Digital Business i E-Commerce Management
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.
Publikacja zawiera także:
- ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
- wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
- rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
- case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki tej publikacji zrozumiesz zasady działania cyfrowych technologii i dowiesz się, jak je zastosować w swojej organizacji.
Partnerzy wydania:

Patroni medialni:


Rekomendacja Artura Bednarza(pdf)
Marketing Manager, Ve Interactive Poland
413 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 436
387 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 399
429 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 396-397
458 KB
Spis treści(pdf)
skrócony
363 KB
Przeczytaj fragment
Rekomendacja Artura Bednarza(pdf)
Marketing Manager, Ve Interactive Poland
413 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 436
387 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 399
429 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 396-397
458 KB
Spis treści(pdf)
skrócony
363 KB
Zobacz więcej
Zobacz mniej