MENU
Znaleziono: 65
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
Książka (miękka)
do koszyka
35,41 zł
59,00 zł

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
Książka (miękka)
do koszyka
64,98 zł
79,00 zł

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,19 zł
79,00 zł

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redakcja: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Książka (miękka)
do koszyka
51,91 zł
59,00 zł

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu San...
Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
Książka (twarda)
do koszyka
62,84 zł
79,00 zł

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka
Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
Książka (miękka)
do koszyka
64,12 zł
79,00 zł

Rachunkowość zarządcza

Analiza i interpretacja
Wydawca: Wolters Kluwer
Sposób i zakres wykorzystywania informacji finansowych przez zarządzających zależy od celów ich pozyskania. Niektóre systemy rachunkowości koncentrują się na dostarczaniu infor...
Książka (twarda)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie
Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
Książka (miękka)
do koszyka
57,30 zł
79,00 zł

Kompetencje XXI wieku

Autor: Jeremy Lamri
Wydawca: Wolters Kluwer
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznyc...
Książka (twarda)
do koszyka
41,65 zł
49,00 zł

Kapitał intelektualny organizacji w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - inwestorów zagranicznych

Autor: Marcin Kuzel
Monografia jest wartościowym opracowaniem, w którym Autor umiejętnie powiązał […] problematykę kapitału intelektualnego oraz zagranicznych inwestycji bezpośrednich, nie zapominając o ...
Książka (miękka)
do koszyka
37,40 zł
46,00 zł

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we wsp&...
Książka (miękka)
do koszyka
31,96 zł
49,00 zł

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
Książka (miękka)
do koszyka
70,33 zł
89,00 zł

Zarządzanie projektami

Ludzie – procedury – wyniki
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków por...
Książka (miękka)
do koszyka
53,25 zł
69,00 zł

Ład korporacyjny Podręcznik akademicki

Wydawca: Wolters Kluwer
Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania. Aby go utrzymać, muszą zostać zachowane właściwe proporcje między regul...
Książka (miękka)
do koszyka
71,32 zł
83,90 zł

Zasady zarządzania

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakre...
Książka (miękka)
do koszyka
50,15 zł
59,00 zł

Corporate Volunteering Mapping the Conceptual and Intellectual Structure of the Research Field

The book focuses on humanistic aspects of contemporary management, generating win-win-win opportunities for companies, their employees and societies the companies operate in. Corporate volunteering...
Książka (miękka)
do koszyka
26,01 zł
32,00 zł

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw - Outlet

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje nie...
Książka (miękka)
do koszyka
25,92 zł
48,00 zł

Organizacyjne zachowania obywatelskie w kontekście życzliwego przywództwa

Podjęte w monografii rozpoznanie naukowe pozwoliło na wprowadzenie do polskiej literatury przedmiotu zagadnienia życzliwego przywództwa, które zbudowane jest na etycznym fundamencie, ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,60 zł
49,00 zł

Budowa Systemu Wynagrodzeń. Teoria i praktyka

Redakcja: Joanna Liksza
Wydawca: Wolters Kluwer
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i...
Książka (miękka)
do koszyka
84,15 zł
99,00 zł

Zarządzanie silną marką

Wydawca: Nieoczywiste
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowy...
Książka (miękka)
do koszyka
67,23 zł
79,00 zł
Znaleziono: 65
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20