Kreatywność w reklamie
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy.
Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
Anna Murdoch
Doktor ekonomii, adiunkt w katedrze Międzynarodowych Studiów Porównawczych w Szkole Głównej Handlowej. Ma również wykształcenie lingwistyczne. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim oraz Applied Language Studies w Thames Valley University w Londynie. Studiowała ponadto na uniwersytetach w Wiedniu, Berlinie i Guadalajarze w Meksyku. Odbyła staże na uniwersytetach w Barcelonie i w Calgary w Kanadzie. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej. Specjalizuje się w dziedzinie zarządzania międzykulturowego, reklamy i public relations. W badaniach naukowych skupia się na czynnikach sukcesu firm międzykulturowych.
Była dyrektorem ds. public relations w Nissan Poland Ltd. Współpracowała jako konsultant ds. komunikowania w trakcie fuzji Price Waterhouse i Coopers & Lybrand. Doradzała prezesowi TDC w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i komunikowaniu wewnętrznym. Obecnie pracuje jako badacz, konsultant i doradca agencji reklamowych i korporacji transnarodowych. Jest członkiem Instytutu Zarządzania i Ogólnopolskiego Klubu Miłośników Opery Trubadur.
Autorka kilkudziesięciu artykułów i książek: Kontakty z cudzoziemcami, Język public relations, Współpraca z cudzoziemcami w firmie, Prezentacje i wystąpienia w public relations oraz Komunikowanie w kryzysie, a także współautorka książki: Public Relations Education in Europe.