Era prosumenta 2.0
Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione.
Konsumenci wydają pieniądze.
Producenci zarabiają pieniądze.
Prosumenci mogą robić jedno i drugie!
Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia:
Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś?
Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania?
Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji?
Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały?
Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy?
Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś „nie”, to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę!
Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji.
Erę prosumenta 2.0 powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać.
Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. Era prosumenta 2.0 to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-68064-06-3
- ISBN druku: 978-83-67107-73-0
- EAN: 978-83-67107-73-0
- Liczba stron: 140
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP. Współczesna przypowieść: prosumenci kontra łowcy promocji
CZĘŚĆ PIERWSZA. MENTALNOŚĆ PROSUMENTA
1. Dlaczego powinieneś dołączyć do rewolucji prosumenckiej
2. Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie
CZĘŚĆ DRUGA. ERA PROSUMENTA
3. Internet to King Kong handlu, a wciąż jeszcze jest oseskiem!
CZĘŚĆ TRZECIA. MENTALNOŚĆ KONSUMENTA
4. Tak czy inaczej, zawsze płacisz!
5. Sklep nie jest twoim przyjacielem!
6. Droga do zadłużenia jest wybrukowana zniżkami
7. Czego tak naprawdę chcesz, większych zniżek... czy więcej czasu?
CZĘŚĆ CZWARTA. SKLEP MOŻESZWIĘCEJ.NET. GDZIE PROSUMPCJA SPOTYKA E-COMMERCE
8. Handel rekomendacyjny, moc prosumpcji w działaniu
9. Marketing społecznościowy, moc prosumpcji w Internecie
10. Klikaj i bogać się. E-przyszłość już nadeszła!
PODSUMOWANIE. Nie pomniejszaj swoich marzeń!