Potrzeba przejścia do nowego stylu przywództwa, odpowiedniego dla nowego świata pracy, nigdy nie była ważniejsza.SATYA NADELLA, prezes i dyrektor generalny, MicrosoftNiezbę...więcej »
Książka wprowadza czytelników w świat złożonych kontekstów zmieniającego się charakteru pracy, które powodują powstanie nowego typu relacji pracodawca–pracownik w warunka...więcej »
The world's bestselling guide to negotiation.Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time has helped millions of people secure win-win agreements both at wor...więcej »
Szczególnie cenna jest, przedstawiona w książce, problematyka funkcjonowania zespołu projektowego zawierająca przegląd najważniejszych problemów i ich rozwiązań. W tej części książki ...więcej »
Autorzy napisali podręcznik, który uczy, jak uczyć innych. Powodowani motywacją prospołeczną postanowili podzielić się posiadaną wiedzą ekspercką, co znajduje swoje potwierdzenie na wszystki...więcej »
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To, jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich ...więcej »
Wciąż musisz wybierać. Okazać odwagę czy pozostać przy tym, co bezpieczne? Pójść na łatwiznę czy zrobić to, co należy? Tyle że akty odwagi to rzadkość. Ludzie, owszem, podziwiają...więcej »
To NIE jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetenc...więcej »
Why do we do develop habits? And how can we change them?We can always change. In The Power of Habit, award-winning New York Times business reporter Charles Duhigg translates cutting-edg...więcej »
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuac...więcej »
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wyciągają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka r&o...więcej »
W pracy wszystko dzieje się w mgnieniu oka. Badania wskazują, że opinię o człowieku formułujemy siedem sekund po jego poznaniu, a 93 procent przekazu docierającego do rozmówcy nie ma nic wsp...więcej »
Zdrowie, relacje, finanse, praca zawodowa, czas dla siebie, rozwój osobisty. Oto sześć obszarów, między którymi poruszamy się... żyjąc. To ni mniej, ni więcej, tylko sześć stre...więcej »
II wydanie "Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa" Autor legendarnej książki "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi&quo...więcej »
Książka traktuje o funkcjonowaniu rynku pracy z punktu widzenia prezentowanego w teoriach ekonomicznych. Skupiono się przede wszystkim na teoriach będących dorobkiem kierunku neoklasycznego i kieru...więcej »
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie...więcej »
Bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE. Firmy Nike nie trzeba nikomu przedstawiać - to jeden z najpotężniejszych graczy na rynku odzieży, obuwia i sprzętu sportowego, z roczną sprzedaż...więcej »
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś z...więcej »