Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Podręczniki szkolne »

Język reklamy w komunikacji medialnej(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Język reklamy w komunikacji medialnej

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji.

Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś infor- mować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówio- nego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać okreolone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z bra-- kiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wy- myślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.

W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzgled- nić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno--mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który „mówi ” nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Sprawdzian 2015 Język francuski Ćwiczenia dla szóstoklasistów

Publikacja z ćwiczeniami, które ułatwiają przygotowanie do sprawdzianu z języka francuskiego, wyjątkowo przydatna w przededniu wprowadzenia egzaminu – począwszy od roku szkolnego 2014/2015 – w VI klasie szkoły podstawowej.Książ...

Medialny obraz rzeczywistości

Teksty składające się na tom, który niniejszym oddajemy w Państwa ręce, posiadają wspólną cechę, a jest nią zorientowanie na problemy medialnego ujęcia rzeczywistości. Ta myśl łączy autorów, dzieli ich przyjęta perspektywa badawcza...

Ciekawi świata Język polski Podręcznik Część 3 Zakres podstawowy i rozszerzony

Co wyróżnia tę serię? Dynamizm Atrakcyjne elementy graficzne Nowoczesna forma Ćwiczenia zachęcające do współpracy, aktywności i kreatywności.

Graffiti 3 Język niemiecki Podręcznik z ćwiczeniami + 2 CD Kurs dla początkujących i kontynuujących naukę

Nowy podręcznik z ćwiczeniami Graffiti 3 w wersji papierowej oraz elektronicznej na platformie edukacyjnej wsipnet.pl to najlepszy sposób na skuteczną naukę języka niemieckiego. Rozwiązywanie ćwiczeń online (treningów) uatrakcyjnia naukę ...
29,90 zł

Polski senior w obszarze komunikacji społecznej

To, w jaki sposób senior przeżywa starość, zależy w dużej mierze od postawy wobec starości jego samego i otaczającego go środowiska. Jedni starość widzą jako zakończenie życia, a inni jako nowe możliwości realizowana się w nowych obszarach. Wedł...

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym

Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W k...

Echo Język rosyjski 7 Zeszyt ćwiczeń

Zeszyt ćwiczeń Echo 3 pomaga utrwalić materiał zawarty w podręczniku Эхо do klasy 7, a poznane już przez ucznia słowa i wyrażenia prezentuje w nowych kontekstach.Ćwiczenia są różnorodne i kształtują podstawowe sprawności językowe, w ...

Między nami Język polski 7 Zeszyt ćwiczeń Część 1

Dwuczęściowy zeszyt zawiera zbiór ćwiczeń kształcących m.in. umiejętności czytania ze zrozumieniem i tworzenia wielu form wypowiedzi oraz doskonalących poprawne posługiwanie się językiem. W zeszycie znajdują się także elementy teorii porządkując...

Język krymskotatarski

Język krymskotatarski należy do północno-zachodniej, czyli do kipczackiej grupy języków turkijskich (tureckich). Spośród tych języków jest najbardziej zbliżony do języka tureckiego. Tatarzy krymscy, użytkownicy języka krymsk...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!