"Siła komunikacji"
Charles Duhigg zagłębił się w to, jak się komunikujemy i co takiego robią najlepsi przyjaciele, wytrawni negocjatorzy i doświadcze...więcej »
Jeśli wierzyć Stieglerowi, a po lekturze tej książki nie sposób postąpić inaczej, cyfryzacja prowadzi do radykalnego przewrotu w polu wytwarzania, przekazywania i...więcej »
Większość ludzi kłamie. To smutny fakt, ale jeśli chodzi o dane statystyczne, to dowiedziono, że 97 procent mężczyzn i 96 procent kobiet posługuje się co najmniej trzema kłamstw...więcej »
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...więcej »
Ta książka jest prowokacją wymierzoną w fundamentalizm kierowniczy. Jest wezwaniem do oporu. To nie tylko apel o ograniczenie fanatyzmu korporacyjnego do sfery biznesu i rynku, lecz także pró...więcej »
Magnolia to dla mnie symbol trwania i stale odradzającego się piękna. Jest rośliną znaną od wieków. Niełatwo się ją uprawia. Tak też jest z wkraczaniem w świat nowoczesnych technologiiwięcej »
W książce Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć H. Kent Baker, Greg Filbeck oraz John R. Nofsinger zebrali najbardziej rzetelne i aktualne informacje na temat finansó...więcej »
Społeczny wpływ na zachowanie jednostki jest powszechny, a nawet wszechogarniający. O tym, które restauracje i książki są popularne, decyduje w dużej mierze przelotna moda; na s...więcej »
Tao kapitału to światowy bestseller autora, który zarobił na koronawirusowym krachu. Mark Spitznagel, inwestor giełdowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem,...więcej »
Nominacja do Nagrody ECONOMICUS 2020 w kategorii najlepsza zagraniczna książka ekonomiczna przetłumaczona na język polski.Ludzie chcą zysku, nie wyzysku. Postępowy kapitali...więcej »