MENU
PWN wspiera profesjonalistów

How to Draw Type and Influence People

(Miękka)

An activity book

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

How to Draw Type and Influence People

We are all type consumers and interact with type in our everyday lives. Typefaces in all shapes and sizes evoke an emotional response and trigger associated memories before we’ve even read the words.

How to Draw Type and Influence People shows how we use type to understand different messages. Each typeface is introduced and explained and then creative exercises show the reader how to draw each font and invite them to explore the associations evoked by the styles, to reveal why they have come about and how to create their own versions.

Ideal for all those who work with type daily, this book provides an accessible way in to the world of typefaces, for the general reader, but also graphic designers who want to explore fonts in more detail and design their own letterforms.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

20,19 zł
24,90 zł

Artificial people: Magenta 1

Nadchodzi zmierzch ery bogów… Jedno z ostatnich japońskich bóstw, Kami, tworzy laboratorium „Artificial People”, gdzie zostają powołani do życia ludzie obdarzeni boskimi zdolnościami – humodeusy.Topaz ...
39,48 zł
47,85 zł

Smiley's People

The concluding part of John le Carre's celebrated Karla Trilogy, Smiley's People sees the last confrontation between the indefatigable spymaster George Smiley and his great enemy, as their rivalry comes to a shattering end. A Soviet defector has been a...
42,37 zł
52,00 zł

How to Win Friends and Influence People

The most famous confidence-boosting book ever published; with sales of over 16 million copies worldwideMillions of people around the world have improved their lives based on the teachings of Dale Carnegie. In How to Win Friends and Influenc...
114,04 zł
150,00 zł

Chopin 1810-2010. Ideas-Interpretations-Influence (t. I, t. II)

Księga pokongresowa Chopin 1810–2010. Ideas – Interpretations – Influence zawiera materiały z III Międzynarodowego Kongresu Chopinologicznego (zorganizowanego w Warszawie przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina i trwającego od 25 lu...
106,38 zł
129,00 zł

Picturing People

Figurative art is currently riding high. Contemporary works depicting the human form grace the walls of public institutions and commercial galleries alike. Champions of paint, such as Katherine Bernhardt and Adrian Ghenie; photographic artists, such as...
51,13 zł

How To Get Instant Trust, Belief, Influence, and Rapport!

Why canít we convince others? And why wonít people listen?We say great things to people. We offer great products to prospects. We share our vision and passion with others.And they donít believe us, they doní...
147,46 zł

Joint Hypermobility Handbook- A Guide for the Issues & Management of Ehlers-Danlos Syndrome Hypermobility Type and the Hypermobility Syndrome

As a followup to his previous best-selling book, "Issues and Management of Joint Hypermobility: A Guide for the Ehlers-Danlos Syndrome Hypermobility Type and the Hypermobility Syndrome," Dr. Tinkle has created this handbook with several contributors ...
85,33 zł

The Ketogenic Diet for Type 1 Diabetes

Before the invention of insulin, type 1 diabetic (T1D) patients were advised to avoid sugar and starch (carbohydrate) and to eat a very low carb, ketogenic diet to control blood sugar. In contrast, modern advice is to eat carbohydrates a...
55,24 zł

HOW TO ANALYZE PEOPLE

Develop an UNBEATABLE EYE FOR DETAILS, unlock an IMPECCABLE SENSE OF LOGIC, adopt RAPID DEDUCTION SKILLS and become a COGNITIVE LEARNING MACHINE. Well, sort of...While being a fictional figure with exceptional capabilities, aspect...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!