Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Marketing Podręcznik akademicki(Miękka)

4.60  [ 19 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
56,58
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,42 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Marketing Podręcznik akademicki

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.

Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.

Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę Marketing. Podręcznik akademicki wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym.»

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Eugeniusz Michalski

Prof. zw. dr hab. - Jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.

Inni Klienci oglądali również

22,00 zł

Skarby 3 Matematyka podręcznik z ćwiczeniami część 4

Zadania rozwijające umiejętność liczenia w pamięci w zakresie 100, w tym: dodawanie i odejmowanie kilku składników, mnożenie i dzielenie przez liczbę jednocyfrową, działania okienkowe, dzielenie z resztą, działania na liczbach mianowan...

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na r...

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...

Błogosławieni którzy szukają Jezusa Religia 7 Podręcznik

PODRĘCZNIK Nr AZ-31-01/13-KI-3/13 do nauczania religii rzymskokatolickiej dla VII klasy szkoły podstawowej zgodny z programem nauczania nr AZ-3-01/13 z dnia 9 IV 2013 r.W atrakcyjny sposób przedstawia wartości, których młody c...

Espacio Joven 360 B1.1 Podręcznik

Espacio joven to czteropoziomowy kurs języka i kultury hiszpańskiej, zgodny z ESOKJ i programem nauczania Instytutu Cervantesa. Przeznaczony jest dla nastolatków, pozwala osiągnąć poziom B1 i przygotowuje do nowych egzaminów DELE.

Akademicka gramatyka języka hiszpańskiego z ćwiczeniami

Książka adresowana jest do studentów iberystyki, uczniów szkół średnich z językiem hiszpańskim oraz wszystkich osób uczących się języka hiszpańskiego na kursach lub samodzielnie.Książka w jasny i uporządkowany sposób przedstawia poszczególne ...

Prawny model zatrudnienia nauczyciela akademickiego Wybrane zagadnienia

Publikacja stanowi pokonferencyjny zbiór opracowań tematu prawnego modelu zatrudnienia nauczyciela akademickiego. W poszczególnych rozdziałach zawarto rozważania dotyczące różnych prawnych aspektów zagadnienia, m.in. r&oacut...
52,90 zł

Fizyka 1 Podręcznik Zakres rozszerzony

Podręcznik zawiera wszystkie treści zgodne z wymaganiami nowej podstawy programowej w zakresie rozszerzonym. Uczniowie poznają sposoby rozwiązywania zadań i problemów, które często pojawiają się w arkuszach maturalnych. Nowe treści są zil...

Biologia 1 Podręcznik Zakres podstawowy

Podręcznik Biologia 1. Zakres podstawowy został przygotowany dla uczniów klasy 1 liceów ogólnokształcących i techników. Podręcznik pozwala zrealizować wymagania przewidziane w zakresie podstawowym podstawy programowej. Autor...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Koval
Dodano: 03.10.2017 19:22:09

Z książki korzystałem podczas studiów. Jest przystępnie i zrozumiale napisana, zawiera omówienie najważniejszych zagadnień z dziedziny marketingu. Pozycję dobrze się czyta, a język jest prosty. Jest to swoiste kompendium wiedzy marketingowej. Wiele tematów opisanych jest bardzo obszernie za co wielki plus dla autora. Dlatego też pozycję polecić można nie tylko studentom, ale także osobom, które chcą pogłębić swoją podstawową wiedzę z tej dziedziny.

Ocena: