MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Niewydolność serca.W gabinecie lekarza POZ - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Niewydolność serca.W gabinecie lekarza POZ - Outlet

Kolejne wydanie z serii „W gabinecie lekarza POZ” poświęcone pacjentom z niewydolnością serca, przygotowane przez doświadczonych lekarzy, głównie z I Kliniki Kardiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Niewydolność serca jest najczęstszą przyczyną hospitalizacji osób dorosłych w Polsce i stanowi duże wyzwanie dla lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej. To do nich bowiem należy rozpoznanie i zastosowanie odpowiedniego leczenia na poziomie POZ lub też w razie konieczności skierowanie na dalsze leczenie do specjalisty. adekwatne leczenie, co przekłada się na niekorzystne rokowanie. Szybka diagnostyka i wdrożenie leczenia u pacjentów (zarówno z objawową HF, jak i działania prewencyjne w stadiach przedklinicznych) mają na celu przedłużenie długości życia i komfortu pacjentów. W warunkach polskiej ochrony zdrowia lekarze rodzinni mają coraz większe możliwości diagnostyki HF (w tym rosnąca dostępność echokardiografii przezklatkowej i badania stężeń peptydów natriuretycznych, które są kluczowe w diagnostyce HF). Dlatego tak ważna jest edukacja lekarzy pierwszego kontaktu i lekarzy rodzinnych w tym zakresie. Wydanie przedstawia wszystkie niezbędne informacje, którą pozwolą lekarzowi podstawowej opieki zdrowotnej zaopiekować się pacjentem według najlepszych standardów: odpowiada na pytania, kiedy podejrzewać i jak diagnozować niewydolność serca u pacjenta w POZ, jakie są objawy i prezentacja kliniczna najczęstszych etiologii, jak zoptymalizować leczenie w zależności od frakcji wyrzutowej lewej komory, porusza niezwykle istotną kwestię specyfiki opieki nad pacjentem z wielochorobowością, a także z kardiologicznym urządzeniem wszczepialnym. Publikację uzupełniają dydaktyczne opisy przypadków pacjentów: jeden przedstawia pacjenta leczonego skutecznie z ramach POZ, drugi ilustruje, jakiego pacjenta należy skierować do specjalisty. Cenne treści uzupełniają w publikacji czytelne schematy, tabele i ryciny, które ułatwiają przyswajanie i zapamiętywanie treści.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!