MENU

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

(Miękka)
4.70  [ 6 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 46,98 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

59,34
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.

„Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
– oczarować klientów jakością obsługi,
– kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
– postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
– zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
– radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

65,52 zł
84,00 zł

Historia literatury staroindyjskiej

Jest to pierwsze opublikowane w języku polskim tak obszerne dzieło na temat literatury staroindyjskiej, obejmujące okres od ok. 1500 roku p.n.e. do ok. 1500 roku n.e. Książka napisana przez wybitnego niemieckiego indologa, profesora uniwerytetu we Fran...
46,92 zł
69,00 zł

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, kt&oacut...
62,91 zł
69,90 zł

O znakomitych mężach czyli co pisarze wczesnochrześcijańscy pisali o pisarzach wczesnochrześcijański

Tytuł tego tomu może wydawać się dziwny.Z jednej strony termin,,znakomity mąż'',z drugiej strony historia literatury chrześcijańskiej.Taka jednak jest treść książki:,,znakomici mężowie'',jej bohaterowie,tp głównie pisarze wczesnochrześcijańscy,t...
69,30 zł
77,00 zł

Tworzenie doświadczeń klientów

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentrycznośćKlientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wr...
30,59 zł
33,99 zł

Umysł zwycięzcy, czyli jak być przedsiębiorcą

Eryk Zawisza: Umysł zwycięzcy, czyli jak być przedsiębiorcą Miło nam poinformować, że Fundacja Instytut Carla Mengera wydaje drugą z kolei książkę napisaną przez młodego, początkującego przedsiębiorcę Eryka Zawiszę pt.: Umysł zwycięzcy, czy...
15,12 zł
16,80 zł

Beskid Śląski mapa laminowana

Jest to mapa jednostronna w skali 1:50 000. Prezentuje obszar bardzo popularnego i często odwiedzanego zakątka Beskidów, jakim jest Beskid Śląski. Zasięg mapy obejmuje tereny od Skoczowa i Bielska-Białej na północy po Worek Raczański na p...
58,62 zł
61,70 zł

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Kwalifikacja AU.31 Część 2 Podręcznik do nauki zawodu

Podręcznik do nauki zawodu technik spedytor zawiera treści z zakresu kwalifikacji AU.31 (Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów). W publikacji zaprezentowano wiedzę na temat kalkulowania cen i dokumentowania realizacj...
288,53 zł
320,59 zł

Sieci społecznościowe i pozyskiwanie klientów w Nigerii

Wpływ sieci społecznych na pozyskiwanie klientów w nigeryjskiej branży bankowej, ze szczególnym uwzględnieniem banków komercyjnych w stanie Imo. Wyzwaniem, które zainspirowało te badania, jest obserwowany brak możliwości tworzenia klientów online przez...
205,49 zł
228,32 zł

Ocena leków w oparciu o recenzje klientów

Jest takie słynne powiedzenie: "Medycyna to nauka o niepewności i sztuka prawdopodobieństwa" - William Osler. Ta książka prowadzi lekarzy, pacjentów, klientów, farmaceutów, marketerów i innych pracowników, którzy zajmują się zdrowiem i działalnością le...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!