Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Podręczniki szkolne »

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2019

  • Redakcja naukowa: Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Burska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
19,95
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Kreatywność językowa w komunikacji internetowej

Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych ( Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	7

CZĘŚĆ I. Gatunki internetowe	9
Natalia Boczek – Nazwy blogów kulinarnych jako przejaw kreatywności językowej w internecie 	11
Beata Kacperska – Przejawy kreatywności w prywatno-publicznych rozmowach ze sportowcami (na podstawie wideobloga „Igłą szyte”) 	21
Marta Banaszek – Kolokacje w języku polskich i włoskich forów internetowych dla mam małych dzieci jako przykład kreatywności językowej 	31
Aleksandra Kujawiak – Kreatywność językowa a nazwy blogów parentingowych 	45
Elwira Olejniczak – Kreatywne ujęcia sesji egzaminacyjnej w memach internetowych 	55
Małgorzata Syrek – Kreatywność językowa użytkowników jeździeckich forów internetowych 	71

CZĘŚĆ II. Portale społecznościowe i nowe narzędzia komunikacji w internecie	83
Anita Brzyszcz – Kreatywność leksykalna w zakresie tworzenia form feminatywnych przez użytkowniczki portalu Facebook komentujące najpopularniejsze feministyczne fanpage’e 	85
Justyna Jedlikowska – O kreatywnym wykorzystaniu narzędzi internetowych w badaniu tekstów 	99
Anna Kiryjow-Radzka – „LOL xd” – PR uczelni w mediach społecznościowych 	109
Dawid Kobylański – Portal Facebook jako miejsce funkcjonowania współczesnego folkloru 	121
Dominika Kobylska – Wirtualna biblioteczka jako miejsce spotkań miłośników literatury 	131
Michalina Pokorska – „Super Choda zdrowia doda” – o kreatywności językowej wpisów zamieszczanych przez Ewę Chodakowską na portalu społecznościowym Facebook 	139
Magdalena Wójtowicz – Facebook jako współczesne narzędzie komunikacji i kreatywności językowej 	151

CZĘŚĆ III. Marketing w internecie	163
Katarzyna Burska – Prezentowanie kolorów na stronach internetowych firm kosmetycznych (na przykładzie lakierów hybrydowych Semilac) 	165
Beata Jędrzejczak – Nawiązania „internetowe” w sloganach reklamujących polskie marki terytorialne 	189
Ines Załęska – Reklama na wagę złota, czyli o marketingowych trikach supermarketów 	199
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

5,00 zł

Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do m...

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - 19.KREATYWNOŚĆ W ZESPOLE WIELOPOKOLENIOWYM W ORGANIZACJACH ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM POKOLENIA Y I Z.

Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym cele...
30,00 zł

Język i komunikacja - perspektywa lingwistyczna i logopedyczna

Książka „Język i komunikacja – perspektywa lingwistyczna i logopedyczna” składa się z czterech części, które zatytułowane są kolejno: Rozwój mowy i języka, Zagadnienia językowe, Współczesna logopedia, Proces diagn...
2,50 zł

Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. T. 3: Tożsamość dziennikarza - 07 Dziennikarskie opowieści o własnych tekstach jako przejaw tożsamości

Zasadniczą treścią tekstów pomieszczonych w tomie jest wieloaspektowe ujęcie współczesnej postaci DZIENNIKARZA poruszającego się w społeczeństwie medialnym, w rzeczywistości „płynnej”, w kulturze konwergencji. Obserwujemy też ...

Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej. Ćwiczenia

Mini Trening Komunikacji Interpersonalnej” zawiera 15 angażujących zadań grupowych z tematyki: ✔ komunikacji werbalnej ✔ aktywnego słuchania ✔ komunikacji niewerbalnej Prezentowane ćwiczenia z powodzeniem wykorzystywane są na treningach komunikac...
40,00 zł

Komunikacja a rozwój społeczności lokalnych

Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępowan...

Wartościowanie w internetowych komentarzach do artykułów prasowych dotyczących stosunków niemiecko-polskich - 03 Strategie wyrażania etnicznych sądów wartościujących

Publikacja jest interdyscyplinarną, osadzoną w językoznawstwie pracą nad zagadnieniem wartościowania w języku i przy jego pomocy. Jej celem jest przedstawienie strategii wyrażania etnicznych sądów wartościujących na przykładzie stosunków ...

Polski język motoryzacyjny początku XXI wieku (na materiale portali hobbystycznych) - 04 Cz. 4.2. Charakterystyka leksyki dotyczącej socjolektu motoryzacyjnego na podstawie portali internetowych: Tematyka samochodowa i motocyklowa; Animizacje i antropomor

Książka zawiera językoznawczą analizę portali motoryzacyjnych będących przykładem hobbystycznych serwisów internetowych. Oglądowi badawczemu poddano dwa typy portali: ogólne (stereotypowo adresowane do mężczyzn) oraz portale dla kobiet. D...

Od dziennikarstwa tradycyjnego do mobilnego - Marek Jachimowski: Komunikacja periodyczna a nowe media

Oddawany do rąk Czytelników zbiór materiałów jest próbą włączenia się do dyskusji medioznawczej, próbującej diagnozować zachodzące procesy na poziomie charakterystyki dokonujących się zmian. Stąd też tak duża ró...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!