Całkowite zarządzanie jakością
Wdrażanie funkcji jakości (QFD) jest narzędziem planowania wykorzystywanym w celu spełnienia oczekiwań klientów. Jest tozdyscyplinowane podejście do projektowania, inżynierii i produkcji produktu i zapewnia dogłębnąocenęproduktu. Organizacja, która prawidłowo wdraża QFD, może poprawićwiedzęinżynierską, wydajność i jakość, a także obniżyć koszty, czas opracowywania produktu i koszty inżynieryjne.Zmiany.Wdrożenie funkcji jakościowych koncentruje się na oczekiwaniach lub wymaganiach klienta, często określanych jakogłos klienta. Jest ona wykorzystywana do przełożenia oczekiwań klienta, w zakresie konkretnychwymagań, na kierunki i działania, w zakresie charakterystyki inżynieryjnej, które mogą być wdrażanezapośrednictwem:Planowanie produktu,Częściowe opracowanie,Planowanie procesu,Planowanie produkcji orazObsługa.