MENU

Management Accounting Innovations

(Twarda)

the Case of ABC in Poland

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Management Accounting Innovations

It is appropriate to note that Wnuk-Pel has given a comprehensive summary of the ABC adoption in various countries and companies across the globe. (…) For anyone interested in and keen on the topic, the book offers an outstanding reference source of management accounting, its background, implementation, and gaps in Poland. (…) In addition, the author has used a simple and easy to understand language. The book is a first-rate reading since it has answered many questions about ABC concepts in developing and developed countries. It is also an excellent reference material.

Karim Charaf, Full Professor of Management Control – ISCAE, Casablanca, Morocco,
Associate Professor at Burgundy School of Business, Dijon, France

The monograph manuscript demonstrates an interesting and coherent research into ABC and ABM issues in Poland. The book provides evidence that the author conducted original research, and has made a significant contribution to the knowledge of the subject concerned. (…) I am convinced that the book will find a broad and grateful audience in Europe and outside especially among researchers, students and financial managers.

Toomas Haldma, Professor of Accounting, Faculty of Economics and Business Administration,
University of Tartu, Estonia

The reviewed book is very valuable and fills the gap in Polish literature. It summarizes and puts in order research done in the country so far and also enables to be drawn conclusions about activity-based casting diffusion and ways of using information from ABC in Polish companies. Owing to broad literature studies and empirical research, the book gives a complete picture of the condition and development of theory and practice of activity-based casting in Poland.

Monika Marcinkowska, Associate Professor, Institute of Finance, Banking and lnsurance, Faculty of Economics and Sociology, University of Łódź, Poland

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

39,98 zł
59,00 zł

Holistic management of the COVID-19 pandemic

The authors of the monograph apply their competences in the field of risk management in the financial system in order to organise what is currently known about the COVID-19 pandemic.They recognise that by nature it is both endogenous as a result ...
22,13 zł
29,40 zł

Inter-organisational Collaboration in the Public Safety Management System

In the current book, the Author discusses the latest findings related to the theory of organisation, public management and inter-organisational collaboration. She identifies conditions and motivational patterns which increase the effectiveness of inter...
44,80 zł
59,90 zł

Lean Management na publicznych uczelniach akademickich

Badania nad szkolnictwem wyższym w Europie są realizowane od wielu dekad. Także na gruncie polskim w ostatnich latach powstało wiele prac systematyzujących wiedzę w zakresie badań nad szkolnictwem wyższym. Głównym celem prezentowanej monografii ...
48,19 zł
59,90 zł

Business English - Management poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Z kursem...
41,32 zł
58,80 zł

Zrozumieć Agile Project Management

Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej.Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ew...
9,23 zł
36,90 zł

Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8

Ostatni, ósmy tom podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych dotyczy problematyki zarządzania...
37,32 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
69,10 zł
99,00 zł

Customer Experience Management

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam ja...
35,78 zł

The Principles of Scientific Management

Considering that Frederick Winslow Taylor is often called 'The Father of Scientific Management' and that his approach is also often referred to, as Taylor's Principles, or Taylorism, the impact on the field of business strategy of Frederick Winslow Tay...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!