Postrzeganie przez menedżerów procesu oceny wyników
Pojawienie się globalizacji spowodowało erozję granic państwowych i dało firmom i organizacjom wielonarodowym większy bodziec do kontrolowania i determinowania wzrostu gospodarczego. Jednak w tej zglobalizowanej wiosce panuje zaciekła konkurencja i każda organizacja, która chce przetrwać, musi osiągnąć wyznaczone cele. W tym kontekście ocena wyników staje się warunkiem koniecznym dla organów korporacyjnych i organizacji rządowych. Ale osiągnięcie celów zależy od zdolności i umiejętności pracowników i kierownictwa. Celem przeprowadzenia badania jest dążenie do zrozumienia pozytywnego i negatywnego wpływu satysfakcji i reakcji pracowników PA na realizację celu organizacji oraz poznanie realizacji wyniku oceny pracowniczej. Jego celem było zidentyfikowanie i dostarczenie czytelnikowi wglądu w to, jak menedżerowie / przełożeni postrzegają proces oceny wyników i jak można go najlepiej wykorzystać do zwiększenia produktywności pracowników.