Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Asortyment produktów programowych(Twarda)

tworzenie oprogramowania z użyciem rodziny produktów

Tytuł oryginalny: Software product-line engineering: a family-based software development process

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
39,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,80 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł
Słowa kluczowe: książka Informatyka Technika

Asortyment produktów programowych

Autorzy przedstawiają proces FAST, opracowany w firmie AT&T, a rozwijany w Lucent Technologies, polegający na tworzeniu elementów rodziny programów. Opisują też metodę PASTA, służącą do modelowania procesów FAST.

Wiele firm programistycznych opanowało produkcję oprogramowania, ale niewiele jest rzeczywiście wydajnych. Stosując skuteczna usystematyzowaną metodę tworzenia oprogramowania, firma może osiągnąć przewagę nad swoimi konkurentami. Może bowiem szybko wprowadzić produkt na rynek, lepiej ustalić harmonogram prac, opracować niezawodny kod i zmniejszyć koszty. Opisując proces FAST, zastosowany już z dużym powodzeniem w wielu firmach programistycznych, autorzy przedstawiają sprawdzone metody wprowadzania zmian w sposobie działania firmy, a w konsekwencji odnoszenia sukcesu.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Inni Klienci oglądali również

    Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

    Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych kraj&...

    Marketing produktów systemowych

    W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemow...

    Marketing produktów farmaceutycznych

    Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jes...

    Ajurwedyjskie przepisy z lokalnych produktów

    Jakie masz dosze?Według ajurwedy każdy człowiek w momencie poczęcia otrzymuje indywidualny zestaw dosz. Określają one między innymi charakter, wygląd, przemianę materii czy sposób zachowania. Od nich też zależy, co dany człowiek powi...
    Wkrótce
    w sprzedaży

    Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw

    Zapotrzebowanie zdrowego człowieka na energię, składniki odżywcze i witaminy jest zróżnicowane i bardzo indywidualne. Zależy od wielu czynników takich jak płeć, wiek, stan fizjologiczny, rodzaj wykonywanej pracy, aktywności fizycznej czy warunków ...
    Produkt
    niedostępny

    Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego

    Publikacja opisuje zasady wdrażania i realizacji nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Broszura zawiera listy kontrolne zadań dyrektora oraz nauczycieli związane z wdrażaniem podstawy oraz zasady i harmonogram monitorowania jej reali...
    16,00 zł

    Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

    Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy.Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowującyc...
    Produkt
    niedostępny

    Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

    Podręcznik podzielony jest na trzy części:CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWECZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCHCZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWEPodręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy progr...
    25,00 zł

    Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik

    Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowychWszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksym...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!