Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Poradnik do strategicznej gry turowej Age of Wonders 2: The Wizard’s Throne. Znajdziecie tu porady poświęcone zasadom rozgrywki, spis dostępnych jednostek oraz ich atrybutów, listę dostępnych czarów, a także opisy przejścia wszystkich etapów kampanii.
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Rasy Dobre
Rasy Neutralne
Rasy Złe
Rasy złe (Spis jednostek)
Rasy – Suplement
Pozostałe jednostki (Spis jednostek)
Rasy Neutralne (Spis jednostek)
Bohaterowie
Sfera kosmosu i czary sekretne (Spis czarow)
Etap 06 - Woda C
Informacja o grze
Przenieś się w świat pełen magii, fantastycznych potworów i smoków. Zostań władcą jednej z wielu charakterystycznych nacji i tak pokieruj jej działaniami by pokonała wszystkich zagrażających jej wrogów oraz przywróciła harmonię w świecie.
Gra Age of Wonders II: The Wizard’s Throne, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8050-521-6
- Liczba stron: 112
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wstęp
-Zasady Ogólne
-Magia
-Bohaterowie
-Miasta
-Armie
-Rasy Złe
-Rasy Neutralne
-Rasy Dobre
-Rasy – Suplement
-Strategie produkcji
-Walka
-Walka – Suplement
-Obrona miasta
-Zdobywanie twierdzy
-Spis jednostek
-Rasy złe
-Rasy Neutralne
-Rasy Dobre
-Pozostałe jednostki
-Skróty
-Spis atrybutow cz.1
-Spis atrybutow cz.2
-Spis atrybutow cz.3
-Spis czarow
-Sfera powietrza i ziemii
-Sfera ognia i wody
-Sfera życia i śmierci
-Sfera kosmosu i czary sekretne
-Budowle w miastach
-Spis miejsc na mapie
-Etap 00 - Tutorial
-Etap 01 - Ogien A
-Etap 02 - Ogien B
-Etap 03 - Ogien C
-Etap 04 - Woda A
-Etap 05 - Woda B
-Etap 06 - Woda C
-Etap 07 - Zycie A
-Etap 08 - Zycie B
-Etap 09 - Zycie C
-Etap 10 - Powietrze A
-Etap 11 - Powietrze B
-Etap 12 - Powietrze C
-Etap 13 - Ziemia A
-Etap 14 - Ziemia B
-Etap 15 - Ziemia C
-Etap 16 - Smierc A
-Etap 17 - Smierc B
-Etap 18 - Smierc C
-Etap 19 - Kosmos