MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Dystrybucja usług ubezpieczeniowych

(Miękka)

Wybrane zagadnienia prawne

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Dystrybucja usług ubezpieczeniowych

Książka zawiera aktualne informacje na temat sektora ubezpieczeniowego, poprzedza bowiem uchwalenie ustawy o dystrybucji ubezpieczeń w procesie implementacji do polskiego systemu prawnego dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/97 z 20 stycznia 2016 roku (dyrektywa IDD). Zakres podmiotowy dyrektywy IDD obejmuje w sposób jednolity zakłady ubezpieczeń (ubezpieczycieli) i reasekuracji oraz ich pracowników, pośredników ubezpieczeniowych (i reasekuracyjnych), a także pośredników oferujących ubezpieczenia uzupełniające, nazywanych dystrybutorami ubezpieczeń. Celem dyrektywy IDD jest dalsze wzmocnienie pozycji klienta jako adresata (usługobiorcy) usługi ubezpieczeniowej świadczonej przez ubezpieczycieli i wskazanych wyżej pośredników. W niniejszej publikacji autorzy, pracownicy naukowi oraz praktycy – eksperci w zakresie prawa ubezpieczeń gospodarczych – omawiają m.in. zagadnienia dotyczące: ochrony klienta w relacjach z dystrybutorem ubezpieczeń, ochrony osób trzecich w dystrybucji usług ubezpieczeniowych, odpowiedzialności cywilnoprawnej dystrybutora ubezpieczeń oraz publicznoprawnych aspektów dystrybucji usług ubezpieczeniowych.

Przedstawione w książce zmiany i tendencje w regulacji bezpośredniego świadczenia usług ubezpieczeniowych oraz ich pośrednictwa zainteresują wykładowców, doktorantów i studentów kierunków prawa lub finansów. Publikacja jest również przydatna dla prawników praktyków, pracowników zakładów ubezpieczeń i pośredników ubezpieczeniowych.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

66,43 zł
82,00 zł

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróż...
69,10 zł

Przygotowanie imprez i usług turystycznych. Kwalifikacja HGT.07 Technik organizacji turystyki Podręcznik Część 1

Podręcznik podaje podstawowe wiadomości z zakresu turystyki, takie jak: czynniki rozwoju turystyki, motywy podróżowania, kategorie, rodzaje i formy turystyki. Omawia także usługi najczęściej świadczone w turystyce i wyjaśnia, jak kreują one potr...
62,02 zł
89,00 zł

Mapowanie wrażeń Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje...
55,88 zł
69,00 zł

Lokalizacja w offshoringu usług

Książka stanowi nowatorską syntezę procesu międzynarodowego przenoszenia usług biznesowych. Analizując przemiany organizacyjnie i technologiczne Autor pokazuje ewolucję offshoringu - od niszowej działalności do potężnego nurtu kształtującego działalnoś...
50,71 zł
69,30 zł

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
52,30 zł

Zbiór zadań praktycznych. HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych

Praca ze Zbiorem zadań praktycznych pomaga ćwiczyć umiejętności z zakresu kwalifikacji HGT.07. Publikacja porusza zagadnienia związane z formami oraz kategoriami turystyki, usługami turystycznymi, charakterystyką produktu i rynku turystycznego. Kładzie...
40,39 zł
54,60 zł

Logistyka dystrybucji

W podręczniku omówiono istotę łańcucha dystrybucji wraz z podstawowymi pojęciami, takimi jak: kanał dystrybucji, zasady współpracy i rozliczeń między partnerami w kanale dystrybucji oraz obowiązującą dokumentację. Podręcznik zawiera też ...
34,38 zł
49,00 zł

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej, turystycznej i leczniczej.<...
53,70 zł

Sprzedaż imprez i usług turystycznych Marekting Część 2

Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usłu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!