MENU

Mogło być gorzej Marek Wawrzkiewicz 80

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Mogło być gorzej Marek Wawrzkiewicz 80

Książka wydana z okazji osiemdziesiątych urodzin Marka Wawrzkiewicza.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

26,30 zł
42,90 zł

Gorzej urodzona

Bękart, darmozjad, posługaczka. Opowieść o wiejskiej dziewczynie, która została służącą do wszystkiego Gdy pochodzenie wydaje się przesądzać o dalszym losie, siła charakteru może zmienić wieleBycie nieślubnym dzieckiem nie jest łatwe, szcz...
51,75 zł
69,00 zł

Sukces polskich marek kosmetycznych Piękne historie

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie to wyjątkowa opowieść stworzona z dziesięciu rozmów z założycielami, właścicielami i prezesami najważniejszych firm kosmetycznych w Polsce. Rozmówcy wprowadzają Czytelnika w świat nie t...
36,60 zł
46,00 zł

Biblioteka na górze Opiec

Bóg, który zaginął.Biblioteka, która kryje w sobie sekrety wszechświata.Kobieta, która w nawale zajęć nie dostrzega, że traci serce.Carolyn nie różni się zbytnio od innych ludzi. Lubi guacamole...
48,16 zł
69,00 zł

Jesteś marką

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie n...
31,33 zł
44,90 zł

Kurs gotowania Marka Łebkowskiego

Ponadczasowe książki mistrza Marka Łebkowskiego pomagają kolejnym pokoleniom Polaków w nauce gotowania i odkrywaniu tajników sztuki kulinarnej. Nowy wybór przepisów to praktyczna propozycja dla każdego, kto chce sięgnąć po ź...
409,75 zł

Wpływ kraju, w którym działa marka, na kapitał własny marki

Jestem Akram Rahimiyan, mam dwa tytuły licencjata w dziedzinie inżynierii oprogramowania i tytuł licencjata w zarządzaniu przedsiębiorstwem i magistra w zarządzaniu przedsiębiorstwem w marketingu, a z powodu mojego zainteresowania biznesem i badań mark...
44,25 zł
59,00 zł

Marka 5.0

Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Pu...
29,39 zł
49,90 zł

Pod niebo za ostatnią górę

Powieść z list bestsellerów „New York Timesa”, „Los Angeles Timesa” i „USA Today”. Zainspirowana prawdziwą historią „niebieskich ludzi” z Kentucky oraz dzielnych i zaangażowanych kobietach prowadzących obwoźne biblioteki. Jest rok 1936. W ukrytym w leś...
489,45 zł

Zabójstwo generowania marki - ostateczny paradoks marketingu

Jedno z największych wyzwań stojących przed marketerami pochodzi z nieoczekiwanego źródła - genericide. Genericide to połączenie dwóch słów - generic i suicide. Dochodzi do niego, gdy marka traci swój patent lub znak towarowy, stając się generyczną dla...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!