Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Mądry prezent na święta »
MENU

Pozyskiwanie klientów(Miękka)

Jak zaprezentować produkt i firmę, by przyciągnąć nabywców.

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Pozyskiwanie klientów

Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich usług oraz odpowiednia prezentacja firmy na zewnątrz. Ta książka porusza podstawowe zagadnienia związane z akwizycją, opisuje narzędzia akwizycji, dostarcza też mnóstwo praktycznych informacji i wskazówek, które będzie można bez problemu zastosować w praktyce.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Lojalność klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny prakt...

Teledetekcja Pozyskiwanie danych

W książce opisano metody, techniki i narzędzia stosowane w teledetekcji i w rozpoznaniu obrazowym. Wiele z nich, np. zdjęcia lotnicze czy satelitarne w zakresie widzialnym i w podczerwieni są powszechnie wykorzystywane w wielu dziedzinach (ochrona środ...

Ryby i bezkręgowce morskie pozyskiwanie właściwości i przetwarzanie

W książce, w części ogólnej, w chronologicznym porządku scharakteryzowano: środowisko naturalne ryb i bezkręgowców morskich, metody ich pozyskiwania, gatunki poławianych zwierząt morskich, ich wartość użytkową. W obszernej części szczeg&o...

Pozyskiwanie środków finansowych przez szkoły i przedszkola

Pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych często wiąże się z przygotowywaniem dużej ilości dokumentów. Aby ułatwić Państwu pracę, w tej książce znajdują się wzory – plan finansowy, uchwały, zarządzenia – związane z pozyskiw...

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów

Pierwsza z dwóch części podręcznika napisanego zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2017 roku, przeznaczonego do kształcenia w zawodzie technik spedytor. Opisano w nim zagadnienia związane z rodzajami transportu, zadaniami tran...

Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może r&...
45,50 zł

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Kwalifikacja AU.31 Część 2 Podręcznik do nauki zawodu

Podręcznik do nauki zawodu technik spedytor zawiera treści z zakresu kwalifikacji AU.31 (Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów). W publikacji zaprezentowano wiedzę na temat kalkulowania cen i dokumentowania realizacj...

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie inte...
19,00 zł

Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.31 Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów

Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu z kwalifikacji AU.31. Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów; typ szkoły: technikum; 320 zadań testowych i 8 zadań praktycznychZbi&...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!