MENU
Darmowa dostawa

Marketing nowych technologii i produktów B+R

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing nowych technologii i produktów B+R

Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.
Z recenzji Larry’ego Kilhama
– specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstających technologii często wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie się na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiązanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych są przesycone informacjami, intensywnym wysyłaniem wiadomości i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiają w swojej książce wyrafinowane, a jednocześnie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejście do wprowadzania nowych technologii i powiązanych produktów na chaotyczny rynek globalny. Doskonała lektura dla doświadczonych profesjonalistów opracowujących i wprowadzających nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiębiorców opracowujących nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.
Z recenzji Wayne’a Ronhaara
– lidera technologii z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu, zajmującego się strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocją, założyciela i prezesa Cylentium – przedsiębiorstwa zajmującego się cyberbezpieczeństwem.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

29,20 zł
39,90 zł

Nowe rzeczywistosci społeczne nowe teorie socjologiczne

Mimo ciągłych narzekań na kryzys teorii socjologicznej uznać trzeba, że ma się ona całkiem dobrze. Teoria socjologiczna nie tylko po prostu nadąża za zmieniającym się światem, ale uczestniczy także w zmianach, dostarczając narzędzi do interpretacji i k...
8,69 zł
12,90 zł

Franklin i nowa nauczycielka

Tom z serii „Franklin. Historyjka z telewizji”Rozpoczyna się rok szkolny i na zastępstwo za panią sowę, która złamała nogę przychodzi nowa nauczycielka - pani koala. Czy Franklin i przyjaciele ją polubią?Seria...
9,60 zł
12,99 zł

My Little Pony. Nowe pokolenie. 100 naklejek. Nowa edycja

Nowe 100 naklejek to propozycja dla dzieci, które zaczynają dopiero swą przygodę z książkami aktywnościowymi. Zawarte tu łamigłówki są proste i zostały opracowane tak, aby pomóc w kształtowaniu różnych talentów malucha. W książce znalazły się zarówno z...
49,53 zł
79,90 zł

Apokryfy Nowego Testamentu Apostołowie Tom 2 Część 2

Barwna mozaika starożytnego chrześcijaństwa Apokryfy otwierają przed nami świat wyobrażeń zwykłych chrześcijan, ich próby zrozumienia i wyrażenia trudnych nauk teologicznych w prostych obrazach. To także zapis starań uczynienia postaci Jezusa b...
8,61 zł
12,90 zł

Franklin na tropie nowego kolegi

Tom z serii „Franklin i przyjaciele” Zielony żółwik i jego grupa superdetektywów znajdują tajemniczy rysunek i mają do rozwiązania interesującą zagadkę. Krok po kroku tropią nieznanego kolegę, aż w końcu… Mali czytelnicy na pewno dadzą się wciągnąć w ś...
51,13 zł

How To Build Network Marketing Leaders Volume Two

Leadership is a learned skill. No one is a 'natural-born leader.'Babies aren't given a manual on how to be an adult. Adulthood is learned from others.So how will we teach eager distributors to become leaders?
10,90 zł
17,50 zł

Złoty strzał perkusisty Nowe Przygody Trzech Detektywów

Świat muzyki pop z gangami narkotycznymi w tle, to w oczach każdego detektywa istna mieszanka wybuchowa. Zwłaszcza kiedy początek sprawy – napad i uśpienie dwóch dziewczyn z salonu kosmetycznego – nie zapowiadał takiej afery. Młodzi ...
65,03 zł
87,00 zł

This is Marketing

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas and p...
35,50 zł
37,00 zł

Nowa poezja polska wobec tradycji

Nowa poezja polska wobec tradycji czyni przedmiotem namysłu lirykę polska po 1989 roku tworzoną przez autorów urodzonych w latach 60. i młodszych, tych, których debiuty przypadły na okolice przełomu XX i XXI wieku. Poezja po „zmiani...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!