Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Model biznesu sieci przedsiębiorstw

(Miękka)

Budowa, identyfikacja, ocena

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł (- 22 %)
53,82
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy: Średnia ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
8,99 zł
7,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
9,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier
12,99 zł
11,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
11,99 zł
10,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
12,99 zł
- Kurier
15,99 zł
14,99 zł

Model biznesu sieci przedsiębiorstw

Przyjęta przez Autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest nowatorska. Oparto tę metodę na bogatym aparacie naukowym, który Autor szczegółowo opisuje i prawidłowo stosuje. Opracowana propozycja identyfikacji składników i relacji w modelu biznesu sieci przedsiębiorstw jest jasna, wyraźna i prawidłowa. Pozwala na jednoznaczne określenie granic sieci przedsiębiorstw, zidentyfikowanie modelu biznesu takiej sieci oraz przeprowadzenie oceny tego modelu. Sformułowana teoretycznie i zweryfikowana empirycznie w drodze badań naukowych koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw nadaje się do stosowania w praktyce gospodarczej, co stanowi jej dodatkowy walor. (…) Podkreślić przy tym należy wysoką jakość przeprowadzonych prac badawczych, ich nowatorstwo oraz duży nakład pracy, jaki niewątpliwie trzeba było ponieść, aby uzyskać tak doniosły efekt.

Dr hab. Tadeusz Falencikowski, prof. nadzw. Politechniki Gdańskiej

Sieciowa perspektywa analizy współpracy przedsiębiorstw, do której odwołuje się Autor w badaniach prezentowanych w monografii, odpowiada aktualnym trendom dociekań naukowych. (…) Drugim niezwykle cennym elementem, wokół którego koncentruje swoje badania Autor, jest koncept modelu biznesu, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat tworzący jedną z najistotniejszych perspektyw badawczych w obszarze zarządzania strategicznego. (…) Co niezwykle istotne w ocenie aktualności i wartości monografii, Autor postanowił połączyć w swoich rozważaniach obie te perspektywy, podejmując problem budowy, identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. Uważam, że to połączenie jest innowacyjnym wkładem do rozwoju badań nad strategiami przedsiębiorstw funkcjonujących w układach sieciowych, a więc jednym z najbardziej aktualnych obszarów badań w zakresie zarządzania strategicznego. Zaproponowana przez Autora koniunkcja obu tych zagadnień stanowi równocześnie istotne wyzwanie badawcze.

Dr hab. Grzegorz Bełz, prof. nadzw. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu/p>

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: zarządzanie

Inni Klienci oglądali również

Modele równań strukturalnych

Pierwsze na rynku polskim zwarte opracowanie obejmujące zarówno podstawy teoretyczne, jak i praktyczne wykorzystanie modelowania równań strukturalnych - SEM. Metoda ta jest obecnie jedną z najważniejszych strategii statystycznej analizy danych ilośc...

Inżynieria oceny efektywności sieci dostaw

Publikacja Inżynieria oceny efektywności sieci dostaw przedstawia zagadnienia inżynierii oceny efektywności sieci dostaw w ujęciu systemowym. Przedstawiono w niej istotę oraz zadania systemów zaopatrzenia i dystrybucji, omówiono inżynierię systemów ...

Rola pomocy publicznej w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

W książce przedstawiono rolę pomocy publicznej w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw, pokazano modelową ewolucję tych podmiotów, przeanalizowano dostępność pomocy publicznej, zidentyfikowano bariery rozwoju z uwzględnieniem zarówno nowo p...

Rola zakupów w działalności przedsiębiorstw

Autorka zdiagnozowała lukę w teorii nauk o zarządzaniu, polegającą na braku kompleksowych i interdyscyplinarnych badań, pozwalających na identyfikację prawidłowości i zjawisk ekonomicznych na poszczególnych etapach ewolucji funkcji zakupowej w przed...

Strategie i modele gospodarki elektronicznej

Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Inte...

PMO w biznesie

Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie?Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy?Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów?Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżo...

Uziemienia w sieciach elektroenergetycznych

Problematyka uziemień to jedna z najistotniejszych kwestii związanych z elektrotechniką, w szczególności jedną z jej specjalności - elektroenergetyką. To jedno z najstarszych i najbardziej podstawowych zagadnień urządzeń elektroenergetycznych. Ksią...

Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw

Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw to publikacja z zakresu współczesnych teorii zarządzania, zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą i zarządzania innowacyjnością przedsiębiorstwa. W książce omówiono: Istotę i naturę...

Małpi biznes

W Kłopotkowie mają miejsce tajemnicze porwania. I to aż dwa tego samego dnia! Gdy poszkodowani otrzymują listy z żądaniami okupu, zwracają się po pomoc do Feralnego Biura Śledczego. Czy agent Czajka, inspektor Zamęt i Boksi Roksi ujmą porywaczy, zanim ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!