PLAN STRATEGICZNY NA RZECZ POPRAWY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
W tym badaniu pod tytułem "Plan strategiczny dla poprawy zarządzania biznesem w firmie w Peru", celem tego badania jest sprawdzenie, czy plan strategiczny poprawi zarządzanie biznesem.Badania przeprowadzono metodą deskryptywno - propozycjonalną, biorąc pod uwagę sytuację przedsiębiorstwa, znaczenie planowania i bycia strategicznym w obliczu konkurencji rynkowej, wykorzystano kwestionariusz ankiety zastosowany na losowej próbie pracowników przedsiębiorstwa. Instrument składa się z 33 pozycji podzielonych na siedem wymiarów, trzy z planowania strategicznego: Formułowanie - Planowanie, Wdrażanie - Zarządzanie i Ewaluacja - Kontrola; oraz cztery z administracji handlowej: Identyfikacja, Organizacja, Realizacja i Kontrola, skategoryzowane za pomocą skali Likerta. Rzetelność narzędzia została określona za pomocą alfa Cronbacha, która dała wynik 0,95.