Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Nagrody szkolne do - 38%
MENU
Sprawdź
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Zobacz więcej »

Glosariusz terminologii call center/help desk - Outlet(Twarda)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 54,00 zł
31,32
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 22,68 zł
Stan magazynowy:Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Wysyłki realizowane są w dniach ...
w godzinach ...
Za pośrednictwem firm:
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Dostawa na terenie: Polska
Płatność online
Przesyłka kurierska
13,20 zł
Przesyłka Poczta Polska
13,20 zł
Paczkomaty InPost
9,90 zł
Stacja PKN Orlen
9,90 zł
Punkt odbioru Poczty Polskiej
9,90 zł
Odbiór własny w księgarni PWN
0,00 zł
Płatność za pobraniem
Przesyłka kurierska
12,20 zł

Glosariusz terminologii call center/help desk - Outlet

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. „scenariusz rozmowy” czy „call blending”, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem („czas pracy”), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi („outsourcing”, „koszt produktywnej godziny pracy”) oraz technologiami informatycznymi („baza wiedzy”, „zarządzanie wydajnością”, „kompresja danych”).

Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa – wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie „wiki”, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Kostecki Marian J.

Doktor socjologii, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. Od 16 lat specjalizuje się w doradztwie dla centrów telefonicznych (tworzenie call centers, audyty, rekrutacje i inne projekty) oraz szkoleniach w zakresie funkcjonowania call centers. W 1995 roku stworzył pierwsze usługowe call center w Polsce.

Prowadzi największy serwis internetowy poświęconym problematyce telemarketingowej: www.masterplan.pl. Autor książek: Poradnik Telemarketera, Telefoniczna rozmowa handlowa, Efektywność i skuteczność w call center oraz autor lub współautor 6 książek akademickich. Przez blisko 10 lat uczył na amerykańskich uniwersytetach (w tym w programach MBA), m.in. Stanford University, University of Virginia, SUNY-Albany, CSU-Sacramento i Oregon State University.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!