Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

Badania marketingowe. Rozdział 1(eBook)

Przedmiot i etapy badań marketingowych

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2016

  • Seria / cykl: Minibook

  • Redakcja naukowa: Krystyna Mazurek-Łopacińska

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 9,20 zł
5,52
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,68 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online
Słowa kluczowe: PR reklama badania marketing

Badania marketingowe. Rozdział 1

ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT " BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                      13

Część I Formułowanie celów i organizacja badań                                   17
1. Przedmiot i etapy badań marketingowych (Krystyna Mazurek-Łopacińska)      19
	1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych                 21
		1.1.1. Definicja i cele badań                                      21
		1.1.2. Przesłanki wzrostu znaczenia badań marketingowych            23
		1.1.3. Użyteczność badań marketingowych                          25
	1.2. Etapy procesu badania marketingowego                             30
		1.2.1. Określenie problemu badawczego                            30
		1.2.2. Formułowanie hipotez                                      33
		1.2.3. Opracowanie planu badań                                  33
		1.2.4. Wybór metod gromadzenia danych                           36
		1.2.5. Analizowanie i interpretowanie danych                       38
		1.2.6. Sporządzanie raportu z badań                               40
	Pytania i zadania kontrolne                                              40

Część II Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia              43
2. System informacji marketingowej i organizacja badań (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                         45
	2.1. System informacji marketingowej                                   47
	2.2. Organizacja badań marketingowych                                 53
	2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą            57
	2.4. Strategiczne badania marketingowe                                66
	Pytania i zadania kontrolne                                             68

3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych                                                    69
	3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym (Władysława Muszyńska)                     71
		3.1.1. Marketingowe źródła i dane wtórne a marketingowe źródła i dane pierwotne – definiowanie pojęć                        71
		3.1.2. Procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym                                                 72
		3.1.3. Przesłanki stosowania źródeł danych wtórnych w badaniach marketingowych                                          74
		3.1.4. Klasyfikacja marketingowych danych wtórnych według miejsca powstawania                                             75
			3.1.4.1. Marketingowe dane wewnętrzne                     75
			3.1.4.2. Marketingowe dane zewnętrzne: krajowe i zagraniczne    76
	3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym (Władysława Muszyńska)                                         77
		3.2.1. Dane marketingowe w przekroju właściwości i miejsca generowania informacji rynkowej                                       78
		3.2.2. Rodzaje danych wtórnych tworzonych w działach marketingu i innych komórkach organizacyjnych przedsiębiorstwa          80
		3.2.3. Obligatoryjne i fakultatywne źródła informacji – ich znaczenie w analizie marketingowej przedsiębiorstwa                    82
		3.2.4. Wewnętrzne marketingowe bazy danych                      85
	3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym – krajowej (Władysława Muszyńska)                                90
		3.3.1. Klasyfikacja wtórnych źródeł danych rynkowych w przekroju podmiotowym i przedmiotowym                             90
			3.3.1.1. Rządowe i samorządowe instytucje generujące zasoby informacji rynkowych                              92
			3.3.1.2. Zasoby informacji rynkowych GUS – ich przydatność w badaniach marketingowych                       96
			3.3.1.3. Podmioty rynku finansowego – instytucje finansowe, banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe              103
			3.3.1.4. Instytucje centralne i agencje informacji gospodarczej    105
			3.3.1.5. Przedsiębiorstwa, zrzeszenia przedsiębiorstw, spółdzielnie, organizacje pożytku społecznego, fundacje i inne podmioty prowadzące działalność rynkową       106
			3.3.1.6. Uczelnie, instytuty badawczo-rozwojowe i biblioteki    109
			3.3.1.7. Agencje badań rynkowych, marketingowych, wywiadownie gospodarcze                          110
			3.3.1.8. Firmy tworzące bazy danych o uczestnikach rynku i konsumentach                                   112
			3.3.1.9. Wydawnictwa i redakcje czasopism, media (radio, TV, internet)                               113
	3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej (Władysława Muszyńska)                                         115
	3.5. Tworzenie komputerowych baz danych (Magdalena Sobocińska)        118
	3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia (Władysława Muszyńska)                                         122
	Pytania i zadania kontrolne                                             125

4. Gromadzenie danych pierwotnych                                     127
	4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku (Janusz Marak)                                            129
		4.1.1. Funkcje i rodzaje ankiet                                   129
		4.1.2. Procedura badania ankietowego                             136
			4.1.2.1. Określenie celu, zakresu i charakteru badania         137
			4.1.2.2. Ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów                                    138
			4.1.2.3. Opracowanie planu analizy wyników                 144
			4.1.2.4. Opracowanie kwestionariusza                       145
			4.1.2.5. Badanie terenowe (gromadzenie danych)             153
			4.1.2.6. Weryfikacja uzyskanych odpowiedzi                  154
			4.1.2.7. Obliczanie wyników                               154
			4.1.2.8. Badanie współzależności zmiennych                  155
			4.1.2.9. Sporządzenie raportu z badania ankietowego          158
		4.1.3. Przykład badania ankietowego                              158
	4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych (Janusz Marak)             166
	4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach              169
		4.3.1. Obserwacje (Janusz Marak)                                 169
		4.3.2. Motywacje jako przedmiot badań marketingowych (Grażyna Światowy)                                       172
		4.3.3. Wywiady pogłębione                                      175
			4.3.3.1. Pogłębione wywiady grupowe (Janusz Marak)          175
			4.3.3.2. Zogniskowane wywiady grupowe (Magdalena Sobocińska)                           179
			4.3.3.3. Pogłębione wywiady indywidualne (Janusz Marak)      185
		4.3.4. Badanie emocji, ich pomiar i analiza (Grażyna Światowy)        187
		4.3.5. Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych (Grażyna Światowy)                                       190
	4.4. Pomiar zmiennych jakościowych (Grażyna Światowy)                 197
		4.4.1. Badanie postaw                                           197
		4.4.2. Skale pomiaru postaw                                     201
		4.4.3. Metoda analizy struktury preferencji                         205
		4.4.4. Mierzenie zamiarów zakupu                                206
	4.5. Eksperymenty (Janusz Marak)                                    208
		4.5.1. Eksperymenty z jedną zmienną                             208
		4.5.2. Eksperymenty z wieloma zmiennymi                         210
		4.5.3. Przykład badania eksperymentalnego                        217
	Pytania i zadania kontrolne                                             219

5. Badania marketingowe przez internet (Magdalena Sobocińska)             223
	5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych                                     225
	5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym                                                       232
	5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet                 233
	5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet                     250
	5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań                                                         260
	5.6. Badania serwisów internetowych                                  261
	5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu                                                      264
	Pytania i zadania kontrolne                                             265

Część III Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym           267
6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                        269
	6.1. Badania czynników makrootoczenia                                271
	6.2. Badanie czynników mikrootoczenia                                 274
	6.3. Analiza konkurencji                                             278
	6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku                 280
	Pytania i zadania kontrolne                                             283
7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                        285
	7.1. Analiza udziału w rynku                                          287
		7.1.1. Wskaźniki poziomu i struktury udziału w rynku                287
		7.1.2. Analiza dynamiki udziału w rynku                           289
	7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa      291
	7.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń    297
	Pytania i zadania kontrolne                                             303
8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych           305
	8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji (Władysława Muszyńska)                       307
		8.1.1. Definiowanie rynku w ujęciu tradycyjnym i marketingowym      307
		8.1.2. Etapy procesu planowania i realizacji marketingu docelowego    308
	8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie (Władysława Muszyńska)                        309
		8.2.1. Organizacja segmentacji w przedsiębiorstwie                  309
		8.2.2. Rodzaje informacji niezbędnych w procesie segmentacji         310
	8.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje (Władysława Muszyńska)    311
		8.3.1. Makrosegmentacja i mikrosegmentacja rynku                 311
		8.3.2. Poziomy i rodzaje segmentacji według wybranych kryteriów      313
		8.3.3. Przegląd procedur segmentacji rynku                        318
	8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku (Władysława Muszyńska)                                         321
		8.4.1. Warunki użyteczności procesu segmentacji                    321
		8.4.2. Ocena atrakcyjności segmentu rynku                         325
	8.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur                     328
		8.5.1. Przykład segmentacji rynku IT w Polsce (Iwona Czerska)        328
		8.5.2. Zastosowanie segmentacji w procesie pozyskiwania klienta strategicznego (Władysława Muszyńska)                      349
	Pytania i zadania kontrolne                                             352
9. Badania produktu                                                    353
	9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu (Bogdan Sojkin)    355
	9.2. Badania nowego produktu (Bogdan Sojkin)                         359
		9.2.1. Badanie (przesiewanie) nowych pomysłów (idei) na produkt     360
	9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi                      364
		9.3.1. Metody pozyskiwania pomysłów na nowy produkt (Bogdan Sojkin)                                          364
		9.3.2. Dom Jakości Quality Function Deployment w badaniu koncepcji produktu materialnego i usługi                   368
			9.3.2.1. Badanie koncepcji produktu materialnego (Bogdan Sojkin)                                 368
			9.3.2.2. Badanie koncepcji usługi (Barbara Iwankiewicz-Rak)                       371
	9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu (Bogdan Sojkin)          372
	9.5. Testowanie marketingowe produktu (Bogdan Sojkin)               378
	9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej (Bogdan Sojkin)                                               389
	9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu (Bogdan Sojkin)     394
	9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia (Bogdan Sojkin)                                   397
	9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa (Bogdan Sojkin)                                              408
		9.9.1. Przesłanki wprowadzenia wody mineralnej                  408
		9.9.2. Badanie nazwy                                         409
		9.9.3. Badanie opakowania                                    410
		9.9.4. Badania etykiety                                        411
	9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków (Bogdan Sojkin)      414
	Pytania i zadania kontrolne                                            417
10. Metody badania cen (Paweł Waniowski)                               419
	10.1. Wtórne źródła informacji o cenach                               422
	10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie                     425
	10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami                                                    436
	10.4. Analiza kosztów krańcowych                                    446
	10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu              448
	10.6. Badanie relacji między ceną a popytem                           451
	10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny             456
	Pytania i zadania kontrolne                                            457
11. Badania systemu dystrybucji                                         459
	11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz)                      461
	11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz)       464
	11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz)                                    475
	11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów                    486
		11.4.1. Czynniki i kryteria oceny poziomu obsługi klientów (Władysław Szczepankiewicz)                            486
		11.4.2. Badanie wpływu ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży na decyzje nabywców (Barbara Iwankiewicz-Rak)           493
		11.4.3. Badanie wpływu jakości pracy sprzedawców na efektywność sprzedaży (Barbara Iwankiewicz-Rak)                     496
	11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz)     500
		11.5.1. Definicja, podział, charakterystyka i struktura strat         500
	Pytania i zadania kontrolne                                            511
12. Badania skuteczności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                       513
	12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą                           515
	12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą                                                 518
	12.3. Badanie zasięgu reklamy                                       524
	12.4. Metody oceny skuteczności reklamy                             529
	12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie               536
		12.5.1. Rodzaje badań: site-centric oraz user-centric                536
		12.5.2. Mierzenie skuteczności reklam banerowych i kampanii w wyszukiwarkach internetowych                         538
		12.5.3. Mierzenie skuteczności kampanii e-mail marketingowych    539
		12.5.4. Reklama w mediach społecznościowych                   540
	12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań                 545
	12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej                     549
	12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży                              552
	Pytania i zadania kontrolne                                            561
13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów                                563
	13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                 565
	13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                 568
	13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów (Barbara Iwankiewicz-Rak)                                     572
	13.4. Badania Mystery Shopping (Krystyna Mazurek-Łopacińska)          577
	13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                 582
	13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji (Krystyna Mazurek-Łopacińska)        586
	13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                 587
	13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                                 590
	Pytania i zadania kontrolne                                            594

Bibliografia                                                             595
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Krystyna Mazurek-Łopacińska

Jest dyrektorem Instytutu Marketingu oraz kierownikiem Katedry Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Była prorektorem ds. dydaktyki oraz egzaminatorem zewnętrznym Nottingham University. Jest przewodniczącą Komisji Akredytacyjnej Fundacji Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych. Specjalizuje się w problematyce badań marketingowych, zarządzania marketingowego, zachowań konsumenckich, międzykulturowej komunikacji marketingowej. Autorka ponad 280 publikacji naukowych (monografie, podręczniki i artykuły).

    Polecamy

    Inne z serii

    Inni Klienci oglądali również

    4,00 zł

    Psychosynteza - Rozdział 31. Kurs II Zajęcia 4

    Psychosynteza jest stale nieznaną dziedziną "psychologii całego człowieka", wyrosłą ponad 100 lat temu z psychoanalizy, którą jej twórca, dr Roberto Assagioli miał wprowadzić do Włoch. Wkrótce zauważył, że ta ostatnia roz...
    4,00 zł

    Nareszcie autentyczna Ty - kobieta po 60-tce! - Nareszcie Autentyczna Ty. E.D. Białek Rozdział 2

    NARESZCIE AUTENTYCZNA TY - to kolejna z książek Autorki, dotycząca samorealizacji i spełnienia się w życiu. Tym razem jest ona dedykowana kobietom w kolejnej dekadzie życia i kontynuuje tematykę opisaną w książce KOBIETA 50+. NOWE NARODZENIE. Przywołuj...
    49,80 zł

    Etnografia wizualna w badaniach i praktyce pedagogicznej

    Książka stanowi bardzo interesującą i nowatorską w polskich warunkach propozycję wykorzystania etnografii wizualnej w badaniach ewaluacyjnych – szczególne w autoewaluacji. Autorka wychodzi naprzeciw potrzebom praktyków poszukujących...

    Gleboznawstwo. Rozdział 10

    Rozdział 10 z publikacji pt. "Gleboznawstwo", redakcja naukowa: Andrzej Mocek. Kompendium wiedzy o glebie opracowane według najnowszych kryteriów stosowanych w Polsce i na świecie. Nowoczesny, ogólnopolski podręcznik gleboznawst...

    Terapia w chorobach układu nerwowego. Rozdział 7

    Rozdział 7. z publikacji pt. „Terapia w chorobach układu nerwowego”, redakcja naukowa: Wojciech Kozubski. Nowoczesny podręcznik leczenia chorób układu nerwowego. Publikacja obejmuje najistotniejsze zagadnienia klinicznej neurologii. ...
    4,00 zł

    Jesteśmy jedną wielką rodziną - Rozdział Dziecko we mnie

    Kolejna ważna książka z punktu widzenia wychowania "do zdrowia i harmonijnego rozwoju", w postaci "poradnika edukacji siebie". Pozwala spojrzeć szerzej na rozwój dziecka, jak i pogłębić swe własne możliwości wspierania, opiek...
    4,00 zł

    Jak się uczyć? - Jak się uczyć Rozdział Jak mam tego używać

    Kolejna książka z cyklu - "instrukcja obsługi siebie samego - czyli co i czego do czego używać?". Wewnątrz wiele "instrukcji obsługi": m.in. emocji, wyobraźni i wiele cennych, prostych ćwiczeń, pozwalających spojrzeć na uczenie inac...

    Problemy konwergencji mediów II - Katarzyna Siezieniewska: Jak konwergencja wpłynęła na zawód dziennikarza? Analiza na podstawie badania jakościowego

    Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjali...
    4,00 zł

    Szkoła emocji - Rozdział Uczucie przyjemności

    Kolejny z "poradników edukacji siebie". Wprowadza wiele cennych, prostych ćwiczeń do własnego wykonania, aby radzić sobie lepiej z emocjami, stresem w różnych sytuacjach "w szkole życia". Wyjątkowo ważna dla tych, kt&o...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!