MENU

Marketing w erze technologii cyfrowych

(Miękka)

Nowoczesne koncepcje i wyzwania

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,75 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

62,10
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Zespół autorski tworzą: prof. dr hab. Bogdan Gregor, prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Henryk Mruk, prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. dr hab. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Dominika Kaczorowska– Spychalska, dr Magdalena Kalińska – Kula, a także Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Osią łączącą problemy marketingowe analizowane w książce jest analiza wpływu technologii cyfrowych  na  marketing. Autorzy prezentują najnowsze trendy i rozwiązania wynikające z cyfrowej rewolucji, które będą wywierały wpływ na zmiany zachodzące w marketingu w perspektywie najbliższych lat. Dostrzegają również potencjalne niebezpieczeństwa, jakie mogą wyniknąć na skutek stosowanych rozwiązań i działań marketingowych. Zastanawiają się, jak w obliczu tej rewolucji zmienia się konsument, rynek, marketing.
Prof. dr hab. Jacek Otto, Politechnika Łódzka
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 218-219-PWN.pdf(pdf)
76 KB
Strony 180-181-PWN.pdf(pdf)
82 KB
Strony 68-69-PWN.pdf(pdf)
85 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 218-219-PWN.pdf(pdf)
76 KB
Strony 180-181-PWN.pdf(pdf)
82 KB
Strony 68-69-PWN.pdf(pdf)
85 KB

Inni Klienci oglądali również

32,54 zł
47,25 zł

Odporne cyfrowe znaki wodne w obrazach

Przy zabezpieczaniu dóbr cyfrowych nie są używane żadne globalne standardy zabezpieczeń danych cyfrowych przed ich nieautoryzowanym powielaniem bądź kopiowaniem. Konieczny jest rozwój technologii pozwalających na kontrolę obiegu danych w ...
51,01 zł
79,00 zł

Pomiar marketingu i sprzedaży

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i miernik&oacu...
66,20 zł
89,90 zł

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...
35,85 zł
46,20 zł

Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji

Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze mało rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne trendy w naukach o zarządzaniu związane ze zrównoważonym ...
49,77 zł
59,00 zł

Kompetencje cyfrowe i ich cyfrowy rozwój

Książka poświęcona jest analizie roli kompetencji cyfrowych we współczesnym świecie, a w tym kontekście zasadności rozwoju w e-edukacji. W publikacji przedstawiono historię, przyczyny powstania edukacji cyfrowej w kontekście ...
55,24 zł
69,00 zł

Cyfrowe szaleństwo

„Zdrowie psychiczne stało się jednym z największych problemów naszych czasów, a dr Kardaras zwraca uwagę na apogeum, które może spowodować nieodwracalne szkody dla naszego zdrowia, jeśli nie podejmiemy szybkich działań. Rosną...
50,13 zł
79,00 zł

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcie...
86,62 zł
120,75 zł

Historia cywilizacji amerykańskiej Tom 3 Era konsolidacji 1861-1945

Era konsolidacji stanowi kontynuację dwóch poprzednich tomów, Ery tworzenia i Ery sprzeczności. Obejmuje okres od wydarzeń politycznych i społecznych Wojny Secesyjnej aż po zakończenie walk II wojny światowej. W tym czasie Stany Zjednoczo...
47,20 zł
59,00 zł

Marketing międzynarodowy

Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w sta...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!