Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Podręczniki szkolne »

Język reklamy(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Język reklamy

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?

Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas, jako konsumentów, wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.

W sensie komunikowania, a komunikowania biznesowego przede wszystkim, należy uwzględnić elementy nie tylko języka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciągnięcie ręki, język literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.). Istnieje ogromny potencjał języka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób języka symbolicznego, który „mówi" nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.

Jakże miło byłoby usłyszeć, że „posiłek bez wina to jak dzień bez słońca" zamiast nagabywania typu „podaruj sobie odrobinę luksusu"! Komunikat, aby był skuteczny, musi być przyjazny i sympatyczny (nie pompatyczny). A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny. O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka „Język reklamy".

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Deutsch fur Profis Język niemiecki zawodowy dla szkół ponadgimnazjalnych

Zeszyty zawodowe "Deutsch für Profis" to:- Poziom językowy A2 według ESOKJ umożliwiający posługiwanie się językiem niemieckim w typowych sytuacjach zawodowych- Równomiernie rozwijanie wszystkich sprawności językowych z...
22,00 zł

Język polski w liceum nr 3 2014/2015

Kornelia Rybicka, Potencjał twórczy a nastawienie na rozwój w badaniach Carol DweckMałgorzata Cieślik-Florczyk, Blog jako nowa forma komunikowania politycznegoAleksandra Francuz, Nasze słowa stają się bezdomne. R&o...

Odkrywamy na nowo Język polski Podręcznik 1 Kształcenie kulturowo-literackie i językowe Zakres podstawowy i rozszerzony

Podręcznik składa się z materiałów, które pozwolą już od pierwszej klasy przygotowywać ucznia do egzaminu maturalnego.W obu częściach znajdują się testy do czytania ze zrozumieniem zbudowane na wzór testów maturalnych,...

Transformersi Superbohaterowie polskiej reklamy 80 - 90

Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny spo...

Pamiętniki Jana Paska w przekładzie na język współczesny

Jan Chryzostom Pasek (ok. 1636 – 1701), polski szlachcic, rozsławiony dzięki pozostawionym po sobie pamiętnikom. Pamiętniki te, odkryte dopiero w XIX w., wywarły znaczny wpływ na autorów powieści historycznych, zwłaszcza Henryka Sienkiewic...

Superkid Język angielski dla przedszkolaków Część 1

Przedszkolaki najlepiej uczą się przez zabawę. Potrzebują różnych bodźców oraz typów zadań, by się nie nudzić. Te wymagania spełniają książki z sympatycznym bohaterem – Superkidem. W części I dzieci dowiedzą się, jak się prz...

Komunikacja bez problemów Język francuski

Seria zawiera najważniejsze słówka i zwroty przydatne w czasie podróży za granicę. Hotel, restauracja, sklep czy bank to miejsca, które z pewnością odwiedzisz, a dzięki serii Komunikacja bez problemów z łatwością załatwisz t...

Język niemiecki Ćwiczenia

Zbiór ponad 300 ćwiczeń o różnym charakterze i stopniu trudności. Znajdziesz tu m.in. testy gramatyczne, krzyżówki i wykreślanki oraz rozwiązania zadań, ćwiczeń oraz testów.

U mnie działa Język branży IT

Nie rozumiesz języka branży IT? Sięgnij po tę książkę!Opanuj słownik informatykówPoznaj cykl życia oprogramowaniaNaucz się komunikacji z branżą ITKto choć raz miał do czynienia z informatykami, wie, że rozmowy z nimi częs...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!