Pięć umiejętności biznesowych dla nie-sprzedawców
Ta książka nie jest katalogiem samopomocy dla rozwoju osobistego. Nie jest to przepis na przestrzeganie instrukcji do listu i zapewnienie sukcesu komercyjnego w ciągu trzech miesięcy. Stanowi ona po prostu usystematyzowanie doświadczenia, które w tym samym okresie stosowania w branży sieci handlowej, pozwoliło na niezawodne pokonanie celów rentowności, nie doskonałej, ale świadomej tego, jak bardzo jest ona doskonała i zawsze z pewnością, że "można ją poprawić, przyniesie korzyści nam wszystkim". Zaczynamy od rzeczywistości, reklama musi być opłacalna od pierwszego momentu jej wynajęcia. Dlatego też szkolenie teoretyczne i praktyczne jest niewątpliwie sposobem utrwalania nauki, która w przeciwnym razie byłaby jedynie odosobnionym doświadczeniem każdego z nich, jego osobistą historią, która często prowadzi do traumatycznych anegdot i dużej rotacji, gdy prawda jest taka, że mają wiele elementów wspólnych i są dobrze przemyślane. Dlatego też, jeśli czytelnik zdecyduje się na zastosowanie tego podręcznika, nie warto gromadzić zespołu przełożonych i liderów zespołów na weekend.