MENU
Znaleziono: 110
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
51,91 zł
59,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
64,98 zł
79,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,19 zł
79,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,84 zł
79,00 zł

Poradnik design thinking

czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Wydawca: one press
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy -...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Doktryna jakości

Rzecz o turkusowej samoorganizacji
Wydawca: one press
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każd...
Książka (twarda)
do koszyka
69,09 zł
99,00 zł

Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Wydawca: one press
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowiJesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marke...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Analiza biznesowa

Praktyczne modelowanie organizacji
Wydawca: one press
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanieAnaliza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klie...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
57,30 zł
79,00 zł

Konflikt, szacunek, zgoda Porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej

Wydawca: one press
Bez przemocy - czyli jak?By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, ...
Książka (miękka)
do koszyka
31,33 zł
44,90 zł

Get Smart!

Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą n...
Autor: Brian Tracy
Wydawca: one press
Eksperci zajmujący się badaniem mózgu twierdzą, że miliardy neuronów, które każdy ma w głowie, tworzą razem potężny superkomputer o niewyobrażalnych możliwościach. Niestety, pr...
Książka (twarda)
do koszyka
32,55 zł
49,90 zł

Zakamarki marki

Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub po...
Wydawca: one press
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego wię...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

Strategia korporacji

Wydawca: Nieoczywiste
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omaw...
Książka (miękka)
do koszyka
46,93 zł
59,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,12 zł
79,00 zł

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
Książka (miękka)
do koszyka
80,19 zł
99,00 zł

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we wsp&...
Książka (miękka)
do koszyka
31,96 zł
49,00 zł

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (miękka)
do koszyka
70,33 zł
89,00 zł

Zarządzanie projektami

Ludzie – procedury – wyniki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków por...
Książka (miękka)
do koszyka
53,25 zł
69,00 zł

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyf...
Książka (miękka)
do koszyka
36,75 zł
49,00 zł

Mistrzowskie domykanie transakcji - Outlet

Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej s...
Autor: Brian Tracy
Wydawca: one press
Najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy potrafią finalizować transakcje. Wiedzą, jak w profesjonalny sposób wybierać klientów, identyfikować ich potrzeby, rozwiewać obawy i zawiera...
Książka (twarda)
do koszyka
31,86 zł
59,00 zł
Znaleziono: 110
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20