MENU

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2002

  • Autor: Opracowanie zbiorowe

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 4,26 zł
3,20
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość – podstawy teoretyczne i terminologiczne

Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości.
Niniejsza książka wychodzi naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na wiedzę jak to robić. Zawiera również zupełnie nowe, o charakterze empi­rycznymi wdrożeniowym, przemyślenia prezentujące analizę wyników badań zrealizowanych w bankach oraz omawiające statystyczne metody kontroli procesu i pomiaru jakości usług bankowych.
prof. Józef Garczarczyk

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie - Józef Garczarczyk 8

Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy - Krzysztof Opolski, Ewa Opolska 11
1.1. Aktywa organizacyjne 12
1.2. Analiza zachowań klienta jako punkt wyjścia do zmian 13
1.3. Wizerunek organizacji jako narzędzie jakości 14
1.4. Wpływ poszczególnych narzędzi marketingowych na jakość postrzeganą przez klienta 16
1.4.1. Innowacyjny produkt 16
1.4.2. Usługi dodatkowe związane z produktem 17
1.4.3. Specyficzne i drożne kanały dystrybucji 18
1.4.4. Wpływ polityki cenowej na jakość 18
1.4.5. Strategia komunikacji rynkowej 19
1.5. Co oznacza priorytet jakości? 20
1.6. Podsumowanie 20

Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne - Krzysztof Opolski, Konrad Polkowski 23

Rozdział 3. Zarządzanie jakością - Krzysztof Opolski, Konrad Polkowski 31

Rozdział 4. Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości - Krzysztof Opolski, Konrad Polkowski 39
4.1. Wprowadzenie 39
4.2. Charakterystyka banków objętych badaniem 44
4.3. Jakość usług w banku - ankieta i odpowiedzi 48
4.3.1. Znaczenie jakości w zarządzaniu bankiem 50
4.3.2. Organizacja jakości 55
4.3.3. Klienci wewnętrzni i zewnętrzni 65
4.3.4. Doskonalenie jakości 69
4.3.5. Jakość usług w banku - podsumowanie wyników ankiety 75
4.4. Jakość usług w oddziale 82
4.4.1. Opis ankiety 82
4.4.2. Znaczenie jakości w zarządzaniu oddziałem banku 84
4.5. Podsumowanie wyników badań 97

Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją - Jerzy Kowalczyk 109
5.1. Proces 110
5.2. Zarządzanie procesem 112

Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu - Krzysztof Waśniewski 123
6.1. Wstęp - główne cele i zasady statystycznej kontroli procesu w zarządzaniu przez jakość 123
6.2. Typowe obszary i sposoby stosowania statystycznej kontroli procesu 124
6.3. Monitorowanie ogólnej sprawności procesów - przykład czasu rozpatrywania wniosków kredytowych w Banku X? 127
6.3.1. Miary sprawności procesów w organizacji - dlaczego akurat czas rozpatrywania wniosków kredytowych w przykładzie Banku X 127
6.3.2. Pomiar i rejestracja danych 128
6.3.3. Analiza statystyczna zarejestrowanych danych 129
6.3.3.1. Metoda doboru danych do analizy 129
6.3.3.2. Podstawowe miary statystyczne stosowane w analizie sprawności procesu 129
6.3.3.3. Przykład podstawowej analizy sprawności procesu - czas rozpatrywania wniosków kredytowych 130
6.4. Analiza dopasowania procesu do standardu jakości i badanie marginesu bezpieczeństwa 133
6.5. Analiza błędów występujących w procesie i związków między różnymi ich typami 136
6.5.1. Definiowanie błędów jako zdarzeń statystycznych - cechy krytyczne i okazje do popełnienia błędu 137
6.5.1.1. Pojęcia podstawowe 137
6.5.1.2. Błąd zewnętrzny - przekroczenie dopuszczalnego czasu rozpatrywania wniosku kredytowego 139
6.5.1.3. Błąd wewnętrzny - awaria sprzętu komputerowego 140
6.5.1.4. Błąd wewnętrzny - przestoje w pracy 141
6.5.1.5. Błąd wewnętrzny - prowadzenie nierejestrowanych kartotek klientów 141
6.5.2. Wybór obszaru badań i analiza liczby okazji do wystąpienia błędów 142
6.5.3. Pomiar i analiza występowania błędów 143
6.5.4. Weryfikacja hipotezy o związkach przyczynowych przy pomocy narzędzi statystycznych 145
6.5.4.1. Współzmienność i jej podstawowe miary: kowariancja i korelacja 145
6.5.4.2. Analiza korelacji między błędami w banku X 146
6.5.5. Podsumowanie analizy błędów 147
6.6. Analiza kosztów błędów na podstawie wyników statystycznej analizy procesów 148
6.7. Statystyczna kontrola procesu i badanie struktury procesu 151
6.8. Podsumowanie 153

Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera - Krzysztof Opolski 155

Bibliografia 161

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
38,84 zł
49,80 zł

Różne oblicza harcerstwa

Książka dokumentuje moją wieloletnią współpracę z prasą harcerską oraz pracą dziennikarską w redakcjach „Motywów”, „Drużyny” i „Harcerza Rzeczypospolitej”. Wszystkie reportaże, felietony i inne formy dz...
8,99 zł
11,99 zł

100 zabaw dla dzieci 3-letnich

Książeczka zawiera 100 ciekawych i jednocześnie łatwych do zrealizowania pomysłów na mądrą, twórczą i wesołą zabawę z 3-letnim dzieckiem. Na każdej stronie zamieszczono opis jednej zabawy, wesoły rysunek, który ją ilustruje oraz ik...
44,40 zł
74,00 zł

Enzymologia. Podstawy

Drogi Czytelniku, w czasie gdy bierzesz tę książkę do ręki, w komórkach Twojego organizmu zachodzi tysiące reakcji chemicznych warunkujących życie. U podstaw przebiegu tych reakcji stoi prawidłowe funkcjonowanie całych zespołów enzym&oacu...
4,47 zł
5,96 zł

Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 3. Europejski rynek pieniężny jako efekt integracji monetarnej

Integracja walutowa jest kluczowym elementem procesu integracji krajów europejskich trwającego ponad pół wieku i ma kluczowe znaczenie dla efektywności procesu integracji rynków finansowych w Unii Europejskiej. Zastąpienie walut na...
26,10 zł
29,00 zł

Rozliczalność w badaniach jakości demokracji

Ostatnio w badaniach nad systemami demokratycznymi pojawił się nowy termin– pojęcie jakości demokracji. Jednym z głównych elementów większościkonceptualizacji jakości demokracji, tak w ujęciu ilościowym, jak i jakościowy...
4,47 zł
5,96 zł

Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 4. Współpraca organizacji w globalnej sieci badawczej jako determinanta aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw

Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z ...
10,40 zł
16,00 zł

Postępy reumatologii klinicznej. Rozdział 13-14

Rozdziały 13-14 z publikacji pt. "Postępy reumatologii klinicznej", redakcja naukowa: Irena Zimmermann-Górska. Rozdział 13. Polimialgia reumatycznaRozdział 14. Zapalenie tkanki tłuszczowejOsiągnięcia w dziedzinie reum...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!