Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Wyprawka szkolna »
MENU

Zachowania konsumentów(Miękka)

Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
41,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,70 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 200 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
3,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,99 zł
Kurier pocztowy
12,99 zł
Kurier
17,99 zł

Zachowania konsumentów

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.

Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne.  Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.

W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.

Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.

Konsument postrzegany jest obecnie w znacznie szerszym wymiarze, nie tylko jako odbiorca kierowanych do niego komunikatów, ale także jako ich współtwórca. Rozwój metod badań w sferze nauk ekonomicznych przyczynia się do pogłębiania wiedzy na temat zachowań podmiotów rynkowych, w tym także konsumentów. Następują istotne przesunięcia w strukturze demograficznej wielu krajów. W dość szybkim tempie rośnie segment konsumentów w wieku senioralnym, a znacznie wolnej rozwija się segment najmłodszych konsumentów. Wymienione, a także inne czynniki powodują, że należy cały czas aktualizować wiedzę na temat zachowań konsumentów. W ten trend rynkowy bardzo dobrze wpisuje się książka przygotowana pod redakcją naukową Małgorzaty Bartosik-Purgat. (…) Bez wątpienia będzie ciekawą lekturą dla studentów wielu kierunków – od ekonomii przez socjologię, do marketingu i nauk o zarządzaniu.
prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Małgorzata Bartosik-Purgat

Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw. 

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Inni Klienci oglądali również

    99,00 zł

    Charakter prawny postępowania i rodzaje rozstrzygnięć wydawanych w postępowaniu w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów

    Publikacja autorstwa dr hab. Małgorzaty Sieradzkiej, pt. „Charakter prawny postępowania i rodzaje rozstrzygnięć wydawanych w postępowaniu w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów” odnosi się do aktualnej problem...

    BDD w działaniu Sterowanie zachowaniem w rozwoju aplikacji

    Rozwój technik BDD jest odpowiedzią na poważny problem, z którym muszą się zmierzyć zespoły rozwijające oprogramowanie. Tym problemem jest skuteczne komunikowanie i zrozumienie się nawzajem. Jeśli jesteś kierownikiem projektu, musisz jako...
    23,10 zł

    Kwestionariusz twórczego zachowania KANH

    Kwestionariusz Twórczego Zachowania KANH jest narzędziem bazującym na założeniu wzajemnego oddziaływania funkcji poznawczych i motywacyjno-emocjonalnych osobowości. Każda z cech składających się na predyspozycje osobowościowe ma charakter ciągły...
    22,40 zł

    Alianse technologiczne a strategiczne zachowania korporacji międzynarodowych na rynkach niedoskonałych

    Globalizacja we współczesnym świecie wywiera istotny wpływ na gospodarkę rynkową krajów/regionów. Wraz z takimi procesami jak innowacyjność i konkurencyjność kształtuje jej nowy paradygmat. Powoduje on rozwój cywilizacyjnych...

    Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę

    Praca dotyczy bardzo ważnego obszaru badawczego – psychologii pediatrycznej i wnikliwie opisuje badania dotyczące wybranych elementów rozwoju dzieci z przewlekłymi chorobami somatycznymi – astmą i cykrzycą. Opracowanie może być przy...

    Jak kształtować zachowania małych dzieci

    Szukasz nowych sposobów modelowania zachowania małego dziecka? Lynn Cousins, doświadczony nauczyciel i dyrektor szkoły specjalizujący się w pracy z małymi dziećmi, dzieli się świeżym spojrzeniem na modelowanie zachowań i kształtowanie społecznych i ...

    Ochrona i edukacja konsumentów na rynku kredytów hipotecznych i konsumpcyjnych

    W dzisiejszych czasach konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów oraz sprzedawców dóbr i usług konsumpcyjnych, ale także instytucji bankowych, parabankowych, które kuszą bogatą ofertą kredytów l...

    Zachowania polityczne Tom 1

    Praca przygotowana przez wyjątkowy zespół autorski pod przewodnictwem uznanych autorytetów, profesorów Russella Daltona i Hansa-Dietera Klingemanna. Pełny przegląd wiedzy najbardziej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny w naukach politycznych. Ob...
    Produkt
    niedostępny

    Psychologia Zmiany najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami zachowaniami i myśleniem

    Czy wiesz, kim jest people helper? To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający...

    Recenzje (1):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    IgnacyB
    Dodano: 05.10.2017 17:56:51

    Książka idealnie nadaje się jako dodatkowy podręcznik na studia z zakresu socjologi a także zarządzania firmą. Podejmuje tematy związane z zachowaniami klientów, jakie podejmują decyzje. Napisana prostym, zwięzłym językiem, który zrozumie nawet laik. Ja osobiście byłem studentem zarządzania i książka bardzo przypadła mi do gustu.

    Ocena: