MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Pośrednictwo ubezpieczeniowe w rozwoju ubezpieczeń na życie - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Pośrednictwo ubezpieczeniowe w rozwoju ubezpieczeń na życie - Outlet

Celem badawczym monografii jest opracowanie scenariuszy opartych na pośredniku ubezpieczeniowym jako augurze rynku ubezpieczeniowego, którego właściwa pozycja na rynku warunkuje stały rozwój zakładów ubezpieczeń, ich pozycję konkurencyjną oraz rozwój ubezpieczeń na życie. Monografia stanowi rozprawę literaturowo-empiryczną składającą się z pięciu rozdziałów.

W rozdziale 1 przedstawione zostały teoretyczne podstawy dotyczące genezy ubezpieczeń na życie.
Rozdział 2 obejmuje zakresem merytorycznym charakterystykę pośrednictwa ubezpieczeniowego: regulacje, zakres, typy, klasyfikacje i strukturę. W rozdziale wyeksponowano bariery rozwoju pośrednictwa ubezpieczeniowego w Polsce. Ponadto omówiono rozwiązania pośrednictwa ubezpieczeniowego w krajach
W rozdziale 3 opisano kompetencje oraz znaczenie agentów i brokerów ubezpieczeniowych w dystrybucji ubezpieczeń. Działalność pośredników ubezpieczeniowych nie jest pojęciem, które odnosić można wyłącznie do sprzedaży ubezpieczeń. Dlatego też poddano szerszej analizie pojęcie świadomości i przezorności ubezpieczeniowej. Podnoszenie świadomości ubezpieczeniowej (m.in. dzięki edukacji w procesie sprzedaży), a co za tym idzie – przezorności ubezpieczeniowej decyduje o kluczowej roli pośredników na rynku ubezpieczeniowym.
W rozdziale 4 omówiono obecną sytuację na rynku ubezpieczeń na życie. Przedstawiono mierniki wyboru agenta i brokera ubezpieczeniowego w Unii Europejskiej oraz w Polsce. Dokonano porównania tych danych liczbowych. Celowe wydało się, w aspekcie postawionej hipotezy badawczej, przeprowadzenie badań empirycznych w zakresie modeli biznesowych (paradygmatów, schematów) pośrednictwa ubezpieczeniowego
w Polsce. Szczególnie dużo miejsca poświęcono na ocenę tych rozwiązań z perspektywy klienta i zakładów ubezpieczeń, a także na wskazanie obszarów wymagających rozwoju.
W rozdziale 5 (koncepcyjnym) przedstawiono rekomendowane rozwiązania dotyczące pośrednictwa ubezpieczeniowego oraz zaproponowano scenariusze efektywnego rozwoju rynku dzięki rozwojowi pośredników ubezpieczeniowych jako augurów rynku. Wskazano na ograniczenia w wykorzystaniu prezentowanych scenariuszy oraz zwrócono uwagę na korzyści i koszty wynikające z ich wdrożenia.
W podsumowaniu wyszczególniono najważniejsze kwestie zawarte w monografii oraz zdefiniowano kierunki rozwoju pośrednictwa ubezpieczeniowego na podstawie zaproponowanych scenariuszy.

Ze wstępu

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!