Biznes relacji w systemie MLM . Część 1
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji. Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie. Zatem okazuje się, iż umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji, to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie i network marketingu, lecz przede wszystkim, w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu wspólnym tytułem: Biznes relacji w systemie MLM jako część 1, 2 i 3. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa. Co daje Ci audiobook z serii Biznes relacji w systemie MLM cz.1? Materiał zawarty w tym wydaniu uświadamia słuchacza w tym, że może on mówić wyrażając swoje emocje, a tym samym w dowolny sposób wpływać na emocje swojego słuchacza np. klienta. Audiobook posiada również informację o tym, jak wprowadzać swojego słuchacza w stan transu, poprzez stosowanie skutecznych i znanych od wieków technik tak, aby dotrzeć do jego głębokiej podświadomości. Słuchacz znajdzie tu narzędzia i sposoby, jak samodzielnie nauczyć się pracować nad barwą i intonacja głosu, jak mówić z magnetyzującym uśmiechem w głosie tak, aby nasz rozmównica czerpał przyjemność ze wspólnej konwersacji i sam pragnął dalej z nami rozmawiać. Dla kogo jest ten audiobook o tym jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? Ta pozycja stanowi poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swoje działanie i swój biznes MLM tak, aby nie obwiniać nikogo za swoje porażki i nie czekać na to, że ktoś coś za nas zrobi. O wielu sprawach decydujemy przede wszystkim my sami i o tym, czy pragniemy w życiu zmian na lepsze, czy też nie. To informacje dla osób, które pragną uczynić swój biznes w network marketingu, możliwie najbardziej dochodowym, poprzez budowanie dobrych relacji z współpracownikami i klientami, stając się przy tym wyjątkowym, niepowtarzalnym i indywidualnym Liderem w branży MLM. Indywidualizm oznacza wolność, a wolność, to branie za siebie pełnej odpowiedzialności, bez użalania się nad sobą i wymówek. Jeśli jesteś już pewien, że chcesz znaleźć się na szczecie, wyróżniać się i stać się wolnym człowiekiem, ten audiobook jest właśnie dla Ciebie. O autorze Renata Zarzycka jest jednym z najskuteczniejszych polskich menedżerów i motywatorów, jako certyfikowany Trener Komunikacji Interpersonalnej, Trener biznesu i rozwoju osobistego, certyfikowany Trener Transforming Communication™ - międzynarodowej metody gaszenia sporów i konfliktów z wykorzystaniem technik negocjacyjnych i mediacyjnych, poprzez poszukiwanie wspólnych rozwiązań i celów, cennych w pracy zespołowej jak również w życiu rodzinnym i szkole. Metodę tę opracował Richard Bolstad Nowej Zelandii. W szkole u Ricgard’a Bolstad”a, Renata Zarzycka ukończyła również kurs Resilience Training Course z zakresu Coachingu Interwencyjnego w stanach kryzysowych (np. pomoc dla ludzi w szoku, depresji, po wypadkach, katastrofach, natychmiastowa pomoc dla poprawy samopoczucia i psychiki). W 2016 uczestniczyła w warsztacie z metody terapeutycznej The Social Panorama™ model, (Holandia), a w 2017 ukończyła specjalistyczny warsztat dla trenerów i psychoterapeutów, pracujących tą metodą, kończący się tytułem: Trener NLP w zakresie metod psychoterapeutycznych Panorama Społeczna. Ukończyła studia podyplomowe WSIiZ w Rzeszowie na kierunkach: Mediacje i negocjacje z elementami psychologii i prawa oraz Coaching i NLP. Umiejętności te i wiedza z zakresu pozytywnej psychologii skierowanej na poszukiwanie rozwiązań, przekłada się na pracę, jako motywator, mediator, negocjator, coach oraz psychoterapeuta. Jako akredytowany Coach ICI, specjalizuje się w Life Coach, Coaching relacji dla Par i Rodzin, a w szczególności, jako Coach Zdrowia. Poprzez zadawanie pytań, poszukuje u swoich klientów przyczyn ich chorób tkwiących w umyśle, biorących się często z nieużytecznych przekonać, noszonych w sobie żalów, pretensji, poczucia krzywdy, braku umiejętności wybaczania, dziękowania, z gniewu, strachu itp. Jako coach, pobudza ich umysł do poszukiwania rozwiązań i rozmaitych sposobów wyjścia z trudnej życiowej sytuacji, z konfliktu, z różnego typu problemu, zamieniając je na wyzwania, a tym samym w tematach zdrowia - pozwalając na wyjście z choroby. Na przestrzeni blisko 30 lat pracy zawodowej dla wielu firm, w których pracowała, wraz współpracującymi Liderami i zespołami, zarobiła dziesiątki milionów dolarów, podwyższając przychody systematycznym, konsekwentnym i niestandardowym działaniem, wypełnionym swoją pasją, kreatywnością i pracą. Jest menedżerem, którego się lubi, szanuje i ceni, dzięki czemu w swojej pracy, wykorzystuje wielokrotnie większą siłę swoich współpracowników i sympatię klientów. Szczegóły o autorze tutaj: http://renatazarzycka.online http://klinika-zdrowienia.pl/ http://renatazarzycka.pl http://coachingzycia.com.pl
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7853-478-5
- Czas trwania: 1:09:21
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. Biznes relacji w systemie Multi Level Marketing.
2. Sukces to proces wymagający przemiany.
3. Umysł intuicyjny w komunikacji międzyludzkiej.
4. Czy potrafisz wyrazić uśmiech za pomocą głosu?
5. Barwy dźwięków nadają magicznej mocy słowom.
6. Czym jest metafora i świat opowieści w komunikacji międzyludzkiej?
7. Przejdź ze strefy intelektualnej do emocjonalnej.
8. Zaangażuj się w prowadzoną konwersację.
9. Czas na podjęcie decyzji – czas na zmiany.