MENU
Znaleziono: 132
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
63,99 zł
79,00 zł

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
53,09 zł
59,00 zł

Zasady zarządzania

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakre...
Książka (miękka)
do koszyka
50,15 zł
59,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
65,36 zł
79,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
63,03 zł
79,00 zł

Get Smart!

Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą n...
Autor: Brian Tracy
Wydawca: one press
Eksperci zajmujący się badaniem mózgu twierdzą, że miliardy neuronów, które każdy ma w głowie, tworzą razem potężny superkomputer o niewyobrażalnych możliwościach. Niestety, pr...
Książka (twarda)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Poradnik design thinking

czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Wydawca: one press
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy -...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Doktryna jakości

Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Wydawca: one press
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każd...
Książka (twarda)
do koszyka
69,09 zł
99,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,58 zł
79,00 zł

Ład korporacyjny Podręcznik akademicki

Wydawca: Wolters Kluwer
Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania. Aby go utrzymać, muszą zostać zachowane właściwe proporcje między regul...
Książka (miękka)
do koszyka
71,32 zł
83,90 zł

Rachunkowość zarządcza

Analiza i interpretacja
Wydawca: Wolters Kluwer
Sposób i zakres wykorzystywania informacji finansowych przez zarządzających zależy od celów ich pozyskania. Niektóre systemy rachunkowości koncentrują się na dostarczaniu infor...
Książka (twarda)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Sztuczna inteligencja w organizacji

Innowacje biznesowe w praktyce
Wydawca: one press
Jak skłonić sztuczną inteligencję do pracy na naszą rzecz?Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technolog...
Książka (miękka)
do koszyka
47,86 zł
69,00 zł

Wzbogać się po swojemu

Jak szybko osiągać własne cele finansowe
Autor: Brian Tracy
Wydawca: one press
Sprawdź, jak możesz osiągnąć wszystkie swoje cele finansowe!Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy są nieprzyzwoicie bogaci? Niezwykłe jest to, że w większości nie wyróżnia...
Książka (twarda)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Wydawca: one press
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowiJesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marke...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Analiza biznesowa

Praktyczne modelowanie organizacji
Wydawca: one press
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanieAnaliza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klie...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
52,88 zł
79,00 zł

Konflikt, szacunek, zgoda Porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej

Wydawca: one press
Bez przemocy - czyli jak?By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, ...
Książka (miękka)
do koszyka
31,33 zł
44,90 zł

Zakamarki marki

Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub po...
Wydawca: one press
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego wię...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

Strategia korporacji

Wydawca: Nieoczywiste
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omaw...
Książka (miękka)
do koszyka
47,07 zł
59,00 zł

Kompetencje XXI wieku

Autor: Jeremy Lamri
Wydawca: Wolters Kluwer
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznyc...
Książka (twarda)
do koszyka
41,65 zł
49,00 zł
Znaleziono: 132
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20