MENU

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Lublin, 2017

  • Autor: Ewelina Kancik-Kołtun

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 42,00 zł
37,80
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp    9
I. Internet, marketing samorządów i elektroniczna administracja    15
	1.1. Społeczeństwo informacyjne    18
	1.2. Samorząd i marketing terytorialny    26
		1.2.1. Samorząd terytorialny: definicja i jego zadania    26
		1.2.2. Marketing terytorialny: definiowanie i istota    29
		1.2.3. Internetowy marketing terytorialny    44
	1.3. Elektroniczna administracja i proces tworzenia społeczeństwa informacyjnego w Polsce    71
		1.3.1. Unia Europejska i jej wpływ na tworzenie społeczeństwa informacyjnego i e-administracji w Polsce    71
		1.3.2. Definiowanie i zadania e-administracji    80
		1.3.3. Obowiązujące plany i strategie rozwoju społeczeństwa informacyjnego (cyfrowego) i cyfryzacji w Polsce    84
	1.4. Społeczeństwo obywatelskie    95
II. Metodologia badań własnych    105
	2.1. Cel, problemy i metody badań    107
	2.2. Przedmiot i teren badań    122
	2.3. Konceptualizacja i operacjonalizacja    132
	2.4. Czas badań i dobór próby    141
	2.5. Przebieg badań    143
		2.5.1. Pogłębione wywiady z przedstawicielami urzędów    143
		2.5.2. Ankieta internetowa dla klientów urzędów    144
		2.5.3. Zogniskowane wywiady grupowe    151
		2.5.4. Wywiady z mieszkańcami    154
		2.5.5. Analiza narzędzi internetowych    158
III. Strony internetowe: między komunikacją, informacją a promocją    165
	3.1. Strony WWW – wady technologiczne, pozycjonowanie a problemy z komunikacją    166
	3.2. E-komunikacja za pomocą stron internetowych    176
		3.2.1. Podejście urzędów do e-komunikacji    176
		3.2.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-komunikacji    184
		3.2.3. Sędziowie kompetentni o e-komunikacji    199
	3.3. E-informacja za pomocą stron internetowych    202
		3.3.1. Podejście urzędów do e-informacji    202
		3.3.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-informacji    204
		3.3.3. Sędziowie kompetentni o e-informacji    218
	3.4. E-promocja samorządu terytorialnego za pomocą stron internetowych    220
		3.4.1. Podejście urzędów do e-promocji    220
		3.4.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-promocji    224
		3.4.3. Sędziowie kompetentni o e-promocji    236
	3.5. Skuteczność działań e-marketingowych stron WWW    238
	3.6. Strony internetowe: model a rzeczywistość    253
IV. Profile społecznościowe na Facebooku: między komunikacją, informacją a promocją    263
	4.1. Jednostki samorządu terytorialnego i Facebook    264
	4.2. E-komunikacja za pomocą profilu społecznościowego na Facebooku    269
		4.2.1. Podejście urzędów do e-komunikacji    269
		4.2.1. Opinie mieszkańców/klientów o e-komunikacji    274
		4.2.1. Sędziowie kompetentni o e-komunikacji    280
	4.3. E-informacja na profilu społecznościowym Facebook    283
		4.3.1. Podejście urzędów do e-informacji    283
		4.3.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-informacji    284
		4.3.3. Sędziowie kompetentni o e-informacji    288
	4.4. E-promocja na Facebooku    291
		4.4.1. Podejście urzędów do e-promocji    291
		4.4.2. Opinie mieszkańców/klientów o e-promocji    292
		4.4.3. Sędziowie kompetentni o e-promocji    295
	4.5. Skuteczność działań e-marketingowych na profilach facebookowych    299
	4.6. Profil społecznościowy urzędów: model a rzeczywistość    322
Zakończenie    329
Wykaz źródeł    333
Aneksy    347
	Aneks I Scenariusz indywidualnych i grupowych wywiadów pogłębionych według kategorii tematycznych    347
	Aneks II Informacja dla klientów urzędów umieszczona na stronach, plakatach i ulotkach    348
	Aneks III Kwestionariusz wywiadu z mieszkańcami    349
	Aneks IV Strony internetowe biorące udział w badaniach    350
	Aneks V Profile społecznościowe urzędów na Facebooku    364
Spis rysunków    375
Spis schematów    377
Spis tabel    379
Spis wykresów    381
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

34,20 zł
38,00 zł

Detonuj! Dlaczego - oraz jak - korporacje powinny wysadzić w powietrze najlepsze praktyki (i pielęgnować świeże spojrzenie), by przetrwać

KAŻDEGO DNIA FIRMY, CHCĄC PRZETRWAĆ, PODEJMUJĄ NIEWŁAŚCIWE DZIAŁANIA. Kierują się dogmatami i „najlepszymi praktykami”, nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, by taki bezmyślny, automatyczny wyb&oac...
34,58 zł
38,42 zł

Zarządzanie strategiczne w Policji. Teoria i praktyka

Niniejsze opracowanie naukowe jest interesującą propozycją wydawniczą, która z pewnością wzbogaci wiedzę w obszarze zarządzania strategicznego w instytucjach publicznych. Publikacja podejmując tak aktualną problematykę w odniesieniu do instytucj...
60,27 zł
86,10 zł

O współczesnych praktykach genderyzacji ciała

Książka prezentuje efekty socjologicznych badań i krytycznej refleksji nad kobiecością i męskością. Szczególną uwagę zwraca na cielesny wymiar ról społecznych przypisywanych kobietom i mężczyznom oraz na praktyki kulturowe, które w...
113,10 zł
174,00 zł

Postępowanie w obrażeniach ciała w praktyce SOR

Kontynuacja podręcznika dotyczącego postępowania przedszpitalnego w obrażeniach ciała. Tym razem autorzy skupiają się na etapie działań w szpitalu i centrum urazowym. Szczególną uwagę zwracają działania w tzw. złotej godzinie, czyli decyzje kryt...
212,63 zł
262,50 zł

Czynności sprawdzające i kontrola podatkowa w praktyce (e-book)

Kontakty z urzędem skarbowym należą do codzienności każdego przedsiębiorcy. Warto przy tym pamiętać, że czynności sprawdzające i kontrola podatkowa to dwa różne narzędzia, którymi posługują się organy podatkowe. Pierwsza z tych instytucj...
61,62 zł
79,00 zł

Wynagrodzenia 2023 wydanie 2 .Rozliczanie płac w praktyce

"Jak w 2023 r. obliczać wynagrodzenie za pracę oraz ustalać wysokość wszelkiego rodzaju dodatków, odpraw i odszkodowań?Szczegółowo i w praktyczny sposób wyjaśniono to w drugim – zaktualizowanym – wydaniu pora...
54,00 zł
60,00 zł

Ocena zdolności płatniczej jednostki samorządu terytorialnego z wykorzystaniem rachunku przepływów pieniężnych. Metody i kryteria oceny

Przedmiotem pracy była ocena stanu finansów jednostki samorządu terytorialnego z wykorzystaniem rachunku przepływów pieniężnych. Autorka monografii wyraża przekonanie, że możliwość zastosowania rachunku przepływów pieniężnych z jed...
36,98 zł
43,00 zł

Rachunek przepływów pieniężnych w teorii i praktyce. Program komputerowy Cash Flow System

Autorzy przedstawili problematykę przygotowania i analizy rachunku przepływów pieniężnychprzedsiębiorstwa, która w obecnej sytuacji gospodarczej stanowi kluczowy element bezpieczeństwa funkcjonowania firmy. Przepływy pieniężne powinny być...
51,48 zł
66,00 zł

Wprowadzenie do teorii krytykoznawstwa

Monografia naukowa Bogusława Śliwerskiego jest napisana zgodnie z zasadami przyjętymi w naukach społecznych, zwłaszcza w sferze twórczości pedagogicznej. Autor swobodnie porusza się na wielu płaszczyznach refleksji naukowej, przywołując co jakiś...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!