MENU

C++. Intensywny kurs

(eBook)

Szybkie wprowadzenie

3.20  [ 11 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2021

  • Autor: Josh Lospinoso

  • Tłumacz: Jacek Janusz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 84,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

101,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

C++. Intensywny kurs

Książka „Intensywny kurs języka C++” jest przeznaczona dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych programistów. Po krótkim wprowadzeniu od razu wprowadzi Cię w świat języka C++17 będącego najnowszą wersją standardu ISO. Część I obejmuje podstawowy język C++, poczynając od typów i funkcji, a kończąc na cyklu życia obiektu i wyrażeniach. W części II przedstawiono bibliotekę standardową i biblioteki Boost. Zapoznasz się ze specjalnymi klasami użytkowymi, strukturami danych i algorytmami, a także ze sposobami obsługi systemów plików i tworzeniem programów o wysokiej wydajności wykorzystujących sieć.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
PRZEDMOWA XXV
PODZIĘKOWANIA XXIX
WSTĘP XXXI
	O książce XXXII
	Dla kogo jest przeznaczona ta książka?  XXXIII
	Co znajduje się w tej książce? XXXIII
Część I: Język C++  XXXIII
Część II: Biblioteki i platformy XXXIV
WSTĘP DLA PROGRAMISTÓW C XXXVII
	Uaktualnienie języka C do Super C XXXIX
	Przeciążanie funkcji XXXIX
	Referencje  XL
	Inicjalizacja z użyciem słowa kluczowego auto XLIII
	Przestrzenie nazw i niejawne użycie słowa typedef z typami struct, union i enum XLIV
	Łączenie plików obiektowych języków C i C++ XLVI
	Główne cechy języka C++ XLVII
	Zwięzłe wyrażanie idei i ponowne wykorzystanie kodu  XLVIII
	Biblioteka standardowa C++ XLIX
	Wyrażenia lambda LI
	Programowanie generyczne z użyciem szablonów  LII
	Niezmienniki klas i zarządzanie zasobami LIII
	Semantyka przenoszenia  LVII
	Zrelaksuj się i ciesz się swoimi nowymi butami LVIII
CZĘŚĆ I: JĘZYK C++ 1
1. GOTOWI DO PRACY 3
	Struktura prostego programu C++  4
	Stworzenie pierwszego pliku źródłowego w języku C++ 4
	Funkcja main: punkt startowy programu  4
	Biblioteki: wykorzystywanie kodu zewnętrznego  5
	Zestaw narzędzi kompilatora  5
	Konfigurowanie środowiska programistycznego 6
	System Windows 10 i nowsze wersje: Visual Studio 6
	System macOS: Xcode .8
	System Linux: Xcode 10
	Instalowanie kompilatora GCC na podstawie źródeł  10
	Edytory tekstu 13
	Rozpoczęcie samodzielnej pracy z językiem C++  14
	System typów języka C++  14
	Deklarowanie zmiennych .14
	Inicjalizowanie stanu zmiennej  15
	Instrukcje warunkowe 15
	Funkcje  17
	Specyfikatory formatowania w funkcji printf 19
	Kolejne podejście do funkcji step_function 20
	Komentarze 22
	Debugowanie  22
	Visual Studio  22
	Xcode  24
	Debugowanie w kompilatorach GCC i Clang za pomocą debuggerów GDB i LLDB 26
	Podsumowanie  29
2. TYPY 31
	Typy podstawowe 31
	Typy całkowite  32
	Typy zmiennoprzecinkowe 35
	Typy znakowe 37
	Typy logiczne  39
	Typ std::byte 41
	Typ size_t 42
	Typ void 43
	Tablice  44
	Inicjalizacja tablicy 44
	Dostęp do elementów tablicy  44
	Zwięzła prezentacja pętli 45
	Łańcuchy w stylu języka C 47
	Typy zdefiniowane przez użytkownika  51
	Typy wyliczeniowe 51
	Klasy używające tradycyjnych struktur danych 54
	Unie  56
	W pełni funkcjonalne klasy C++  57
	Metody  57
	Kontrola dostępu  58
	Konstruktory 61
	Inicjalizacja  62
	Destruktor  68
	Podsumowanie  68
3. TYPY REFERENCYJNE 71
	Wskaźniki  71
	Adresowanie zmiennych 72
	Wyłuskiwanie zmiennych 74
	Szczegółowy spis treści xiii
	Operator odwołania do składowej przez wskaźnik 75
	Wskaźniki i tablice  76
	Wskaźniki są niebezpieczne  79
	Wskaźniki void i std::byte  81
	Literał nullptr i wyrażenia logiczne 81
	Referencje 81	
	Użycie wskaźników i referencji  82
	Jednokierunkowe listy łączone: podstawowa struktura oparta na wskaźnikach 82
	Stosowanie referencji  85
	Wskaźniki this  86
	Poprawa bezpieczeństwa za pomocą słowa kluczowego const 87
	Zmienne składowe const 88
	Listy inicjalizacyjne składowych  89
	Dedukcja typu z użyciem słowa kluczowego auto 90
	Inicjalizacja z użyciem słowa kluczowego auto 90
	Słowo kluczowe auto i typy referencyjne 91
	Słowo kluczowe auto i refaktoryzacja kodu  91
	Podsumowanie  92
4. CYKL ŻYCIA OBIEKTU 93
	Czas przechowywania obiektu  93
	Alokacja, dealokacja i czas życia 94
	Zarządzanie pamięcią  94
	Automatyczny czas przechowywania  94
	Statyczny czas przechowywania 95
	Czas przechowywania lokalny dla wątku 98
	Dynamiczny czas przechowywania  99
	Śledzenie cyklu życia obiektu  101
	Wyjątki  103
	Słowo kluczowe throw 103
	Użycie bloków try-catch  104
	Klasy wyjątków biblioteki stdlib  106
	Obsługa wyjątków  107
	Wyjątki definiowane przez użytkownika  110
	Słowo kluczowe noexcept  110
	Stos wywołań i wyjątki  110
	Klasa SimpleString 112
	Dołączanie łańcuchów i ich wyświetlanie 114
	Użycie klasy SimpleString 115
	Wykorzystywanie klasy SimpleString 116
	Zwijanie stosu wywołań  117
	Wyjątki i wydajność  119
	Alternatywy dla wyjątków  120
	Semantyka kopiowania  121
	Konstruktory kopiujące   123
	Przypisanie kopiujące 126
	Kopiowanie domyślne 128
	Wskazówki dotyczące kopiowania 129
	Semantyka przenoszenia  129
	Kopiowanie może być nieekonomiczne  130
	Kategorie wartości  131
	Referencje do l-wartości i r-wartości 132
	Funkcja std::move 133
	Konstruktor przenoszący 134
	Przypisanie przenoszące 134
	Wersja końcowa 136
	Metody generowane przez kompilator 138
	Podsumowanie  139
5. POLIMORFIZM CZASU WYKONANIA 141
	Polimorfizm 142
	Motywujący przykład  142
	Dodawanie nowych modułów logowania 144
	Interfejsy 145
	Składanie obiektów i dziedziczenie implementacji  145
	Definiowanie interfejsów  146
	Dziedziczenie po klasie nadrzędnej 146
	Dziedziczenie składowych 147
	Metody wirtualne 148
	Czysto wirtualne klasy i wirtualne destruktory 150
	Implementacja interfejsów  152
	Użycie interfejsów 152
	Aktualizacja programu rejestrującego transakcje bankowe 152
	Wstrzykiwanie konstruktorem  153
	Wstrzykiwanie przez właściwości  154
	Wybór między wstrzykiwaniem konstruktorem a wstrzykiwaniem przez właściwości 155
	Podsumowanie 156
6. POLIMORFIZM CZASU KOMPILACJI 157
	Szablony 157
	Deklarowanie szablonów 158
	Definicja szablonu klasy  158
	Definicja szablonu funkcji 159
	Konkretyzowanie szablonów  159
	Operatory rzutowania  159
	Operator const_cast 160
	Operator static_cast 160
	Operator reinterpret_cast  161
	Operator narrow_cast 162
	Przykład użycia szablonu funkcji: funkcja mean wyznaczająca średnią 164
	Uogólnianie funkcji mean 164
	Dedukcja typu szablonu 167
	Przykład użycia klasy szablonowej: SimpleUniquePointer 168
	Kontrola typów w szablonach 170
	Koncepty 172
	Definiowanie konceptu 173
	Cechy typu 173
	Wymagania 175
	Tworzenie konceptów z wyrażeń requires 176
	Użycie konceptów 177
	Doraźne wyrażenia requires  182
	Wyrażenie static_assert: rozwiązanie tymczasowe dla kodu bez konceptów 183
	Parametry szablonowe niebędące typami  184
	Szablony wariadyczne 187
	Zaawansowane zagadnienia związane z szablonami 188
	Specjalizacja szablonu 188
	Wiązanie nazw 188
	Funkcja typu  188
	Metaprogramowanie szablonów 188
	Organizacja kodu źródłowego szablonów 189
	Polimorfizm czasu kompilacji a polimorfizm czasu wykonania 189
	Podsumowanie  190
7. WYRAŻENIA 191
	Operatory 191
	Operatory logiczne  191
	Operatory arytmetyczne  192
	Operatory przypisania 194
	Operatory inkrementacji i dekrementacji 195
	Operatory porównania 195
	Operatory dostępu do składowych  196
	Trójargumentowy operator warunkowy 196
	Operator przecinkowy 197
	Przeciążenie operatora 197
	Przeciążanie operatora new  199
	Priorytet i łączność operatorów  205
	Kolejność ewaluacji 207
	Literały definiowane przez użytkownika 208
	Konwersje typów 209
	Niejawne konwersje typów  209
	Jawne konwersje typów  212
	Rzutowania w stylu C  213
	Konwersje typów definiowane przez użytkownika  215
	Wyrażenia stałe 216
	Kolorowy przykład 217
	Użycie słowa kluczowego constexpr 219
	Wyrażenia volatile  219
	Podsumowanie  221
8. INSTRUKCJE 223
	Instrukcje wyrażeń 223
	Instrukcje złożone  224
	Instrukcje deklaracji 225
	Funkcje  225
	Przestrzenie nazw 229
	Aliasy typów 232
	Wiązania strukturalne 234
	Atrybuty 236
	Instrukcje wyboru 237
	Instrukcje if  237
	Instrukcje switch 241
	Instrukcje iteracyjne  243
	Pętle while  243
	Pętle do-while  244
	Pętle for 245
	Pętle for oparte na zakresie 247
	Instrukcje skoku 251
	Instrukcje break  251
	Instrukcje continue  252
	Instrukcje goto 253
	Podsumowanie  254
9. FUNKCJE 257
	Deklaracje funkcji  258
	Modyfikatory przedrostkowe  258
	Modyfikatory przyrostkowe  259
	Typy zwracane auto  261
	Użycie słowa kluczowego auto w szablonach funkcji  262
	Rozwiązywanie przeciążenia 263
	Funkcje wariadyczne  264
	Szablony wariadyczne  266
	Programowanie z użyciem pakietu parametrów  266
	Ponowne zaprogramowanie funkcji sum  267
	Wyrażenia fold 268
	Wskaźniki do funkcji 268
	Deklaracja wskaźnika do funkcji 268
	Aliasy typów i wskaźniki do funkcji 270
	Operator wywołania funkcji  270
	Przykładowa funkcja zliczająca 271
	Wyrażenia lambda 273
	Użycie  273
	Parametry i treść wyrażenia lambda 274
	Argumenty domyślne 275
	Generyczne wyrażenia lambda 275
	Typy zwracane w wyrażeniach lambda 277
	Przechwytywanie w wyrażeniu lambda 277
	Wyrażenia lambda ze specyfikatorem constexpr 284
	Klasa std::function 284
	Deklarowanie obiektu klasy function  285
	Przykład zaawansowany 286
	Funkcja main i wiersz poleceń  287
	Trzy przeciążenia funkcji main 288
	Analiza parametrów programu 288
	Bardziej zaawansowany przykład  290
	Status zakończenia programu 292
	Podsumowanie  293
CZĘŚĆ II: BIBLIOTEKI I PLATFORMY295
10. TESTOWANIE 297
	Testy jednostkowe  297
	Testy integracyjne 298
	Testy akceptacyjne  298
	Testy wydajnościowe 298
	Zaawansowany przykład: operacja hamowania 299
	Implementacja klasy AutoBrake 301
	Projektowanie sterowane testami (TDD) 302
	Dodawanie interfejsu do magistrali usługowej   314
	Testy jednostkowe i platformy imitacyjne 321
	Catch: platforma zarządzająca testami jednostkowymi 321
	Google Test 328
	Boot Test 336
	Podsumowanie: platformy testujące 342
	Platformy imitacyjne 342
	Google Mock 344
	HippoMock 353
	Inne platformy imitacyjne: FakeIt i Trompeloeil 357
	Podsumowanie 358
11. WSKAŹNIKI INTELIGENTNE 361
	Wskaźniki inteligentne 361
	Modele własności wskaźników inteligentnych 362
	Wskaźniki scoped_ptr 362
	Konstruowanie 363
	Stworzenie środowiska testowego  363
	Niejawna konwersja na typ logiczny na podstawie prawa własności 364
	Opakowanie RAII 365
	Semantyka wskaźnikowa  365
	Porównywanie z wartością nullptr 366
	Zamiana 366
	Resetowanie i podmiana wskaźników scoped_ptr 367
	Brak prawa przenoszenia 368
	Typ boost::scoped_array 369
	Skrócona lista wspieranych operacji 369
	Wskaźniki unique_ptr 370
	Konstruowanie 370
	Wspierane operacje 371
	Własność wyłączna i przenaszalna 371
	Tablice wskaźników unique_ptr 372
	Dealokatory 373
	Użycie własnych dealokatorów w programowaniu systemowym  373
	Skrócona lista wspieranych operacji 376
	Wskaźniki shared_ptr 377
	Konstruowanie 377
	Określanie alokatora 378 
	Wspierane operacje 379
	Własność niewyłączna i przenaszalna 379
	Tablice shared_ptr 380
	Dealokatory 380
	Skrócona lista wspieranych operacji 381
	Wskaźniki weak_ptr 382
	Konstruowanie 383
	Uzyskiwanie tymczasowego prawa własności 383
	Wzorce zaawansowane 384
	Wspierane operacje 384
	Wskaźniki instrusive_ptr 385
	Podsumowanie opcji związanych ze wskaźnikami inteligentnymi 387
	Alokatory 387
	Podsumowanie 390
12. NARZĘDZIA 393
	Struktury danych 394
	Klasa tribool 394
	Klasa optional 396
	Klasa pair 399
	Klasa tuple 401
	Klasa any 402
	Klasa variant 404
	Data i czas 408
	Biblioteka DateTime z pakietu Boost 408
	Biblioteka Chrono 412
	Narzędzia numeryczne 418
	Funkcje numeryczne 418
	Liczby zespolone 420
	Stałe matematyczne 421
	Liczby losowe 422
	Limity numeryczne 427
	Konwersje numeryczne w bibliotece Boost 428
	Arytmetyka liczb wymiernych w czasie kompilacji 430
	Podsumowanie 432
13. KONTENERY 433
	Kontenery sekwencyjne 434
	Kontenery array 434
	Kontenery vector 442
	Rzadziej używane kontenery sekwencyjne 451
	Kontenery asocjacyjne 462
	Kontener set 463
	Kontener multiset  469
	Kontener map  475
	Rzadziej używane kontenery asocjacyjne 483
	Grafy i drzewa właściwości 484
	Biblioteka Boost Graph Library 485
	Szczegółowy spis treści xix
	Drzewa właściwości w bibliotece Boost 486
	Kontener initializer_list 488
	Podsumowanie 489
14. ITERATORY 493
	Kategorie iteratorów 494
	Iteratory wyjściowe 494
	Iteratory wejściowe 497
	Iteratory postępujące 498
	Iteratory dwukierunkowe 500
	Iteratory o dostępie swobodnym 501
	Iteratory ciągłe 502
	Iteratory mutowalne 502
	Pomocnicze funkcje iteratorów 503
	Funkcja std::advance 504
	Funkcje std::next i std::prev 505
	Funkcje std::distance 506
	Funkcje std::iter_swap 507
	Dodatkowe adaptery iteratorów 507
	Adaptery iteratorów przenoszących 507
	Adaptery iteratorów wstecznych 509
	Podsumowanie 511
15. ŁAŃCUCHY 513
	Typ std::string 514
	Konstruowanie 514
	Zarządzanie pamięcią i optymalizacje niewielkich łańcuchów 518
	Dostęp do elementów i iteratorów 519
	Porównywanie łańcuchów 521
	Przetwarzanie elementów 522
	Wyszukiwanie 528
	Konwersje numeryczne 532
	Widok na łańcuch 534
	Konstruowanie 535
	Operacje wspierane przez klasę string_view 536
	Prawa własności, użycie i wydajność 537
	Wyrażenia regularne 538
	Wzorce 538
	Klasa basic_regex 540
	Algorytmy 541
	Algorytmy związane z łańcuchami dostępne w pakiecie Boost 545
	Zakresy biblioteki Boost 545
	Predykaty 546
	Klasyfikatory 548
	Wyszukiwacze 549
	Algorytmy modyfikujące 550
	Dzielenie i łączenie 553
	Wyszukiwanie 555
	Tokenizer z pakietu Boost 556
	Lokalizacje 557
	Podsumowanie 557
16. STRUMIENIE 559
	Strumienie 559
	Klasy strumieni 560
	Stan strumienia 567
	Buforowanie i opróżnianie bufora 569
	Manipulatory 570
	Typy zdefiniowane przez użytkownika 572
	Strumienie związane z łańcuchami 575
	Strumienie plikowe 579
	Bufory strumieniowe 585
	Dostęp swobodny 587
	Podsumowanie 588
17. SYSTEMY PLIKÓW 591
	Pojęcia dotyczące systemu plików 592
	Klasa std::filesystem::path 592
	Tworzenie ścieżek 593
	Dzielenie ścieżek na części składowe 593
	Modyfikowanie ścieżek 595
	Podsumowanie metod związanych z systemem plików dostępnych w klasie path 596
	Pliki i katalogi 597
	Obsługa błędów 598
	Funkcje tworzące ścieżkę 598
	Sprawdzanie typów plików 599
	Sprawdzanie plików i katalogów 601
	Modyfikowanie plików i katalogów 603
	Iteratory katalogów 605
	Konstruowanie 605
	Elementy katalogu 606
	Rekurencyjne iterowanie po katalogach 608
	Wykorzystanie strumieni fstream 610
	Podsumowanie 612
18. ALGORYTMY 615
	Złożoność obliczeniowa algorytmów 616
	Zasady wykonywania 617
	Operacje niemodyfikujące kolekcje 618
	Algorytm all_of 618
	Algorytm any_of 619
	Algorytm none_of 620
	Algorytm for_each 621
	Algorytm for_each_n  623
	Algorytmy find, find_if i find_if_not  624
	Algorytm find_end  626
	Algorytm find_first_of 627
	Algorytm adjacent_find 628
	Algorytmy count i count_if 629
	Algorytm mismatch 630
	Algorytm equal 631
	Algorytm is_permutation 632
	Algorytm search 634
	Algorytm search_n   635
	Operacje modyfikujące kolekcje 636
	Algorytm copy 636
	Algorytm copy_n 637
	Algorytm copy_backward 638
	Algorytm move 639
	Algorytm move_backward 640
	Algorytm swap_ranges 642
	Algorytm transform 642
	Algorytm replace 644
	Algorytm fill 646
	Algorytm generate 647
	Algorytm remove 648
	Algorytm unique 650
	Algorytm reverse 651
	Algorytm sample 652
	Algorytm shuffle 654
	Operacje związane z sortowaniem 656
	Algorytm sort 657
	Algorytm stable_sort 658
	Algorytm partial_sort 660
	Algorytm is_sorted 661
	Algorytm nth_element 662
	Wyszukiwanie binarne  663
	Algorytm lower_bound 664
	Algorytm upper_bound 664
	Algorytm equal_range 665
	Algorytm binary_search 666
	Algorytmy oparte na podziałach 667
	Algorytm is_partitioned 667
	Algorytm partition 668
	Algorytm partition_copy 669
	Algorytm stable_partition 671
	Algorytmy scalające 672
	Algorytm merge 672
	Algorytmy wartości ekstremalnych 673
	Algorytmy min i max 673
	Algorytmy min_element i max_element 675
	Algorytm clamp 676
	Operacje numeryczne 677
	Przydatne operatory 677
	Algorytm iota 678
	Algorytm accumulate 678
	Algorytm reduce 680
	Algorytm inner_product 681
	Algorytm adjacent_difference 682
	Algorytm partial_sum 683
	Inne algorytmy 684
	Biblioteka Boost Algorithm 686
19. WSPÓŁBIEŻNOŚĆ I RÓWNOLEGŁOŚĆ 689
	Programowanie współbieżne 690
	Zadania asynchroniczne 690
	Współdzielenie i koordynacja 698
	Niskopoziomowe funkcje związane ze współbieżnością 710
	Algorytmy równoległe 711
	Przykład: sortowanie równoległe 711
	Algorytmy równoległe nie są magiczne 712
	Podsumowanie 713
20. PROGRAMOWANIE SIECIOWE Z UŻYCIEM BIBLIOTEKI BOOST ASIO 715
	Model programowania biblioteki Boost Asio 716
	Programowanie sieciowe z użyciem biblioteki Asio 718
	Protokół internetowy 718
	Rozwiązywanie nazwy hosta 720
	Nawiązywanie połączenia 722
	Bufory 724
	Odczytywanie danych z buforów i zapisywanie do nich 727
	Hypertext Transfer Protocol (HTTP) 729
	Implementacja prostego klienta HTTP za pomocą biblioteki Boost Asio 731
	Asynchroniczne odczytywanie i zapisywanie 733
	Tworzenie serwera 737
	Wielowątkowość biblioteki Boost Asio 741
	Podsumowanie 743
21. TWORZENIE APLIKACJI 745
	Wsparcie programu 746
	Obsługa zakończenia programu i zwalniania zasobów 747
	Komunikacja z systemem operacyjnym 751
	Obsługa sygnałów systemu operacyjnego 753
	Biblioteka Boost ProgramOptions 755
	Opis opcji 756
	Parsowanie opcji 758
	Przechowywanie opcji i dostęp do nich 759
	Wykorzystanie zdobytej wiedzy 761
	Specyficzne zagadnienia związane z kompilacją  763
	Przywitaj się ponownie z preprocesorem 763
	Optymalizacje kompilatora 766
	Konsolidacja z językiem C 767
	Podsumowanie 768
SKOROWIDZ 771
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

35,40 zł
59,00 zł

Kurs kadry i płace

Nowoczesny podręcznik do samodzielnej nauki obsługi najpopularniejszego programu do zarządzania danymi działu HR (Human Resource). Książka została napisana na podstawie materiałów wykorzystywanych w trakcie szkoleń z obsługi Systemu Sage Symfoni...
16,14 zł
26,90 zł

Praktyczny Kurs Pisarstwa

Jak napisać fascynującą książkę z intrygującą fabułą i odnieść sukces? Rozpoczynasz właśnie swoją przygodę z pisarstwem? Twoja wyobraźnia z pewnością szaleje, a Ty marzysz o przelaniu swoich myśli i stworzeniu niesamowitego dzieła... Pyta...
109,85 zł
169,00 zł

Anestezjologia i intensywna terapia położnicza

W książce przedstawiono zagadnienia, dotyczące anestezjologii i intensywnej terapii położniczej. W pierwszej części publikacji omówiono zmiany fizjologiczne związane z ciążą, specyfikę bólu porodowego, a także problemy patofizjologiczne d...
35,10 zł
39,00 zł

3 ebooki: Wielkie nadzieje z angielskim. Literacki kurs językowy.

Zestaw jest literackim kursem językowym i zawiera 3 ebooki: - „Wielkie nadzieje” Charles Dickens (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie). - „Z przygód Sherlocka Holmesa. Tłumacz grecki”...
62,10 zł
69,00 zł

Z rozmyślań próżniaka. Kurs języka angielskiego dla myślicieli

Zestaw zawiera 3 ebooki: - „Z rozmyślań próżniaka” J.K.Jerome (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie).- „Z przygód Sherlocka Holmesa. Tłumacz grecki” Arthur Conan Doyle (wydanie ...
3,75 zł
7,50 zł

Kurs rysowania. Podstawowe techniki. Człowiek

Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku poznasz podstawowe techniki rysowania postaci ludzkiej i szybko nauczysz się tworzyć portrety dzieci i dorosłych, postaci w dynamicznych układach, właściwie dobierać proporcje ciała i...
3,75 zł
7,50 zł

Kurs rysowania dla dzieci. Postacie

Praktyczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku rysować postacie, np. księżniczkę, księcia, kowboja, wróżkę, astronautę i Indianina. Przy każdym bohaterze zamieszczono rymowany wierszyk. Polecamy również ...
22,80 zł
30,00 zł

Angielski ze Skrzatem - Kurs dla początkujących

UWAGA! Pliki są w formacie PDF i nie można ich edytować, a jedynie drukować.Kurs adresowany do uczniów początkujących, szczególnie dla dzieci i młodzieży na poziomie szkoły podstawowej. Kurs składa się z 50 lekcji, w któ...
99,00 zł
110,00 zł

Rozliczenia stron nieważnej umowy kredytu waloryzowanego kursem waluty obcej

W publikacji kompleksowo przedstawiono problematykę rozliczeń stron nieważnej umowy kredytu waloryzowanego kursem waluty obcej.Omówiono w niej m.in. takie zagadnienia jak:roszczenia przysługujące kredytodawcy, świad...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!