Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

PayPo -10 zł

Glosariusz terminologii call center/help desk(Twarda)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej (nie dotyczy pakietów).

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
8,50 zł
7,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Glosariusz terminologii call center/help desk

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. "scenariusz rozmowy" czy "call blending", znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem ("czas pracy"), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi ("outsourcing", "koszt produktywnej godziny pracy") oraz technologiami informatycznymi ("baza wiedzy", "zarządzanie wydajnością", "kompresja danych").

Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa - wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie "wiki", Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Kostecki Marian J.

Doktor socjologii, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Od 16 lat specjalizuje się w doradztwie dla centrów telefonicznych (tworzenie call centers, audyty, rekrutacje i inne projekty) oraz szkoleniach w zakresie funkcjonowania call centers. W 1995 roku stworzył pierwsze usługowe call center w Polsce.

Prowadzi największy serwis internetowy poświęconym problematyce telemarketingowej: www.masterplan.pl. Autor książek: Poradnik Telemarketera, Telefoniczna rozmowa handlowa, Efektywność i skuteczność w call center oraz autor lub współautor 6 książek akademickich. Przez blisko 10 lat uczył na amerykańskich uniwersytetach (w tym w programach MBA), m.in. Stanford University, University of Virginia, SUNY-Albany, CSU-Sacramento i Oregon State University.

Przeczytaj fragment

Lingua Latina medicinalis

Książka uzupełniająca do podstawowego podręcznika nauki łaciny – Lingua Latina medicinalis. Podręcznik dla studentów medycyny, napisanego przez tych samych autorów. Jest to zestaw ćwiczeń – w większości polegających na w...

Słownik terminologii technicznej i budowlanej polsko-angielski angielsko-polski

Słownik zawiera około 22000 haseł, które obejmują podstawowe słownictwo ze wszystkich dziedzin nauki, techniki i budownictwa. Jest on przeznaczony przede wszystkim dla osób posługujących się na co dzień terminologią techniczną i budowlaną...

Słownik terminologii medycznej polsko-angielski angielsko-polski

Słownik jest przeznaczony dla lekarzy, pielęgniarek i całego personelu medycznego jako pomoc w pracy z angielskojęzycznymi pacjentami oraz podczas wykonywania czynności medycznych, zarówno w kraju jak i za granicą.Opracowanie zawiera...
Produkt
niedostępny

Obama The Call of History

Nominated for a 2017 NAACP Image Award: Best Biography or MemoirPeter Baker's authoritative history of the Obama presidency is the first complete account that will stand the test of time. Baker takes the measure of Obama's achievements and ...

Help Me!

Jedna dziewczyna, rok jej życia i testowanie 12 poradników, które mają pomóc pokonać własne ograniczenia i zmienić życie na lepsze. W wieku trzydziestu sześciu lat Marianne Power doszła do wniosku, że nie jest zadowolona...
Produkt
niedostępny

A Brief Guide to Self-Help Classics

From Dale Carnegie's How to Win Friends and Influence People, published in 1936, which has sold over 30 million copies to date, to the mind management programme of Professor Steve Peters' The Chimp Paradox, a concise and insightful guide to seventy of ...
41,00 zł

Call of the Penguins

Meet the heroine everyone's talking about . . .Fiercely resilient and impeccably dressed, Veronica McCreedy has lived an incredible 87 years. Most of them alone, in her huge house by the sea.But Veronica has recently discovered ...

Chemia Kompendium terminologii oraz nazewnictwa związków organicznych

Ze wstępu:Język chemiczny ciągle ewoluuje. W kontekście zachodzących zmian niezwykle ważne jest podążanie za wytycznymi IUPAC oraz Komisji Terminologii Chemicznej Polskiego Towarzystwa Chemicznego. [...] W Państwa ręce oddajemy zaledwie skromny w...

Polska terminologia unijna

Książka zawiera oryginalną próbę systematyzacji terminologii używanej w oficjalnych dokumentach wydawanych w języku polskim przez instytucje Unii Europejskiej oraz tworzących się równolegle do tej terminologii "brukselizmów&qu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!