MENU
Darmowa dostawa

Lojalność 3.0

(Twarda z obwolutą)

Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Lojalność 3.0

"Sekret zdobycia lojalności!
Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by
wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku
wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy
wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się
lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta.
Czy możemy go za to winić?
Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne
dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz
zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach
i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media
społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od
której zależy sukces przedsiębiorstwa.
W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody
zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system
napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe
uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego,
dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.
Dzięki tej książce między innymi:
- zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności,
czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
- zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na
podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw,
które już stosują metody Lojalności 3.0,
- krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i
optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie,
aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.
Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą
lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą
przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Rajat Paharia będąc  założycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball –
firmie uznanej za lidera branży przez takie magazyny jak ""Fast Company”,
„TechCrunch”, „MSNBC”, „Forbes” stworzył w 2007 roku branżę grywalizacji. Wcześniej
pracował dla firmy IDEO, gdzie zajmował się zagadnieniami na zbiegu technologii,
projektowania i doświadczeń konsumenckich.
"

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

27,85 zł
39,90 zł

Menopauza Zmiana na lepsze

Wszystko, co chciałabyś wiedzieć o menopauzie.Menopauza to naturalny etap w życiu kobiety, choć każda z nas doświadcza jej na własny, niepowtarzalny sposób. Nie jest końcem aktywności, ale początkiem nowego. Jeśli poradzisz sobie ze zmiana...
42,67 zł
49,99 zł

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyc...
69,10 zł
99,00 zł

Świat florystyki Sztuka układania i fotografowania kwiatów

Kwiaty towarzyszą nam od zarania dziejów, mimo to nie przestają urzekać nas swoim pięknem. Wiele gatunków obrosło symboliką i trwale wpisało się w systemy kulturowe na całym świecie. Kwiaty są ozdobą na co dzień, a także stanowią nieodłąc...
33,32 zł
34,90 zł

Bez kłótni ani rusz czyli kto lubi konfliktoluby

Konflikty są nieodłączną częścią życia. Pozwalają nam lepiej rozumieć siebie i innych, poznać własne i cudze potrzeby oraz rożne sposoby widzenia świata. Czasem jednak konflikt przeradza się w ciągłe, zatruwające życie kłótnie. Nasza książka pom...
38,90 zł
64,90 zł

Jednogarnkowa jarzynowa

Poznaj tajniki wegetariańskiej kuchni jednogarnkowej! Jednogarnkowe danie to uniwersalny, prosty, codzienny posiłek, który możesz swobodnie przekształcać w zależności od własnych chęci i potrzeb. To roślinny gulasz lub sycąca zupa, które pr...
182,59 zł

Lojalność marki wpływająca na zachowania zakupowe konsumentów

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym rozwój lojalności wobec marki wśród klientów jest niezbędny, aby przyciągnąć ich ciągłe intencje zakupowe i zachowania dotyczące produktów i usług firmy. Celem tego badania jest zbadanie, w jaki sposób...
52,51 zł
59,00 zł

Lojalność klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny prakt...
266,59 zł

Wpływ jakości usług bankowych na lojalność klientów

Przyjmując relacyjne podejście oparte na klientach, banki islamskie, podobnie jak wszystkie firmy usługowe, dążą do zagwarantowania i poprawy satysfakcji poprzez doskonalenie jakości obsługi, aby zatrzymać obecnych klientów, przyciągnąć ich. Nowy poten...
20,28 zł
32,90 zł

Lojalność

Dramatyczne konsekwencje destrukcyjnych sekretów, przemilczanych problemów i braku porozumienia. Trzynastoletni Theo i jego przyjaciel Mathis niemal codziennie po kryjomu piją alkohol. Helene, ich nauczycielka, podejrzewa, że z Theo dzie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!