MENU

Zabójstwo generowania marki - ostateczny paradoks marketingu

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 489,45 zł
Najniższa cena z 30 dni: 489,45 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

440,51
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Zabójstwo generowania marki - ostateczny paradoks marketingu

Jedno z największych wyzwań stojących przed marketerami pochodzi z nieoczekiwanego źródła - genericide. Genericide to połączenie dwóch słów - generic i suicide. Dochodzi do niego, gdy marka traci swój patent lub znak towarowy, stając się generyczną dla danej kategorii. Paradoks ten wynika z faktu, że marki będące pionierami kategorii i stające się prototypem w segmencie zazwyczaj kończą jako ofiary tego podstępnego "efektu kobry".

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

44,91 zł
49,90 zł

Ostateczne starcie

Oliwia jest bardzo towarzyska i zazwyczaj bardzo łatwo nawiązuje relacje. Jednak tym razem jej przyjazne usposobienie zostaje wystawione na niespotykaną dotąd próbę! Poznaje Nataszę, z którą z wielu względów trudno jej się zaprzyja...
33,39 zł
47,00 zł

Pokochaj MLM Marketing sieciowy

Jeżeli nie znasz MLM to bardzo się cieszę ponieważ w tej książce rozwieje wszystkie mity i stereotypy a ty będziesz w pełni świadomy co robić.Wiem również że nawet jak jesteś doświadczonym networkerem to zmienisz pewne schematy i przekonania któ...
22,50 zł
25,00 zł

Wersja Ostateczna

„Wersja Ostateczna”, to zbiór poetycki przedstawiający historie i przemyślenia poety, który stał się kryminalistą z przypadku. Jego nacechowane silnym ładunkiem emocjonalnym utwory ocierają się zarówno o romantyzm, jak ...
43,20 zł
48,00 zł

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...
24,30 zł
27,00 zł

Religia biblijna a poszukiwanie ostatecznej rzeczywistości

Paul Tillich w "Religii biblijnej, a poszukiwaniu rzeczywistości ostatecznej"pokazuje, że pomimo kontrastu międzyjęzykiem filozoficznym a językiem biblijnym, oddzielanie ich od siebie nie jest ani konieczneani możliwe. Przeciwnie,...
51,35 zł
65,00 zł

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określ...
328,70 zł
365,22 zł

Regulated Marketing in Haryana

The study was conducted in Haryana in 2014-15 to study the regulated markets of the state. It was revealed that huge investment has been made in recent years to equip the markets with required basic infrastructure facilities such as covered sheds, stor...
62,91 zł
69,90 zł

Paradoks dobra

Fascynująca i oryginalna analiza ludzkiej przemocy. Nowe hipotezy poparte dowodami z badań nad naszymi małpimi kuzynami oraz ludzkimi i przedludzkimi przodkami (i ludźmi żyjącymi współcześnie).—STEVEN PINKERŚwietna analiz...
78,24 zł
86,93 zł

PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT MARKETING MANAGEMENT SPECIALIZATION

The endeavour in writing this book has been to put forward the basic concepts of Product and Brand Magement and present them to the students in such a way that it delivers to the students a capacity to understand and alyse marketing activity in today's...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!