MENU

Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2014

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Rączkiewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

Publikacja jest głosem w dyskusji na temat wybranych systemów wyborczych, mechani-zmów, a także kampanii wyborczych. Przedstawione zostały zarówno aspekty prawne wyborów, jak i praktyka polityczna. Poddano analizie wybory w takich państwach, jak USA, Gruzja, Węgry, Japonia, Kenia i Rumunia. Ta wielowątkowość pozwala przedstawić wybrane problemy nie tylko prawa wyborczego i wyborów, ale także procesów demo-kracji i transformacji ustrojowej. W książce zwrócono uwagę na kwestie strachu i żartu jako dwóch elementów, które mogą być wykorzystywane w kampanii wyborczej, co więcej mogą przyczynić się do sukcesu wyborczego. Część pracy poświęcona została kampaniom wyborczym m.in. w Polsce, USA, Japonii czy Kenii. Z ich różnorodności wynika odmienny wpływ charakteru kampanii na wynik wyborczy. Ukazują także, jak szybko następuje ewolucja środków wykorzystywanych w procesie wyborczym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
I.	Znaczenie obietnic wyborczych we współczesnym świecie - wybrane aspekty	7

Rafal Bill, Game of election promises and a problem of the best choice for elections	9
Adrian Skoczylas, Żart skuteczniejszy od obietnic. Satyryczna kampania Najlepszej Partii i jej wyborcze zwycięstwo w Reykjaviku	15
Łukasz Muszyński, Look to Poland! Polskie obietnice w amerykańskich kampaniach prezydenckich po 1989 roku	25
Szczepan Wojdyła, Obietnice wyborcze a etyka - co można obiecać a co zrealizować? Wybrane obietnice wyborcze polskich partii politycznych	43
Paweł Jagiełło, Obietnice wyborcze składane przez polskie partie polityczne. Teoria i praktyka polityczna	53
Marek Friedrich, Motyw strachu w kampanii wyborczej na przykładzie działań marketingowych przed wyborami parlamentarnymi w Polsce w 2007 roku	73
Sandra Gwóźdź, Bartłomiej Machnik, „Słowa – klucze”. Rola wypowiedzi w kampaniach wyborczych	83

II.	Media w kampaniach wyborczych	95

Agata Pyrzyńska, Polityczny talk show, czyli o istocie debat wyborczych	97
Krystian Karolak, Odpowiedzialność kontra Zmiana – kampania wyborcza i wizerunek Partii Liberalno-Demokratycznej w Japonii w 2009 roku	109
Rafał Kamprowski, Wpływ nowych mediów na kampanię wyborczą. Katalizator przemian czy zagrożenie porządku demokratycznego? Casus wyborów prezydenckich i parlamentarnych w Kenii z 2007 roku	127
Ewelina Tyszka, Sondaż jako efektywne narzędzie marketingu politycznego. Przykład Polski	137
Łukasz Czebotar, Reklama telewizyjna jako kluczowe narzędzie amerykańskich kampanii wyborczych	149
Paweł Schmidt, Andrzej Jurkun, Lider partyjny jako nośnik programu wyborczego czy populista walczący o elektorat?	177
Mateusz Bączek, Wojciech Fabiszewski, Tradycyjne czy nowoczesne media gwarantem sukcesu w wyborach. Analiza wydatków partii politycznych w kampanii wyborczej w 2011 r.	197

III.	Wybrane aspekty prawa wyborczego i praktyki wyborczej	209

Natalia Olszanecka, „Fenomen Nazarbajewa”, czyli o wyborach prezydenckich w Kazachstanie	211
Marta Rodziewicz, Wpływ systemu wyborczego na kształt sceny politycznej państw transformujących się. Analiza na przykładzie Polski i Węgier w okresie transformacji ustrojowej	225
Marcin Łukaszewski, Recepcja założeń andorskiej ordynacji wyborczej do polskiego prawa wyborczego. Możliwe konsekwencje dla systemu politycznego Polski	237
Marta Gałązka, Procedury głosowania stosowane w wybranych krajach europejskich	253
Andrzej Dubicki, Ewolucja rumuńskiej ordynacji wyborczej w latach 1866–2012	267
Maciej Pisz, Konstytucyjnoprawne aspekty relacji posłów i senatorów z wyborcami i ugrupowaniami politycznymi w kontekście polskich wyborów parlamentarnych	309
Andrzej Kozłowski, Wybory parlamentarne w Gruzji w 2012 roku – przełomowy moment w historii tego kraju?	321
Mateusz Radziszewski, Okręgi jednomandatowe – szansa na odświeżenie sceny politycznej?	335
Łukasz Gałczyński, Wybory jako element demokratyzacji na obszarze byłego Związku Radzieckiego, na przykładzie Republiki Azerbejdżanu	345
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

42,30 zł
47,00 zł

Dobry zysk. Jak tworzenie wartości dla innych zbudowało firmę, która odniosła jeden z największych sukcesów na świecie

Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zaró...
315,00 zł
350,00 zł

Systemy IT w Polsce. Nowoczesne Przedsiębiorstwo Produkcyjne

Czytelnik znajdzie w niej wiedzę, z której powinien skorzystać na każdym etapie informatyzacji przedsiębiorstwa. Począwszy od analizy procesów biznesowych i opracowania zakresu funkcjonalnego projektu, poprzez dobór właściwych rozw...
14,70 zł
21,00 zł

Wybory, prawo wyborcze, systemy wyborcze w państwach Grupy Wyszehradzkiej

„Proponujemy czytelnikowi interesującemu się państwami Grupy Wyszehradzkiej pracę poświęconą wyborom i systemom wyborczym w systemie politycznym Czech, Polski, Słowacji oraz Węgier. Kolejna monografia poświęcona fenomenowi wyborów, prawu w...
33,21 zł
36,90 zł

Źródła ryzyka systemowego i metody jego ograniczania na przykładzie kredytów walutowych w systemach bankowych krajów Europy Środkowo-Wschodniej

Książka podejmuje ważny i wysoce aktualny z punktu widzenia praktyki gospodarczej temat. Jej przedmiotem jest problematyka ryzyka systemowego oraz metod i narzędzi jego ograniczania. Inspiracją do napisania książki jest dyskusja jaka toczy się w litera...
9,24 zł
12,00 zł

System monetarny w Polsce

Książka znakomitego polskiego historyka Tadeusza Korzona – „System monetarny w Polsce” zawiera przekrojowe, syntetyczne spojrzenie na historię systemów monetarnych w dawnej Polsce. Obejmuje okres od początków państwa Pol...
22,50 zł
25,00 zł

Bezpieczeństwo społeczności lokalnych.Organizacja systemu i projektowanie działań.

Bezpieczeństwo społeczności lokalnych to zarówno niwelowaniezagrożeń, jak i szacowanie ryzyk ich wystąpienia w bezpośrednimotoczeniu danej społeczności. Niekiedy jest ono postrzegane wyłącznie w kontekście bezpieczeństwa publicznego,...
26,91 zł
29,90 zł

Dąbrowszczacy – Na świecie szanowani, w Polsce poniżani

Dąbrowszczacy – Na świecie szanowani, w Polsce poniżaniDąbrowszczacy to książka o Polakach i Polkach, którzy ruszyli na pomoc republikańskiej Hiszpanii. Wraz z antyfaszystami z wielu innych krajów bezinteresownie stanęli...
67,20 zł
84,00 zł

Systemy wspomagania decyzji

W dobie społeczeństwa informacyjnego generowanie, przechowywanie, przetwarzanie i dystrybucja informacji stanowią podstawę podejmowania decyzji.Wyjątkowa i aktualna książka omawiająca zagadnienia z zakresu wspomagania podejmowania decyzji....
22,45 zł
44,90 zł

Cicha siła introwertyków. Jak dorastać w świecie, który nie przestaje gadać

Jak dorastać w ekstrawertycznym świecie? Pamiętaj, że spokojny temperament to ukryta supermoc! Introwertycy dokonują niewiarygodnych wyczynów z powodu swojego spokojnego temperamentu, a nie wbrew niemu. Akceptuj i doceń siebie ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!