Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Marketing Podręcznik akademicki(Miękka)

4.40  [ 14 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
55,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,80 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Marketing Podręcznik akademicki

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.

Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.

Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę Marketing. Podręcznik akademicki wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym.»

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Eugeniusz Michalski

Prof. zw. dr hab. - Jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.

Inni Klienci oglądali również

Kochamy Pana Jezusa 2 Podręcznik

Treści podręcznika skupione są wokół tematu odkrywania miłości Bożej w Piśmie świętym, osobie Jezusa Chrystusa, przeżywaniu roku liturgicznego oraz doświadczeniu życia codziennego (słuchanie, odpowiadanie, dziękowanie, przepraszanie, przebaczani...
22,00 zł

Skarby 3 Matematyka podręcznik z ćwiczeniami część 4

Zadania rozwijające umiejętność liczenia w pamięci w zakresie 100, w tym: dodawanie i odejmowanie kilku składników, mnożenie i dzielenie przez liczbę jednocyfrową, działania okienkowe, dzielenie z resztą, działania na liczbach mianowan...

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na r...
Produkt
niedostępny

Nuevo Espanol en marcha 4 Podręcznik + CD

NUEVO ESPANOL EN MARCHA es un curso de espanol en cuatro niveles que abarca los contenidos correspondientes a los niveles A1, A2, B1 y B2 del Marco común europeo de referencia. También existe una edición con los niveles A1 y A2 en ...
33,00 zł

Matematyka 1 Podręcznik zakres rozszerzony

Nowy podręcznik z zakresu rozszerzonego jest zgodny z podstawą programową wprowadzoną w 2012 roku do szkół ponadgimnazjalnych. Uwzględniono w nim zmiany wynikające z wymagań maturalnych obowiązujących od 2010 roku. Dodano między innymi więcej ćw...

Et toi? 4 Podręcznik

Une nouvelle méthode pour adolescents qui vise l'acquisition des cinq compétences décrites dans le CECR.Une mise en ouvre de l'approche actionnelle qui privilégie les tâches et les projets.Une démarc...
Produkt
niedostępny

Język SQL Przyjazny podręcznik

Najlepsze relacyjne bazy danych, takie jak Oracle czy MS SQL Server, są nierozłącznie związane z językiem SQL. Język ten stworzono po to, aby budować i użytkować bazy przechowujące ogromne ilości danych. Bez wątpienia SQL jest dość złożony, obejmuje wi...
34,00 zł

Kompass 3 Podręcznik do języka niemieckiego dla gimnazjum z płytą CD

Celem publikacji jest komunikacja w różnych sytuacjach życia codziennego, typowo dla pierwszych kontaktów z niemieckojęzycznymi rówieśnikami. Gimnazjaliści uczą się rozumieć proste wypowiedzi rozmówców i proste teksty...

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Koval
Dodano: 03.10.2017 19:22:09

Z książki korzystałem podczas studiów. Jest przystępnie i zrozumiale napisana, zawiera omówienie najważniejszych zagadnień z dziedziny marketingu. Pozycję dobrze się czyta, a język jest prosty. Jest to swoiste kompendium wiedzy marketingowej. Wiele tematów opisanych jest bardzo obszernie za co wielki plus dla autora. Dlatego też pozycję polecić można nie tylko studentom, ale także osobom, które chcą pogłębić swoją podstawową wiedzę z tej dziedziny.

Ocena: