Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
dostawa 0 zł

Digital Business i E-Commerce Management

(Miękka)

Strategia, Realizacja, Praktyka

Tytuł oryginalny: Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice

3.70  [ 41 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 159,00 zł (- 17 %)
Najniższa cena z 30 dni: 124,02 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni.

131,97
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
8,99 zł
7,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
9,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier
12,99 zł
11,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
11,99 zł
10,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
12,99 zł
- Kurier
15,99 zł
14,99 zł

Digital Business i E-Commerce Management

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Publikacja zawiera także:

  • ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
  • wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
  • rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
  • case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki tej publikacji zrozumiesz zasady działania cyfrowych technologii i dowiesz się, jak je zastosować w swojej organizacji.

Partnerzy wydania:
Inis Sale Lifter Sare

Patroni medialni:
Ecommerce Polska  Ecommerce Polska  Ecommerce Polska    Ecommerce Polska    Ecommerce Polska  Ecommerce Polska  Ecommerce Polska

Digital Business i E-Commerce Management

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Spis treści(pdf)
skrócony
363 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 396-397
458 KB
Rekomendacja Artura Bednarza(pdf)
Marketing Manager, Ve Interactive Poland
413 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 436
387 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 399
429 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Spis treści(pdf)
skrócony
363 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 396-397
458 KB
Rekomendacja Artura Bednarza(pdf)
Marketing Manager, Ve Interactive Poland
413 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 436
387 KB
Fragmenty książki(pdf)
s. 399
429 KB

Inni Klienci oglądali również

Operational risk as a problematic triad risk resiurce security business continuity

This book is a summary of the author’s achievements and his research on the problematic triad "Operational Risk – Resource Security – Business Continuity”, which have regularly been presented in earlier author’s publi...

First Steps in Business English

Angielski biznesowy - skuteczna komunikacja!Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie biznesu. Przedstawia najważniejsze terminy biznesowe oraz ich praktyczne użycie w naturalnych kon...

Business Intelligence

Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence,...

HR Business Partner

Mimo ogromnej popularności rola HR Business Partnera jest w Polsce wciąż mocno niedookreślona. Zarówno studenci, jak i doświadczeni praktycy cały czas poszukują wiedzy, która wyjaśniałaby nie tylko teoretyczne aspekty roli i kompetencji na tym stano...

Lean Management na publicznych uczelniach akademickich

Badania nad szkolnictwem wyższym w Europie są realizowane od wielu dekad. Także na gruncie polskim w ostatnich latach powstało wiele prac systematyzujących wiedzę w zakresie badań nad szkolnictwem wyższym. Głównym celem prezentowanej monografii ...

VAT w e-commerce od 1 lipca 2021

Od 1 lipca 2021 r. zaczął obowiązywać tzw. pakiet e-commerce. Jest to istotna zmiana, która zrewolucjonizowała handel elektroniczny między krajami UE, zwłaszcza w zakresie sprzedaży na rzecz konsumentów (B2C). Celem pakietu jest uszczelni...

Empower Elementary/A2 Student's Book with Digital Pack

The Elementary Student's Book with Digital Pack gives learners an immediate sense of purpose and clear learning objectives. It provides core grammar and vocabulary input alongside a mix of skills. Speaking lessons offer a unique combination of function...

Prepare 7 Workbook with Digital Pack

'Teen-appeal' topics combined with extensive preparation for the revised 2020 A2 Key for Schools, B1 Preliminary for Schools as well as B2 First for Schools. The Level 7 Workbook provides additional practice and reinforcement of the language, skills a...

Management of innovation processes in a digital transformation paradigm

The monograph is devoted to topical issues of improving the mechanisms for managing sustainableinnovation development of enterprises in the emergence of information and digital economy. The monograph examines the theory and methodology of sustain...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!