Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Akcja akademicka

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
40,52
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 18,48 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,49 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się:
– od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
– jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
– jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online,
– jak opracować kolejne części planu marketingowego,
– jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.

Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.

Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Robert Kozielski

Prof. nadzw. dr hab. Robert Kozielski jest wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim. Specjalizuje się w marketingu, strategiach rynkowych, zagadnieniach strategicznych audytów marketingowych oraz pomiaru efektywności działań rynkowych, strategii marki oraz Value Proposition. Stypendysta Funda-cji Fulbrighta i członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Posiadacz tytułu Chartered Marketer, wydawanego przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Uczestnik staży naukowych i programów badawczych na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Pracował dla fi rm: Unilever, Microsoft, Merck, Danone, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Merck, Abbott, LOTOS, Allianz, Tubądzin.

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Badania marketingowe

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy o...

Mistrz czystego kodu

Podręcznik profesjonalnego programisty!Robert C. Martin, znany jako Uncle Bob, to jeden z prawdziwych gwiazdorów branży IT, człowiek o niezwykłej charyzmie, rewelacyjnym podejściu do słuchaczy i poczuciu humoru. O jego czas wciąż biją się ...

Mity marketingowe

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sob...

Profesjonalna kultura prawnicza

Rozważania zawarte w tej książce sytuują się wokół modelu praktyki prawniczej nawiązującego do koncepcji juryscentryzmu autorstwa prof. Artura Kozaka. Koncepcja ta należy do najciekawszych i najbardziej oryginalnych nurtów poruszanych w o...

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. ...

Białystok laminowany plan miasta 1:20 000

BiałystokDostojny pałac Branickich z ciekawym Muzeum Historii Medycyny i Farmacji Uniwersytetu Medycznego, malownicze Bulwary Kościałkowskiego, a dla miłośników klimatów industrialnych – zabytkowe zabudowania browaru Doj...

Kobieta z planem na życie

Maye Musk była sławna, zanim świat usłyszał o jej synu, Elonie. Już jako nastolatka była znaną modelką. Dorastała w RPA, gdzie każdej zimy zwiedzała pustynię Kalahari w poszukiwaniu zaginionego miasta. Wielokrotnie musiała rozpoczynać życie na nowo. Sa...

Rzym i Watykan (Rome and the Vatican) kieszonkowy laminowany plan miasta 1:15 000

Rzym i Watykan (Rome and the Vatican)Dostojne bazyliki, plenery znane z hollywoodzkich produkcji, dające ochłodę fontanny, światowe dzieła sztuki... Długo można by wymieniać atrakcje Rzymu. Dwustronnie laminowany, wygodny w składaniu kieszo...

Czytaj książki tak szybko jak myślisz

By czytać szybciej, mądrzej i bardziej kreatywnie...Żyjemy w czasach przesytu - rzeczy, idei i książek. Wydawcy zalewają księgarnie nowościami. Wiele z nich to wartościowe lektury, niejedną chciałoby się przytulić do czytelniczego serca. Kupujemy...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!