MENU

Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Toruń, 2015

  • Autor: Katarzyna Liczmańska

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych

Autorka bardzo dobrze wpisuje się swymi zainteresowaniami i badaniami w nurt aktualnych dyskusji naukowych, poświęcając monografię zagadnieniom budowania silnych marek produktowych. Nowatorski charakter monografii polega na wyborze specyficznego rynku – branży alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, w której obowiązuje „Ustawa o wychowaniu w trzeźwości” i wynikający z niej zakaz reklamy publicznej marek produktowych wódek. Czy w warunkach tak poważnych ograniczeń prawnych, całkowitego zakazu reklamy publicznej, możliwe jest tworzenie i rozwój silnych marek? Jaki jest wpływ marek na decyzje zakupowe konsumentów? Jakie działania podejmują przedsiębiorstwa w celu zbudowania lub wzmocnienia pozycji silnych marek? Jaki wpływ mają marki wódek i podejmowane przez producentów działania promocyjne na decyzje zakupowe konsumentów? Właśnie ta myśl wiodąca i zbiór związanych z nią pytań były zapewne jedną z ważnych inspiracji Autorki do podjęcia własnych, oryginalny badań i napisania na ich podstawie monografii […]. To, co rzuca się w oczy, to dogłębnie przemyślana struktura rozprawy, logiczna, spójna, konsekwentna, podporządkowana celom i hipotezom badawczym. Autorka poprzez swoją pracę otworzyła nową przestrzeń badawczą w zakresie zarządzania marką, podejmując problem budowania silnych marek w branżach, w których z mocy prawa ograniczona jest możliwość stosowania reklamy publicznej Dr hab. Zbigniew Dworzecki, prof. SGH

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp / 7
1. Marka jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej / 14
1.1. Fenomenologia marki / 14
1.2. Geneza marki / 22
1.3. Funkcje marki w strategii rynkowej przedsiębiorstw / 25
1.4. Wpływ marki na decyzje zakupowe nabywców / 29
1.5. Cykl życia marki a cykl życia produktu / 35
1.6. Ochrona prawna marki / 38
2. Proces i istota budowania silnej marki produktowej / 44
2.1. Źródła siły marki / 44
2.2. Tożsamość marki jako fundament jej siły / 50
2.2.1. Budowanie wartości marki / 50
2.2.2. Architektura marki / 53
2.2.3. Proces budowania silnej marki / 60
2.2.4. Rola badań marketingowych w zarządzaniu marką / 73
3. Znaczenie marki w marketingu relacji / 78
3.1. Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta / 78
3.2. Instrumenty komercjalizacji marki / 79
3.3. Media społecznościowe jako element budowania marki / 88
3.4. Miejsce marki w komunikacji marketingowej / 92
3.5. Tworzenie emocjonalnych więzi z klientem / 96
4. Marka jako narzędzie konkurowania na rynku międzynarodowym / 102
4.1. Determinanty globalizacji marki / 102
4.2. Uwarunkowania kulturowe w zarządzaniu marką / 103
4.3. Efekt kraju pochodzenia / 105
4.4. Etnocentryzm konsumencki / 107
5. Branża spirytusowa w Polsce oraz uwarunkowania prawne dotyczące promocji produktów alkoholowych / 110
5.1. Definicja i historia wódki / 110
5.2. Charakterystyka polskiego rynku spirytusowego na tle rynku światowego / 112
5.3. Rozwój krajowego przemysłu spirytusowego / 116
5.4. Marki wódek / 124
5.5. Charakterystyka głównych uczestników sektora wyrobów spirytusowych / 126
5.6. Społeczno-kulturowe aspekty spożywania alkoholi w Polsce / 129
5.7. Podstawy prawne ograniczające reklamę publiczną alkoholu w Polsce / 132
5.8. Polskie wódki na świecie / 134
5.9. Rola promocji na rynku wyrobów alkoholowych / 137
6. Silna marka jako kluczowy czynnik sukcesu w branży alkoholi wysokoprocentowych / 147
6.1. Metodyka i procedura badań empirycznych / 147
6.2. Charakterystyka próby badawczej / 151
6.3. Działania marketingowe producentów wódek zauważane przez konsumentów / 156
6.4. Kierunki działań marketingowych producentów alkoholi wysokoprocentowych / 165
6.5. Marki alkoholi wysokoprocentowych w Internecie / 171
6.6. Kluczowe czynniki decyzyjne w procesie zakupu wódek / 174
Zakończenie / 186
Literatura / 192
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

5,88 zł
8,40 zł

Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania r...
11,70 zł
13,00 zł

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
18,06 zł
21,00 zł

Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych

Publikacja została wsparta wynikami i wnioskami z przeprowadzonych unikatowych badań − należy przy tym zastrzec, że były to badania kilkuaspektowe, ograniczone do określonego terytorium. Celem autorów była analiza komunikacji z mediami i z...
17,16 zł
19,95 zł

Zjawisko Fringe Belt w strukturze morfologicznej miast polskich na przykładzie Radomia

W książce podjęto zagadnienie powszechnie znane i analizowane w zagranicznej literaturze przedmiotu, ale nowatorskie na gruncie polskich badań urbomorfologicznych. Monografia jest poświęcona koncepcji Fringe Belt – jednej z kluczowych w brytyjski...
18,00 zł
20,00 zł

EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA W WARUNKACH KULTURY GLOBALNEJ. OD ROZWAŻAŃ DEFINICYJNYCH DO PRAKTYCZNYCH ZASTOSOWAŃ t.1.

Słowa wybitnego amerykańskiego językoznawcy E. Sapira odnoszą się do tego elementu kultury, który jest jednym z najważniejszych wyróżników danego narodu. To język, który stanowi o jego istnieniu i scala go, tworząc tożsamość...
177,30 zł
197,00 zł

Ustawa o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych. Komentarz

W komentarzu przedstawiono praktyczne aspekty związane ze stosowaniem przepisów ustawy o ofercie publicznej. Szeroko omówiono zmiany w prawie - zwłaszcza w zakresie regulacji pojęcia oferty publicznej i regulacji prospektu emisyjnego.
25,35 zł
28,17 zł

Bezpieczeństwo imprez masowych na przykładzie wybranych państw europejskich

(..)Zamiarem autorów niniejszego opracowania było przedstawienie różnychrozwiązań organizacyjnych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa imprezmasowych w Europie. W tym celu dokonano analizy treści przepisów prawa obo...
80,50 zł
103,20 zł

Przewodnik po zmianach przepisów 2016/2017 dla księgowych i kadrowych z sektora publicznego

Komplet informacji o zmianach przepisów z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości i klasyfikacji budżetowej, finansów publicznych, podatków, samorządów, oświaty, pomocy społecznej, zamówień publicznych, prawa pracy i ...
7,65 zł
8,50 zł

Pomocnik studenta – kierunek Administracja publiczna. Część 1

Książka zawiera część zagadnień, z którymi studenci administracji publicznej spotykają się na studiach. Przedstawione są w niej takie przedmioty jak: Wstęp do prawoznawstwa. Ekonomia. Książka posiada również przykładowe pytania oraz wyjaś...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!