Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
PROMOCJA PRZEDSPRZEDAŻ

Marketing w erze technologii cyfrowych(Miękka)

Nowoczesne koncepcje i wyzwania

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Dodaj do schowka
Uwaga! Kupując produkt w przedsprzedaży należy liczyć się z tym, że wysyłka całości zamówienia nastąpi po dniu premiery
Data premiery: 22.10.2018
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Osią łączącą problemy marketingowe analizowane w książce jest analiza wpływu technologii cyfrowych  na  marketing. Autorzy prezentują najnowsze trendy i rozwiązania wynikające z cyfrowej rewolucji, które będą wywierały wpływ na zmiany zachodzące w marketingu w perspektywie najbliższych lat. Dostrzegają również potencjalne niebezpieczeństwa, jakie mogą wyniknąć na skutek stosowanych rozwiązań i działań marketingowych. Zastanawiają się, jak w obliczu tej rewolucji zmienia się konsument, rynek, marketing.
Prof. dr hab. Jacek Otto, Politechnika Łódzka
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 68-69-PWN.pdf(pdf)
85 KB
Strony 180-181-PWN.pdf(pdf)
82 KB
Strony 218-219-PWN.pdf(pdf)
76 KB

Bogdan Gregor

Prof. dr hab. - kierownik Katedry Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują szeroko pojętą problematykę marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem ewolucji tej specjalności naukowej i nowych jej koncepcji, roli badań marketingowych w zarządzaniu współczesną organizacją, a także wykorzystania nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie (głownie w działalności marketingowej).

Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dr - adiunkt w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się przede wszystkim na technologii ICT i jej implikacji w biznesie, mediach społecznościowych oraz koncepcji Internet of Things. Jest autorką i współautorką ponad 50 publikacji wydanych zarówno w wydawnictwach polskich, jak i zagranicznych. Prowadzi szkolenia oraz zajęcia ze studentami współpracując z różnymi szkołami wyższymi.

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!