Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym(Książka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
55,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.

Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.

W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.

Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Książka interesująca i wartościowa. Wpisuje się trafnie w nurt prac poświęconych zagadnieniom komunikacji marketingowej i wnosi wiele nowych i oryginalnych spojrzeń i ujęć. Przynosi także empiryczne rozpoznanie problematyki w oparciu o własne badania empiryczne. Publikacja stanowi oryginalny wkład Autorki do literatury z zakresu komunikacji marketingowej. Nawiązuje do szerokiej literatury światowej i polskiej. Studia literaturowe pozwoliły Autorce na zaproponowanie pogłębionej, udanej refleksji naukowej nad komunikacją marketingową on-line, w warunkach rozwoju nowych mediów i stworzenie interesujących ram teoretycznych rozważań. Pewne kwestie, ujęcia i przekroje klasyfikacyjne mogą, w mej opinii zachęcać do dyskusji i w tym też wyraża się wartość opiniowanej pracy.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Znaczenie komunikacji marketingowej zarówno na rynku wewnętrznym, jak i w relacjach z kontrahentami zagranicznymi nieustannie wzrasta, głównie za sprawą zwiększających się potrzeb oraz zmian wymagań kontrahentów oraz indywidualnych nabywców, wynikających m.in. z: nasilania się procesów konkurencyjnych, dojrzałości rynków, rozwoju Internetu i rosnącej liczby dostępnych danych prowadzących do spadku przejrzystości rynku. Z tego powodu książkę oraz zaprezentowane w niej badania (...) należy uznać za bardzo wartościowe i znacząco wzbogacające stan aktualnej wiedzy w zakresie komunikacji marketingowej.
Prof. dr hab. Teresa Taranko, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 170-171(pdf)
203 KB
Strony 252-253(pdf)
166 KB

Małgorzata Bartosik-Purgat

Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw. 

Inni Klienci oglądali również

Produkt
niedostępny

Stary i Nowy Testament

Nauka i zabawaNasza nowość dla dzieci to zbiór niedługich opowiadań inspirowanych Starym i Nowym Testamentem. Autorzy zbioru pragnęli, aby przekazywana z pokolenia na pokolenie historia zbawienia ożyła w umyśle dziecka. W tym celu zatroszc...

Zawodowo od nowa

Ta książka nie jest o rzucaniu pracy. To poradnik o tym, jak zacząć świadomie budować swoją karierę – niezależnie od tego, czy marzysz o awansie, pracy na własny rachunek, czy chcesz pozostać w obecnym miejscu i poprawić swoją sytuację.

KLara 14 Nowy koń Klary

Jak pogodzić się ze stratą kogoś bardzo ważnego? Jak ma dalej wyglądać życie? Jak w ogóle można kupić nowego przyjaciela? Myśli i uczucia targają Klarą. Poszukiwania nowego konia okażą się pełne niespodzianek…

Nowa Encyklopedia Powszechna Tom 6

Aktualne, nowoczesne kompendium wiedzy o Polsce i świecie w 8 tomach! Jedyna polska encyklopedia nagrodzona Medalem Europejskim Business Centre Club 2004. Zawiera: 80 000 wyczerpujących haseł autorstwa 1000 polskic...

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw

Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosn...

Monitorowanie przewozów towarów - sprostaj nowym obowiązkom

Przedsiębiorcy transportowi od niedawna mają na głowie nowy obowiązek. Chodzi o skomplikowane regulacje ustawy o monitorowaniu przewozu towarów. Teraz, gdy przewozisz alkohol, paliwa i ich pochodne oraz susz tytoniowy, musisz spełnić określone o...

Lato w Nowym Jorku

Upalne lato na Manhattanie. Dwudziestoczteroletnia Tracey zostaje w mieście na całe wakacje. Na domiar złego sama, bo Will, początkujący aktor, z którym zamierza żyć długo i szczęśliwie, wyjechał na letnie występy. Wróci do miasta dopiero...

Racjonalność i komunikacja

Celem niniejszej książki jest ukazanie filozoficznych podstaw, na których wspiera się teoria komunikacji Habermasa. Istotę teoretycznego zamysłu twórcy Teorii działania komunikacyjnego należy, jak się zdaje, ująć w kategoriach zmiany para...

Dziennik na nowy wiek Tom 47 Część 2

UWAGA! Egzemplarz zdefektowany! Może się zdarzyć np. zabrudzona, zagięta lub zadrapana okładka!Józef Hen nie zamyka się w wieży z kości słoniowej, nie stroni od tego, co powszednie, docenia wagę najdrobniejszych zdarzeń. Rzeczy zwyczaj...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!