Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
dostawa 0 zł

Bogactwo brandingu

(eBook)

Rozmowy z twórcami największych polskich marek

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2022

  • Autor: Adam Lis

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 69,00 zł (- 36 %)
Najniższa cena z 30 dni: 41,40 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

44,16
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Bogactwo brandingu

W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel

Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę?
Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów.
Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi?

„Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
ZAMIAST WSTĘPU, CZYLI PO CO TA KSIĄŻKA - Adam Lis i Alicja Myśliwiec     7
01 PODSTAWOWE INFORMACJE, CZYLI PO CO ROBI SIĘ (RE)BRANDING - Marcin Bełza i Wojtek Mierowski     13
02 DIY, CZYLI JAK STWORZYŁEM WŁASNĄ MARKĘ - Michał Łojewski i Wojtek Sokół     29
03 NASZ „PIERWSZY RAZ”, CZYLI JAK WYBRAĆ STUDIO BRANDINGOWE - Sebastian Studniarski i Robert Zydel     41
04 TO PRZECIEŻ „TYLKO” LOGO, CZYLI DLACZEGO BRANDING TYLE KOSZTUJE - Sławek Kluziak i Paweł Tyszkiewicz     51
05 W SAM RAZ NA RAZ ALBO MIŁOŚĆ NA CAŁE ŻYCIE, CZYLI JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA - Michał Pawlik i Michał Wasilewski     69
06 MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA CZY RACJONALNA ANALIZA, CZYLI JAK WYBRAĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Mira Dobek i Małgorzata Leniarska     81
07 PARASOL OCHRONNY, A MOŻE SKOK NA BUNGEE, CZYLI CZY POTRZEBNE SĄ BADANIA - Marta Czartoryska-Żak i Staszek Mencwel     91
08 UCZĄC SIĘ NA CUDZYCH BŁĘDACH, CZYLI JAK WŁAŚCIWIE WDROŻYĆ NAJLEPSZY PROJEKT - Piotr Ręczajski i Łukasz Słotwiński     101
09 PRAWDZIWY BRANDING KRYTYKI SIĘ NIE BOI, CZYLI JAK REAGOWAĆ NA HEJT - Michał Łojewski     111
10 O SUKCESIE MARKI SŁÓW KILKA, CZYLI DETERMINANTY SILNYCH BRANDÓW - Bartek Serafiński     121
11 CZŁOWIEK JAKO MARKA - Krzysztof Hołowczyc     133
12 BRANDING W CZASACH KRYZYSU WYWOŁANEGO COVIDEM - Mariusz Ryciak     143
ZAMIAST ZAKOŃCZENIA, CZYLI PODSUMOWANIE TEMATU - Wojtek Mierowski     151
PODZIĘKOWANIA     153
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 4 - PYCHA a świat zwierząt

Pokłosiem czwartego już spotkania naukowego, zatytułowanego „Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii”, które odbyło się 6 maja 2010 roku, jest prezentowana książka. Problematyka zgromadzonych w niniejszym tomie artykułów, ...

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 4 - Kołyska tak podobna do żłobka, jak izba stajni bliska Z historii oddziaływań kołysanki i kolędy

Pokłosiem czwartego już spotkania naukowego, zatytułowanego „Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii”, które odbyło się 6 maja 2010 roku, jest prezentowana książka. Problematyka zgromadzonych w niniejszym tomie artykułów, ...

Źródła bogactwa i biedy ludzi oraz ich zbiorowości

Ekonomia jest nauką społeczną i odnosi się do zachowań oraz funkcjonowania wspólnot ludzkich. Musi więc uwzględniać wiedzę humanistyczną i społeczną, osiąganą w innych niż ona dziedzinach nauki. Jest niebezpieczną i zwodniczą iluzją, że można za...

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 5

Piąty – jubileuszowy – tom cieszącej się znacznym zainteresowaniem serii Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii jest publikacją, która przedstawia dorobek ogólnopolskiej konferencji naukowej studentów, doktorant&oa...

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 7

Siódmy tom cieszącej się dużym zainteresowaniem serii Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii jest publikacją, która przedstawia dorobek ogólnopolskiej konferencji naukowej studentów, doktorantów i młodych doktor&...

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 6 - 09 Pierońsko pieroński pieronie! Słów kilka o "boskim" pochodzeniu i "ludzkim" użyciu leksemu pieron

Szósty tom cieszącej się dużym zainteresowaniem serii "Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii" jest publikacją, która przedstawia dorobek ogólnopolskiej konferencji naukowej studentów, doktorantów i mło...

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 6 - 03 Przeobrażenia semantyczne wyrazów polskich związanych ze sferą mentalną

Szósty tom cieszącej się dużym zainteresowaniem serii "Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii" jest publikacją, która przedstawia dorobek ogólnopolskiej konferencji naukowej studentów, doktorantów i mło...

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 5 - 03 Automobilista, kierownik, szofer, Nazwy kierowcy jako element leksyki motoryzacyjnej XX i XXI wieku

Piąty – jubileuszowy – tom cieszącej się znacznym zainteresowaniem serii Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii jest publikacją, która przedstawia dorobek ogólnopolskiej konferencji naukowej studentów, doktorant&oa...

Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii. T. 4 - Co robimy z naszymi myślami, czyli o szesnastowiecznych formacjach analitycznych

Pokłosiem czwartego już spotkania naukowego, zatytułowanego „Bogactwo polszczyzny w świetle jej historii”, które odbyło się 6 maja 2010 roku, jest prezentowana książka. Problematyka zgromadzonych w niniejszym tomie artykułów, ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!