Indyjscy turyści
Branża turystyczna w ostatnich latach stała się największym przemysłem i generatorem dochodów na świecie, zwłaszcza dla krajów rozwijających się, a zwłaszcza dla Tajlandii. Wśród milionów turystów, Hindusi również tymczasowo podróżują z dala od domu, aby doświadczyć gościnności i odkrywać otaczający ich świat. Szybki wzrost indyjskiego rynku turystyki wyjazdowej przyciągnął w ostatnich latach wiele uwagi do wielu krajów. Tajlandia jest jednym z nich. Wielu Hindusów wyrusza również w swoją pierwszą podróż zagraniczną i uważa Tajlandię za najlepsze miejsce na rozpoczęcie podróży międzynarodowych, ponieważ jest to dobrze dopasowane do ich budżetu i dostępności czasowej. Rynek indyjski jest stosunkowo nowy i nieznany dla Tajlandii. Analiza powinna pomóc Tajlandii w zwiększeniu liczby przyjazdów turystów indyjskich spełniających ich potrzeby i oczekiwania. Opierając się na wynikach pracy, badacz zasugerował niezbędne strategie planowania rynku turystycznego, aby rozwinąć i wzmocnić indyjski rynek turystyczny za pomocą różnych czynników marketing mix „Seven Ps". Zaproponowano również kilka ważnych zaleceń.