Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Wyprawka szkolna »
MENU
Dostawa 0 zł!

Marketing Podręcznik akademicki(Miękka)

4.40  [ 13 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,18 zł
Stan magazynowy:Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 200 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
3,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,99 zł
Kurier pocztowy
12,99 zł
Kurier
17,99 zł

Marketing Podręcznik akademicki

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.

Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.

Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę Marketing. Podręcznik akademicki wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym.»

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Eugeniusz Michalski

Prof. zw. dr hab. - Jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    Kochamy Pana Jezusa 2 Podręcznik

    Treści podręcznika skupione są wokół tematu odkrywania miłości Bożej w Piśmie świętym, osobie Jezusa Chrystusa, przeżywaniu roku liturgicznego oraz doświadczeniu życia codziennego (słuchanie, odpowiadanie, dziękowanie, przepraszanie, przebaczani...

    Odkrywamy na nowo Podstawy przedsiębiorczości Podręcznik

    Seria idealna dla nauczyciela ceniącego aktywne metody pracy na lekcji, dla którego podręcznik jest głównie inspiracją.Tematyka:Człowiek – istota przedsiębiorczaGospodarka rynkowaInstytucje gospodarki r...

    E-marketing

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy ...
    22,00 zł

    Skarby 3 Matematyka podręcznik z ćwiczeniami część 4

    Zadania rozwijające umiejętność liczenia w pamięci w zakresie 100, w tym: dodawanie i odejmowanie kilku składników, mnożenie i dzielenie przez liczbę jednocyfrową, działania okienkowe, dzielenie z resztą, działania na liczbach mianowan...
    31,90 zł

    W centrum uwagi Wiedza o społeczeństwie Podręcznik Zakres podstawowy

    Seria W centrum uwagi, zakres podstawowy Oferuje ciekawe rozwiązania w nauczaniu wiedzy o społeczeństwie Pomaga w kształceniu postaw obywatelskich Ułatwia diagnozowanie wiedzy i umiejętności uczniów po gimnazjum<...

    Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

    Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na r...

    Ich und du 6 Podręcznik z płytą CD

    ich und du. Podręcznik do języka niemieckiego dla klasy 6 umożliwia opanowanie języka niemieckiego na poziomie A2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego oraz przygotowuje do egzaminów dla uczniów szkół podstawowy...
    112,90 zł

    Nuevo Espanol en marcha 4 Podręcznik + CD

    NUEVO ESPANOL EN MARCHA es un curso de espanol en cuatro niveles que abarca los contenidos correspondientes a los niveles A1, A2, B1 y B2 del Marco común europeo de referencia. También existe una edición con los niveles A1 y A2 en ...
    Produkt
    niedostępny

    Matematyka z plusem 1 Podręcznik Zakres rozszerzony

    Matematyka w liceum i technikum, w zakresie podstawowym i rozszerzonym, zgodna z podstawą programową obowiązującą od września 2012 roku: - uczy ścisłego myślenia - sprzyja samodzielnej pracy ucznia - daje matematyczne podstawy do nauki w kierunkach ści...

    Recenzje (1):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    Koval
    Dodano: 03.10.2017 19:22:09

    Z książki korzystałem podczas studiów. Jest przystępnie i zrozumiale napisana, zawiera omówienie najważniejszych zagadnień z dziedziny marketingu. Pozycję dobrze się czyta, a język jest prosty. Jest to swoiste kompendium wiedzy marketingowej. Wiele tematów opisanych jest bardzo obszernie za co wielki plus dla autora. Dlatego też pozycję polecić można nie tylko studentom, ale także osobom, które chcą pogłębić swoją podstawową wiedzę z tej dziedziny.

    Ocena: