MENU
Darmowa dostawa

Pozyskiwanie klientów

(Miękka)

Jak zaprezentować produkt i firmę, by przyciągnąć nabywców.

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Pozyskiwanie klientów

Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich usług oraz odpowiednia prezentacja firmy na zewnątrz. Ta książka porusza podstawowe zagadnienia związane z akwizycją, opisuje narzędzia akwizycji, dostarcza też mnóstwo praktycznych informacji i wskazówek, które będzie można bez problemu zastosować w praktyce.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

50,26 zł
63,00 zł

Metody pozyskiwania i przykłady wykorzystania sygnału okoruchowego

SPIS TREŚCIWstęp1. Fizjologia percepcji i metody pozyskiwania sygnału okoruchowego1.1. Elementy fizjologii narządu wzroku1.2. Neurologiczne podstawy śledzenia wzrokowego1.3. Metody pozyskiwania sygnału okorucho...
46,98 zł
69,00 zł

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie inte...
74,58 zł
84,00 zł

Pozyskiwanie śladów finansowania terroryzmu i ich przetwarzanie

Kolejna monografia autora dotycząca zjawiska finansowania terroryzmu i jego zwalczania tym razem sięga praktycznych potrzeb w zakresie poszukiwania śladów tego przestępczego procederu, ich zabezpieczania i przetwarzania. Ślad finansowania terror...
53,75 zł
77,00 zł

Tworzenie doświadczeń klientów

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentrycznośćKlientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wr...
40,00 zł

Biopaliwa Pozyskiwanie i stosowanie

Treść książki stanowią opisy sposobów pozyskiwania i wykorzystywania do produkcji energii cieplnej biopaliw stałych, ciekłych i gazowych uzupełnione omówieniem procesów fizyczno-chemicznych w ich powstawaniu i spalaniu....
48,16 zł
69,00 zł

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów

Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo. Jest sporo produktów cyfrowych, kt&oacut...
320,59 zł

Sieci społecznościowe i pozyskiwanie klientów w Nigerii

Wpływ sieci społecznych na pozyskiwanie klientów w nigeryjskiej branży bankowej, ze szczególnym uwzględnieniem banków komercyjnych w stanie Imo. Wyzwaniem, które zainspirowało te badania, jest obserwowany brak możliwości tworzenia klientów online przez...
34,83 zł
49,90 zł

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy do...
266,59 zł

Wpływ jakości usług bankowych na lojalność klientów

Przyjmując relacyjne podejście oparte na klientach, banki islamskie, podobnie jak wszystkie firmy usługowe, dążą do zagwarantowania i poprawy satysfakcji poprzez doskonalenie jakości obsługi, aby zatrzymać obecnych klientów, przyciągnąć ich. Nowy poten...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!