Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Marketing Podręcznik akademicki(Miękka)

4.69  [ 16 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
55,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,80 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Marketing Podręcznik akademicki

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.

Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.

Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę Marketing. Podręcznik akademicki wraz z towarzyszącym jej aneksem internetowym.»

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Eugeniusz Michalski

Prof. zw. dr hab. - Jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.

49,00 zł

Bezpieczeństwo wewnętrzne. Podręcznik akademicki

Problematyka bezpieczeństwa jest przedmiotem wielu opracowań. Autorzy w zróżnicowany sposób przedstawiają zagadnienia dotyczące możliwych zagrożeń i sposobów przeciwdziałania im. Brak jest opracowania traktującego o bezpieczeństwie...

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompe...

Żyję i działam bezpiecznie Podręcznik

Podręcznik „Żyję i działam bezpiecznie” dla szkół ponadpodstawowych oprócz umiejętności działania ratowniczego i zachowania się w sytuacjach kryzysowych przekazuje wiedzę o zagrożeniach czasu pokoju, bezpieczeństwie państwa i ...

My Perspectives 1 Podręcznik

Podręcznik spełnia wymagania nowej podstawy programowej dla szkół ponadpodstawowych oraz ponadgimnazjalnych, gwarantuje nauczycielowi ich realizację, oraz zawiera liczne atrakcyjne rozwiązania dydaktyczne, m.in.: Zadania rozwijają...

Marketing relacji teoria i praktyka

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczno...

Podręcznik dla asystentek i higienistek stomatologicznych

W części pierwszej książki omówiono m.in.: wyposażenie i organizację pracy w poradni stomatologicznej, dokumentację stomatologiczną, materiały sanitarne, antyseptykę i aseptykę oraz fizykoterapię w stomatologii, a także zagadnienia dotyczące ety...
49,25 zł

Ciekawi świata 3 Chemia Podręcznik Zakres rozszerzony

Chemia z serii Ciekawi świata jest wszechstronnym i nowoczesnym podręcznikiem zgodnym z treściami nowej podstawy programowej do nauczania chemii na IV etapie edukacyjnym w zakresie rozszerzonym. Dzięki przejrzystej i powtarzalnej strukturze książki prz...
24,00 zł

Ja Ty My 2 Małe i duże matematyczne podróże Podręcznik

Joanna Białobrzeska: „JA, TY – MY. Małe i duże matematyczne podróże”Autorka podręcznika zaprasza dzieci do całorocznej matematycznej podróży w towarzystwie czworga dzieci z drużyny „Podr&oa...

Chemia 1 Podręcznik Zakres podstawowy

Chemia. Podręcznik. Liceum i technikum. Klasa 1. Zakres podstawowy został opracowany z myślą o wszystkich uczniach, którzy powinni poznać podstawy tej dziedziny wiedzy. Podstawy te ułatwiają poznawanie świata, zrozumienie wielu zjawisk, proces&...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Z książki korzystałem podczas studiów. Jest przystępnie i zrozumiale napisana, zawiera omówienie najważniejszych zagadnień z dziedziny marketingu. Pozycję dobrze się czyta, a język jest prosty. Jest to swoiste kompendium wiedzy marketingowej. Wiele tematów opisanych jest bardzo obszernie za co wielki plus dla autora. Dlatego też pozycję polecić można nie tylko studentom, ale także osobom, które chcą pogłębić swoją podstawową wiedzę z tej dziedziny.

Ocena: