MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Organizacja zachowań zespołowych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2012

  • Redakcja naukowa: Piotr Wróbel, Ryszard Rutka

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 53,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 40,43 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

45,28
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Organizacja zachowań zespołowych

Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi:
· oczekiwania organizacji wobec jej uczestników,
· rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników,
· najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych,
· kluczowe aspekty komunikacji,
· kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację,
· rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników,
· wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.
Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, politologii, a także dla praktyków gospodarczych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp
 
Rozdział 1. Oczekiwania organizacji wobec jej uczestników (Piotr Wróbel)
1.1. Strategie sukcesu współczesnej organizacji
1.2. Skuteczność czy efektywność jako kluczowe kryterium oceny działań jednostki i zespołu?
1.3. Oczekiwane zachowania członka organizacji
 
Rozdział 2. Kształtowanie zachowań przez kierownika (Ryszard Rutka)
2.1. Władza w organizacji
2.2. Kierowanie transakcyjne i przywództwo
2.3. Potencjalny i rzeczywisty styl kierowania
2.4. Podstawowe style kierowania
2.5. Uwarunkowania uspołecznienia procesów decyzyjnych w organizacjach
 
Rozdział 3. Budowa zespołu (Ewa Markowska)
3.1. Zespół a grupa
3.2. Znaczenie i warunki funkcjonowania zespołów
3.3. Typy zespołów
3.4. Kształtowanie zespołu
3.5. Współpraca w zespole
3.6. Bariery efektywności zespołów
3.7. Podnoszenie efektywności zespołów
 
Rozdział 4. Komunikacja społeczna — wpływ na zachowania w organizacji (Halina Czubasiewicz, Piotr Wróbel)
4.1. Istota i rodzaje komunikacji w kształtowaniu zachowań odbiorców (Halina Czubasiewicz)
4.2. Bariery w procesie komunikowania się (Halina Czubasiewicz)
4.3. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie sprawowania roli kierownika (Halina Czubasiewicz)
4.4. Sprawne komunikowanie się w zespole (Halina Czubasiewicz)
4.5. Sprawne komunikowanie się kierownika z pracownikiem (Halina Czubasiewicz)
4.6. Komunikacja kanałami elektronicznymi w zespole (Piotr Wróbel)
 
Rozdział 5. Wpływanie na zachowania przez formalizację (Ryszard Rutka)
5.1. Od działań kreatywnych do sformalizowanych
5.2. Koordynacja jako wyznacznik zakresu formalizacji działań
5.3. Ukierunkowywanie zachowań organizacyjnych przez motywację
5.4. Proces formalizacji zachowań organizacyjnych
5.5. Cele i skutki formalizacji
5.6. Przedmiot i zakres formalizacji
5.7. Kultura i strategia organizacyjna jako uwarunkowania procesu formalizacji
 
Rozdział 6. Konfiguracja struktury a zachowania uczestników organizacji (Piotr Grajewski)
6.1. Konfiguracje funkcjonalne
6.2. Konfiguracje procesowe i projektowe
6.3. Struktury konfigurowane ze względu na poziom centralizacji władzy w organizacji
6.4. Struktury elastyczne
6.5. Potencjalne zachowania w organizacji pod wpływem poszczególnych konfiguracji struktury
 
Rozdział 7. Uwarunkowania kulturowe zachowań w organizacji (Małgorzata Czerska)
7.1. Kultura organizacji — istota, treść i funkcje
7.2. Możliwości i kierunki kształtowania kultury organizacji
7.3. Narzędzia kształtowania kultury organizacji
7.4. Kultura organizacji jako determinanta zachowań organizacyjnych
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

83,16 zł
99,00 zł

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżer&o...
40,50 zł
54,00 zł

Doskonalenie zarządzania organizacją – teoria i praktyka. Tom 40

Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania.Niniejsze opracowani...
20,70 zł
23,00 zł

Zarządzanie nowoczesną organizacją

Działalność nowoczesnych organizacji opiera się nie tylko na posiadanych zasobach rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, ale coraz częściej podstawą funkcjonowania dobrej organizacji jest posiadana wiedza i umiejętność wykorzystania jej na...
6,07 zł
6,74 zł

Prawo autorskie i organizacja nagrań. Rozdział 2. Historia prawa autorskiego w Polsce i na świecie

Niniejszy skrypt jest fragmentem książki, która po powstaniu wszystkich rozdziałów będzie udostępniona, jako całość. Publikacja przeznaczona jest dla artystów (kompozytorów, autorów, muzyków, literatów, ...
20,30 zł
29,00 zł

Organizacja pomocy społecznej w Polsce 1918-2018

Unikatowość prezentowanej książki na polskim rynku wydawniczym może stanowić zachętę i zaproszenie do lektury dla tych, którym bliska jest problematyka opieki i pomocy społecznej, pracy socjalnej, a także osób znajdujących się w sytuacji ...
27,00 zł
30,00 zł

Przejawy społecznej NIEodpowiedzialności organizacji publicznych

Zamierzeniem autora jest pokazanie, możliwie jak najszerzej, różnorodności występujących zjawisk patologicznych w obszarze społecznej odpowiedzialności organizacji w oparciu o konkretne przykłady. Oczywiście konieczne było także dokonanie pewneg...
45,24 zł
58,00 zł

Bezpieczeństwo międzynarodowe. Wybrane organizacje

Wojny i konflikty zbrojne towarzyszą człowiekowi od zarania dziejów. Nie zanosi się na to, że zostaną wyeliminowane ze światowego porządku w nadchodzącym czasie. Każda wojna kończy się wygraną jednej ze stron, czy to pojedynczego kraju, czy też ...
35,40 zł
59,00 zł

Psychologia zarządzania w organizacji

W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowani...
49,06 zł
58,40 zł

Diagnoza jakości kapitału ludzkiego w organizacji

„Pytaniem, ciągle aktualnym, jest jakim kapitałem ludzkim dysponuje dane społeczeństwo, organizacja czy też konkretna osoba? Pytanie to związane jest z metodami pomiaru tego kapitału, które – ze względu na swoje liczne wady – n...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!