Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU


Glosariusz terminologii call center/help desk(Twarda)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Glosariusz terminologii call center/help desk

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. "scenariusz rozmowy" czy "call blending", znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem ("czas pracy"), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi ("outsourcing", "koszt produktywnej godziny pracy") oraz technologiami informatycznymi ("baza wiedzy", "zarządzanie wydajnością", "kompresja danych").

Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa - wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie "wiki", Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Kostecki Marian J.

Doktor socjologii, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Od 16 lat specjalizuje się w doradztwie dla centrów telefonicznych (tworzenie call centers, audyty, rekrutacje i inne projekty) oraz szkoleniach w zakresie funkcjonowania call centers. W 1995 roku stworzył pierwsze usługowe call center w Polsce.

Prowadzi największy serwis internetowy poświęconym problematyce telemarketingowej: www.masterplan.pl. Autor książek: Poradnik Telemarketera, Telefoniczna rozmowa handlowa, Efektywność i skuteczność w call center oraz autor lub współautor 6 książek akademickich. Przez blisko 10 lat uczył na amerykańskich uniwersytetach (w tym w programach MBA), m.in. Stanford University, University of Virginia, SUNY-Albany, CSU-Sacramento i Oregon State University.

Inni Klienci oglądali również

Help!

Award-winning original fiction for learners of English. At seven levels, from Starter to Advanced, this impressive selection of carefully graded readers offers exciting reading for every student's capabilities. A struggling writer and a computer with ...
69,00 zł

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający ...

Lingua Latina medicinalis

Książka uzupełniająca do podstawowego podręcznika nauki łaciny – Lingua Latina medicinalis. Podręcznik dla studentów medycyny, napisanego przez tych samych autorów. Jest to zestaw ćwiczeń – w większości polegających na w...
79,00 zł

Mroczne i porywające historie: Pakiet Okrutna pieśń, Mroczny duet, The Call. Wezwanie

Mroczne i porywające historie: Pakiet Okrutna pieśń, Mroczny duet, The CallBestsellerowi autorzy i niezwykłe światy. Poznaj serie Świat Verity i The Call! Gwarantujemy zarwane noce... Zestaw niezbędny dla fanów potworów,...

Skrócony leksykon terminologii kościelnej

Niniejszy leksykon nie należy do rozpraw z dziedziny teologii ani tym bardziej prawa kanonicznego. Wpisuje się w językoznawstwo, ponieważ powodem jego powstania była chęć przedstawienia specyfiki terminologii ...

Słownik terminologii medycznej hiszpańsko-polski

Słownik medyczny hiszpańsko-polski zawiera ok. 38 500 terminów, w tym ponad 500 odpowiedników dla terminów wieloznacznych. Stanowi on całość wraz ze słownikiem medycznym polsko-hiszpańskim. Dzięki zastosowaniu metod informatyc...

Słownik terminologii medycznej polsko-hiszpański

Słownik medyczny polsko-hiszpański zawiera ok. 36 500 terminów, w tym ponad 300 odpowiedników dla terminów wieloznacznych. Stanowi on całość wraz ze słownikiem medycznym hiszpańsko-polskim. Dzięki zastosowaniu metod informatyc...

Słownik terminologii technicznej i budowlanej polsko-angielski angielsko-polski

Słownik zawiera około 22000 haseł, które obejmują podstawowe słownictwo ze wszystkich dziedzin nauki, techniki i budownictwa. Jest on przeznaczony przede wszystkim dla osób posługujących się na co dzień terminologią techniczną i budowlaną...
43,15 zł

The Long Call

In North Devon, where the rivers Taw and Torridge converge and run into the sea, Detective Matthew Venn stands outside the church as his father's funeral takes place. The day Matthew turned his back on the strict evangelical community in which he grew ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!