MENU

E-learning dla dorosłych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2012

  • Autor: Jakub Jerzy Czarkowski

  • Wydawca: Difin

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 34,00 zł
29,24
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

E-learning dla dorosłych

Z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS: ... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy „E-learning dla dorosłych” pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wstęp

Rozdział 1. Człowiek dorosły w sytuacji ustawicznego uczenia się

1.1. Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie współczesnego świata
1.2. Człowiek dorosły w sytuacji uczenia się – czynniki indywidualne w uczeniu się dorosłych
1.3. Internet w edukacji dorosłych
1.4. Progi, bariery i ich przezwyciężanie
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 2. E-learning jako sposób edukacji dorosłych

2.1. Czym jest e-learning
2.2. Z historii nauczania i uczenia się na odległość
2.3. E-learning a rozwój kapitału ludzkiego w firmie i organizacji – analiza potrzeb
2.4. Jak wybrać kurs on-line?
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 3. Proces tworzenia e-learningu

3.1. Model kształcenia w e-learningu
3.2. Systemy e-learningowe – charakterystyka wybranych platform
3.3. Etapy tworzenia e-learningu
3.4. Oprogramowanie wspomagające proces tworzenia e-learningu
3.5. Planowanie kosztów w e-learningu
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Propozycje lektury

Rozdział 4. Projektowanie i tworzenie szkolenia metodą e-learningu

4.1. Projekt i scenariusz poszczególnych jednostek dydaktycznych (sesji, bloków itp.)
4.2. Elementy e-learningu
4.3. Webcasting, czyli coś prawie z przyszłości
4.4. Metody wspierania e-learningu
4.5. Prawo a e-learning
4.6. Otwarte zasoby edukacyjne
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 5. Wdrożenie i prowadzenie kursu on-line

5.1. Nauczyciel w e-learningu
5.2. Prowadzenie kursów on-line dla dorosłych
5.3. E-learning dla seniorów
5.4. Uwagi o witrynach e-learningowych
5.5. Etyczne aspekty e-learningu
5.6. Netykieta
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 6. Ocena, ewaluacja, badania w e-learningu

6.1. Funkcje oceny w kształceniu dorosłych
6.2. Narzędzia kontroli wiedzy i oceny w e-learningu
6.3. Ewaluacja – jej rodzaje i rola w e-learningu
6.4. Jakość i standard w e-learningu
6.5. Pedagogiczne i andragogiczne badania e-learningu
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Polecane lektury

Rozdział 7. W kierunku kształcenia komplementarnego

7.1. Istota kształcenia komplementarnego
7.2. Zasady kształcenia komplementarnego
7.3. Nauczyciel i uczeń w koncepcji kształcenia komplementarnego
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Polecane lektury

Zakończenie – zachęta do e-learningu
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Edukacja Jutra. Kształcenie osób dorosłych – aktywność w życiu zawodowym

O ile edukacja młodego pokolenia jest zjawiskiem naturalnym i niezmiennym od wielu lat, o tyle problematyka kształcenia ludzi dorosłych jawi się jako znak nowych czasów. Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość, postęp dokonujący się w nauce, t...
24,50 zł
35,00 zł

Skale inteligencji dla dorosłych Davida Wechslera WAIS-R oraz WAIS-III

Skale Inteligencji dla Dorosłych Davida Wechslera: WAIS-R (Wechsler Adult Intelligence Scale-Revised z 1981 r.) oraz WAIS-III (Wechsler Adult Intelligence Scale z 1997 r.) należą, obok projekcyjnego testu plam atramentowych Hermanna Rorschacha i kwesti...
40,50 zł
45,00 zł

Wstydliwa historia majtek dla prawie dorosłych

Drogi Czytelniku, być może tytuł książki Wstydliwa historia majtek dla prawie dorosłych nie zachęcił Cię jeszcze do jej lektury. Niewykluczone, że historia majtek wydaje Ci się banalna i dobrze znana albo myślisz, że w tym wstydliwym temacie nie mogło ...
24,30 zł
27,00 zł

Psychoterapia Dorosłych Dzieci Alkoholików

Pionierka psychoterapii dla DDA w Polsce opisuje typowe sytuacje w rodzinach alkoholowych, ich wpływ na psychikę dziecka oraz procesy powstawania destrukcyjnych schematów osobistych, tworzących problemy DDA. Pokazuje proces psychoterapeutyczneg...
98,91 zł
109,90 zł

Wsparcie młodzieży i dorosłych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Teoria i praktyka

Pierwsze kompleksowe ujęcie zagadnień dojrzewania i osiągania dorosłości przez osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu Okres dojrzewania i osiągania dorosłości stanowi w przypadku osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu kolej...
10,32 zł
12,00 zł

Second Language Learning Processes in Lower Primary Children

Publikacja dotyczy procesów uczenia się drugiego języka (obcego) przez dzieci w niższych klasach szkoły podstawowej. Autorka skupiła się w szczególności na przyswajaniu słownictwa oraz umiejętności odtwarzania słów z pamięci. Z pow...
16,20 zł
18,00 zł

E-learning akademicki. Perspektywa akademicka

Książka Anny Turuli jest cennym przykładem pracy naukowej prowadzącej Czytelnika od ogólnych rozważań na temat istoty edukacji, poprzez własny pomysł na łączenie tradycyjnej dydaktyki z możliwościaminowych mediów, po przykłady ich p...
19,92 zł
22,90 zł

My rodzice dorosłych dzieci

Książka ta, to drugi - po Sekretach kobiet – pisany gabinet terapeutyczny. Jest to rodzaj poradnika dla rodziców, którzy nie są zadowoleni ze swoich dorosłych dzieci. Inaczej wyobrażali sobie ich życie, zamartwiają się ich wyborami,...
9,09 zł
10,10 zł

Erotyki i Limeryki (dla dorosłych)

W tomiku „Erotyki i Limeryki (dla dorosłych) Czytelnik odnajdzie wiele pikantnych i swawolnych szczegółów. Autor w sposób żartobliwy porusza temat intymnej sfery naszego życia.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!