Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skon...
W życiu zawodowym i prywatnym doświadczamy często sytuacji, gdy jesteśmy przez naszych rozmówców atakowani w sposób nieuczciwy i manipulowani. Przedstawione w tej książce metod...
Przekonywanie rozmówców do własnych racji i oddziaływanie za pomocą przekazywanych treści jest sztuką. W tej książce wyjaśniamy m.in., jak można skutecznie wzmacniać argumentację wyko...
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły, naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu.Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pr...
Książka ta ma za zadanie pokazać w sposób chronologiczny wszystkie etapy realizacji projektów:- od planowania wstępnego do planu struktury i zatwierdzenia projektu,<...
Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozm&oac...
Dobry mówca potrzebuje umiejętności i całej planety narzędzi, aby sprostać różnym sytuacjom komunikacyjnym. Owe narzędzia i umiejętności są tematem niniejszej książki. Powyższa pozyc...
Chcesz wygłosić prezentację w języku angielskim, a na przygotowanie pozostało niewiele czasu? Pomoże Ci ta książka. Znajdziesz w niej: najważniejsze informacje na temat przebiegu prezentacji, wskaz...
Publikacja dostarcza wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji elektronicznej, pokazuje, jak reagować na otrzymane e-maile. Książka prezentuje ...
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu pośw...
Dzięki tej książce można nauczyć się systematycznego planowania i pokonywania kolejnych etapów na drodze do osiągnięcia celów zawodowych. Listy kontrolne, które odpowiadają kol...
Szef zespołu zadaniowego, samodzielnego działu firmy albo niezależnej jej jednostki (np. oddział banku) czasem prowadzi nawet kilkanaście zebrań miesięcznie. Wielu z nich narzeka jednak podczas szk...
Prowadzenie zebrańMenedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu. Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania. Jak je dobrze prowadzić?
Najważniejsze informacje na temat przebiegu prezentacjiWskazówki dotyczące kontaktów międzykulturowych z anglojęzycznymi słuchaczamiPrzydatne angielskie zwroty i słownictwo
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie,...
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie,...
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skon...
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientó...
Książka ta jest skierowana do wszystkich, którzy chcieliby skutecznie stawić czoła niepewności panującej na współczesnym rynku pracy. Jest niezbędna przy tworzeniu indywidualnej strat...
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu pośw...
Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw regół i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców.
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientó...